Szövegírás | Bevételnövelő szövegírás, storytelling
Sokan kérdezték már tőlem, hogy mennyit számít a szövegírás, az hogy írunk a termékről egy cikket, vagy csak általánosságban beszélünk a cég előnyeiről. Nézzük meg!
szövegírás, marketing
15811
post-template-default,single,single-post,postid-15811,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-13.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive
 

Bevételnövelő szövegírás, storytelling

Bevételnövelő szövegírás, storytelling

Mit lehetne mesélni a termékemről? Sokan kérdezték már tőlem, hogy mennyit számíthat az, hogy írunk a termékről egy cikket, vagy csak általánosságban beszélünk a cég előnyeiről.
Azt érdemes látni, hogy a szövegírás alkalmas arra, hogy meséljünk, hogy megszólítsuk az olvasót. A web egy nagyon semleges, mondjuk így – arctalan terep és a szövegírás alkalmas arra, hogy egy arcot, egy stílust kialakítsunk és az olvasót bevonhassuk a történetbe. Ez a típusú marketing a storytelling, ami egyre népszerűbb.

Az emberek célja az információszerzés és a tájékozódás, valamint kapcsolataik ápolása. Igen kevesen vannak azok, akik direkt és azonnali vásárlási céllal mennek fel. Ez egy folyamat része, és a tartalom, a szövegírás feladata, hogy a keresésétől az eladásig segítse a megfeleő pillanatokba a vevőt a mikrodöntések során át.
Egy nem túl látványos termék esetében, ahol a “kép nem adja el” – ott egy megfelelő körítés, egy történet hozhatja meg az áttörést.

A használatáról, történetéről, az előnyeiről írt sztorik sora vezet végül oda, hogy a webshopban rányom a kosár gombra. Az Analytics szerint a cikkek ott voltak a vásárlási folyamatban és ez a lényeg. Ha be van állítva az Analyticsben a konverziók követése, és az e-commerce, vagyis a vásárlási érték, akkor a cikk ára is meghatározható. Így látjuk akár közvetlenül is, hogy mennyi bevételhez jutottunk a cikk segítségével. Összevethető, hogy az az összeg, amit tartalommarketing íratására költöttünk és az a bevétel amit hozott, egy bizonyos idő alatt  pozitivitást kell, hogy mutasson.

Ha neked is van olyan terméked, amihez pusztán egy kép nem elég, akkor keress és megbeszéljük a szövegírás és a tartalommarketing mikéntjét. Vevőül beszélünk!