KERESŐOPTIMALIZÁLÁS TARTALOMMAL
SEO szövegírás a sikeredért
A weboldalad, webshopod tartalmát úgy kell kialakítani, hogy az érdeklődők könnyen rátaláljanak, és a keresőmotorok is értékeljék.
A Google találati lista elejére kerülhetsz
A SEO szövegírás célja, hogy weboldalad könnyen megtalálható legyen, értékes és üzletileg releváns látogatókat hozzon.
Érdekel, hogy hogy a tartalom milyen módon hat a találati helyedre a keresőben? Akkor görgess lejjebb és olvasd el esettanulmánnyal gazdagított cikkünket.
Ha szeretnéd, hogy egy tapasztalt SEO szövegíró csapat írja meg, adjon tanácsot, vagy tanítsa meg neked hogyan csináld, akkor beszéljünk!
Kérj visszahívást
Mi a SEO szövegírás?
SEO szövegírás a tartalomkészítés folyamata, amely célzottan optimalizált a látogatói szándékra és keresők számára, hogy jobb rangsorolást érjen el, miközben releváns és értékes az olvasók számára. Célja, az organikus találatok, a láthatóság növelése.
Ebben a cikkben részletesen bemutatjuk a SEO szövegírás alapelveit, módszereit és legújabb fejlesztéseit, beleértve a helpful content update-et és az AI által támogatott szöveggenerálók lehetőségeit. Megmutatom, hogyan írhatsz te magad is olyan szövegeket, amelyekkel a weboldalad az első helyek egyikére kerülhet.
A keresőoptimalizált szöveg előnye
Tapasztalatom azt mutatja, hogy akik keresésből látogatnak el az oldalra, sokkal több időt töltenek el, mert célzott információt keresnek. Mutatok erre egy valós példát:
Esettanulmány SEO szövegírásról
Nézzünk erre egy valós példát, hogy egy ásványékszeres oldalnak egy kristály neve mennyi látogatót hozhat. Ha figyelmesen megnézzük, nem is a leghosszabb tartalom van legelöl, hanem az, amelyik a legfrissebb és a legtöbb kapcsolódó kulcszót tartalmazza.

Ezen a képen egy organikus találati sort látunk: a legelső 28 kulcsszóra van helyezésben, vagyis a legrelevánsabb a kereső szerint. A 4. helyezett háromszor olyan hosszú tartalommal sem tudta ezt elérni, a 8. helyezett pedig a sorban a legerősebb domain. De a helyezet az, hogy a legtöbb forgalmat a harmadik helyezett viszi, valószínűleg azért, mert a keresési szándékra a Title (a”gyógyhatása” szó) a legerősebb. Az persze más kérdés, hogy etikailag nem lehetne ezt a szót ebben a környezetben használni. Azonban a szándékkal nagyon is összhangban van, ezt bőven mutatja a havi 698 látogató.
A tökéletes felhasználói élmény titka
Szeretnéd, hogy a weboldalad mindig az elöl legyen a keresőben? Ha megérted, hogy a felhasználók mit keresnek, és ennek megfelelően alakítod ki a weboldalad, akkor könnyedén legyőzheted a konkurenciát. Ebben nagy szerepe van a kulcsszavaknak, illetve a mögötte álló keresési szándék felismerésének.
Mi az a kulcsszósűrűség, és miért fontos?
A kulcsszó sűrűség a szövegben előforduló kulcsszó gyakoriságát jelenti. Fontos, hogy ne legyen túl magas, hogy elkerüld a „kulcsszóhalmozás” büntetést. Azért fontos, mert ezzel jelzed a kereső, hogy tudod, mit keresnek. Az olvasó pedig látja, hogy pont a kérdésére, kap választ, illetve hasznos információt.
A SEO szövegírás adatvezérelt
Az AI-alapú webanalitika és SEO eszközök segítségével mélyreható elemzéseket érdemes végezni a versenytársakról, és olyan tartalmakat hozni llétre, amelyek felülmúlják azokat. A lényeg a hasznos dolgok megtalálása: elismerni a rejtett lehetőségeket a kulcsszóhasználatban, tartalomtípusokban.
A technológia nem helyettesíti a SEO szövegíró szakértelmét
Az emberi kreativitás és a mélyreható szövegértés elengedhetetlen ahhoz, hogy a tartalmak ne csak relevánsak, de olvasmányosak és egyediek is legyenek. Az AI által nyújtott adatok és javaslatok segíthetik a szövegírókat, de a végső döntés mindig az emberé.
Amikor SEO szövegírásra keresel, általában problémád van:
A weboldaladat csak kevesen nézik meg.
