Szövegírás | DM levél, hírlevél szövegírás
Bevételnövelő hírlevelek, levélsorok írása. Online marketing kampányok hírlevél készítéssel, mérhető és hatékony kommunikáció, szövegírás. Nézd meg hogy csináljuk!
online marketing, hírlevél
3215
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-3215,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-13.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive
 

DM levél, hírlevél szövegírás

HÍRLEVÉL KÉSZÍTÉS, LISTAÉPÍTÉS 

Vajon lehetséges hétről hétre eladni? A dolgok java akkor kezdődik, ha már ismételten meg kell szólítani a közönséged. Célunk, hogy a lehető legtöbb és legjobb minőségű konverziót/leadet/eladásokat generáljuk a számodra.

 

Bevételnövelő hírlevelek, levélsorok írása

A hírlevél szövegírás nem pusztán szövegíró munka, a szövegírás a feladat fele kb. A többi a levelek gondos beállítása, tesztelése, illetve a kapott eredmények vizsgálata.

 

A hírlevél készítése közben a kimenő linkeket megcímkézzük, URL paraméterezéssel látjuk el. Analyticsben után tudjuk követni a hírlevél, mint forgalmi forrás adatait, vagyis hogyan viselkedtek, mit vettek, hol léptek ki az oldalból a látogatók.   Az online marketing ügynökségünk feladata, hogy megtalálja neked azt a hangot, amivel jól tudsz kommunikálni a látogatóiddal. Ne feledd, mi vevőül beszélünk!

Mit fogunk kérdezni, ha megkeresel minket hírlevél írás kapcsán?

Van-e már hírlevél listád és kommunikálsz-e a feliratkozóiddal? Csoportosítva, szegmentálva van-e, vagy csak egyben minden cím? Mikor épült a lista? Milyen hírlevélküldőt használtál eddig?  – az sem baj, ha ezekre nem tudsz válaszolni, akkor is el lehet kezdeni a hítlevél marketinget. Spamelést, jogtalan adatkezelést nem vállalunk, ezért nincs eladó listánk sem.

 

Kiszervezett marketingosztály

A hírlevél írás a rendszeres online marketing munkánk része, ami pontosan mérhető és definiálható, tehát kiszervezhető. Hírlevél optimalizálás: mi nagyon szeretünk tesztelni, hogy a jónál is jobbat hozzunk ki egy kampányból.

A hírlevél egy csatorna, amin kommunikáció folyik,  így összhangban kell lennie az összes többivel. Mi marketing rendszerekben gondolkodunk. Ügyfeleink azért szeretnek minket, mert a kreatív megoldásokat a korszerű digitális marketing eszközökkel együtt és egyszerre kapják meg, átlaátható és követhető eredmények dokumentálásával.

Beszéljük meg, milyen hírlevél írásra van szükség, milyen online marketing eredménnyel lennél elégedett!

Több online marketing csatorna összehangolásával, hírleveleidből stratégiát alkotunk. De nem csak tervezők vagyunk, hanem megvalósítók is, ha kéred, meg is csináljuk a gyakorlatban. Lépj kapcsolatba velünk és kérdezz bátran!

Online marketing erősségeink

  • Sokan kérnek minket üzleti kommunikációs, bemutatkozó levél írására, egy olyan univerzális levélre, amit el lehet küldeni minél több potenciális partner számára, és működik is.Nem szoktam elsőre nemet mondani, inkább megbeszéljük, mi az a hatás, amit egy ilyen küldeménytől vár, és utána egyeztetjük, hogyan is lehetne......

  • Olyan hírlevelet szeretnél küldeni, ami célba is talál? Fűzd szorosabbra kapcsolatod vevőiddel, érdeklődőiddel! Elérjük, hogy szinte várják a leveleidet. DM levél írását, listaépítést és teljes kampánytervezést vállalunk kiküldéssel is. Ha jól csináljuk,akkor aranybánya lehet! Több ügyfelünknek szinte a DM levél a kizárólagos vevőforrása! Heti rendszerességgel......

  • Egy speciális eset kapcsán szeretnék a hatékonyság mérésről beszélni egy kicsit. Sok DM levelet, hírlevelet írunk, és a munkánk hatékonyságát szeretnénk forintosítani. Pontosan hány forintot is hozott az adott hírlevél kampány? Az online marketinget azért szeretem, mert erre tudunk válaszolni, míg ha ugyanaz print hirdetésben......

Erős címsorok

Kiteszteljük mi az, amit a legmagasabb arányban nyitnak meg. Ez a jó hírlevél marketing egyik alapköve, hogy olvasásra csábítson, hogy esélyünk legyen a figyelmére.

Hírlevél mérése

Konverzió optimalizálás csak precíz méréssel lehetséges. A levelekben a linkeket megcímkézzük és mérjük, melyik hely, vagy linkszöveg hozott jobb eredményeket.

Mobilbarát hírlevél

A levelek több mint felét már mobilon olvassák. A hírlevél szövegírás és a reszponzív hírlevélsablon tervezés során az olvashatóságra és a jó élményre  nagyon ügyelnünk kell.

Inbound marketing

Érjük el azt, hogy ne te adj el, hanem a piac tőled akarjon venni! Online marketing folyamatok tervezése KKV cégek számára. Márkaépítés, párbeszéd a vevőiddel, amihez a hírlevél írás is kell.