Nem áll arányban a beletett munka és idő azzal, amennyi hasznot várnál.
Öntöd a pénzt a fizetett hirdetésekbe, de amint leállsz, nincs forgalom.
Bármi is legyen az ok, általában van megoldás és konkrét szempontok, adatok alapján tudsz dönteni, hogy mire érdemes elöl lenni a keresőkben.
Vajon mit szeretne a Te közönséged?
Beszéljük meg, hogyan érhetjük el őket a keresőből! Korrekt feltételeket kínálunk: minőségi, egyedi keresőoptimalizálást, melyben a SEO szövegírás fontos elem.
A Google hasznos, jól tagolt és friss tartalmat veszi előre
A tartalommarketing hatékonyabb marketing eszköz, hiszen az emberek szeretnek olvasni, csak nem éppen direkt reklámokat. A figyelmet értékes, hasznot nyújtó, olvasmányostartalommal kell kiérdemelni. Ez egyfajta cserekereskedelem: te értéket adsz, ő pedig figyelmet és talán elköteleződést is.
Tudom, hogy nem „szórakoztatni akarsz”, hanem eladni. De ahhoz, hogy a vegyen, bizalmat és elköteleződést kell éreznie, ehhez pedig a stratégiailag kialakított tartalom és annak elérhetősége a fontos.

A Google Helpful Content Update több hullámban zajlott.
Az első jelentős frissítés 2022 augusztusában indult útnak, majd ezt követően 2022 decemberében és 2023 szeptemberében is voltak további változtatások, illetve mind a mai napig is több kisebb frissítés.
A SEO szövegírás tekintetében miért fontos ez? Ezek az algoritmus-frissítések azt mutatják, hogy a Google folyamatosan törekszik arra, hogy a keresési eredményekben a felhasználók számára a legrelevánsabb és leghasznosabb tartalmak jelenjenek meg. A SEO szövegíróknak ezért folyamatosan alkalmazkodniuk kell ezekhez a változásokhoz.
Mit jelent ez a gyakorlatban?
- Felhasználóközpontú tartalom: A tartalomnak elsősorban az olvasónak kell szólnia, és meg kell válaszolnia a felhasználók kérdéseit.
- Eredeti és egyedi tartalom: Kerülni kell a másolt vagy újraformázott tartalmakat.
- Mélyreható és átfogó tartalom: A felszínes, általános tartalmak helyett a részletes és alapos információk előnyben részesülnek.
- Szakértői tartalom: Ha egy témáról írsz, fontos, hogy rendelkezz a szükséges szaktudással vagy támaszkodj megbízható forrásokra.
- A felhasználói jelzések fontossága: A Google figyelembe veszi, hogy a felhasználók hogyan reagálnak a tartalmaidra (pl. mennyi időt töltenek az oldalon, milyen más oldalakra kattintanak tovább).
Az általunk írt oldalak, cikkek helyezése azonban emelkedett.
A SEO szövegírás számomra nem előírt karakterszámot, hanem sokkal inkább egyfajta gondolkodásmódot, folyamatot jelent. Mindig valamihez képest kell jobbnak lenni.
Nincs olyan, hogy vége, de ahogy haladunk előre, egyre izgalmasabb lesz.
A SEO tartalomkészítés hüvelykujjszabálya
Figyelj a tartalomtípusra, azt nézd meg, milyen fajta a vezető anyag, lehet blogcikk, cornerstone cikk, termékkategória, videós anyag? Amilyen típusú anyag vezet, olyat kell előállítani, ha meg akarunk mérkőzni a helyért

A SEO szövegírás nem mágia, hanem stratégia
Az elmúlt tizenvalahány évben sok ügyfelem volt már, legtöbbjükkel tartós az együttműködés, de csak azokkal, akik folyamatban gondolkoznak és nem a csodát várják egy hónapon belül.
A SEO folyamat általában időbe kerül, míg beindul, kell hozzá üzemanyag, a semmiből nem fog menni, ám cserébe hihetetlen forgalmat hoz és nem lehet lekapcsolni úgy, mint egy Google Ads-et.
Tartalom optimalizálás, mint SEO szövegírás
A visszajelzések és az analtika nyomán látni lehet, hol kell javítani a szövegen, vagy az oldalon magán. Tehát egy sikeres oldal nem csupán elkészül, hanem a tartalom optimalizálással finomítható és javítható.
Miért éri meg a SEO szövegírásra hangsúlyt fektetned?
Az első helyezett viszi el az organikus kattintások legalább felét, a második-harmadik ennek a felét, és a maradék többit az első oldali találatok. A 10. hely után a forgalom szinte nulla.
A tartalom sikere attól függ, hogyan helyezkedik el az adott cikk, vagy tartalom a találati sorban. Ez azt jelenti, hogy olyan keresőkifejezésekre kell építened a SEO tartalomstratégiát, amit és ahogy az emberek keresnek.
Konkrét leszek: az organikus találati sor első helye előtt van 3-4 fizetett hirdetés, esetleg egy térképtalálat, vagy képtalálat.
Mivel az emberek többsége ma már mobilon keres, ez legalább egy görgetést jelent. Ez pedig sok. Gondolj abba bele, hogy TE hogyan keresel valamit. Pont úgy csinálják mások is.De nem mindenki keres egyformán, így vannak általános, vafgyis fő kulcsszavak és specifikus, vagyis „longtail” kulcsszavak.
A SEO tartalom 2 nagy kérdése, hogy lehet eljutni ebbe az első 10-be és utána a top helyek egyikére?
Illetve, ha már ott vagyunk, a tartalomból mennyi és milyen konverzió szolgálja legjobban az üzleti érdeked?
Sokan a helyezésre hajtanak csupán. Előre kerülnek, de nem adnak el ettől többet. Mások remek marketing szöveget írnak, de nem jutnak el vele az emberekhez, mert senki sem látja.
Én azt mondom, hogy a kettő együttesen fontos, tehát a te üzleti céljaid tükrében készül SEO terv, többek között a szövegírásról, témákról is.
A márkád SEO szövegírással is építhető
Ha a rövid távú célt tartod szem előtt, akkor pusztán az azonnali, mennyiségi látogatószerzés a cél. Ha azonban tartós nyeresége vágysz, akkor olvasottságon túl rendszeres olvasókra, márkaépítésre van szükséged. Ehhez közönséget kell toborozni.
Azért beszélek most a SEO szövegírásról, mert ebből lehet rövid, közepes és hosszabb távon is hasznod. Ezt meg fogom magyarázni, mert lényeges!
Egy rövid SEO tanácsadói gyorstalpalónak szánom ezt a cikket, hogy a blogodból, weboldaladból, ismételt olvasókat és leendő vevőket szerezhess.
A SEO szövegírás mindig kulcsszókereséssel kezdődik

Amíg nem tudod, hogy mire, milyen kulcsszavakra, keresőkifejezésekre akarsz célozni, addig ne is kezd hozzá. Mert neked nem általában vett nagy elérés kell, hanem a célközönségedet akarod megtalálni. Mire keresnek? Mi érdekli őket?
Mik a problémáik, vágyaik, mi jár a fejükben? – ha tudod mit, mennyien és hogyan keresnek, akkor tudsz olyan ütős SEO cikkeket, anyagokat írni, amivel gyorsabban jó pozícióban lehetsz.
A különböző keresési szándékokhoz különféle kulcszavak, keresési kérdések kapcsolódnak. Vannak a nagyon általános kérdések és ahogy haladunk előre a döntési folyamat mentén, úgy lesz egyre célzottabb a keresés.
A jó SEO szöveg mindig a keresési szándékra épül
ezt díjazzák a látogatók és természetesen a keresőmotorok is. tehát amikor egy keresőben jól teljesítő tartalmat írsz, tudni kell azt, hogy a keresés melyik fázisát célzod meg vele. Gondold el, hogyan keresel te nyaralást, cipőt vitamint – bármit.
A helyes kulcsszavak kiválasztása – mire érdemes optimalizálni a szöveget?
Alapszabály az, ha SEO szövegírásban akarsz sikereket, hogy figyelned kell a célpiacot: Mit kérdez, miről beszél, milyen témákkal foglalkozik. Néha a probléma a kulcsszó, néha a termék: ez attól függ.
Lehetnek konkrét kulcsszavak, de sokszor csak keresési mintázatokból indulunk ki – fülelni kell a zajban és ki kell hallani azt, amit valójában akarnak. A kulcsszókutatás cseppet sem könnyű folyamat, mert a kulcsszavakat csoportosítani kell, illetve azonosítani a fő (short-tail) és a járulékos (longtail)kifejezéseket.
Mi a különbség a long-tail és a short-tail kulcsszavak között?
A long-tail kulcsszavak több szóból állnak és specifikusabb keresési szándékot tükröznek, míg a short-tail kulcsszavak rövidek és általánosabbak.
Sokat segítenek a SEO szoftverek is, ilyenekre nálunk is szükség van, mert a marketinges intuíció ma már nem elég.
Beszéljünk arról, hogy mi tenne Téged elégedetté
Ha nincs annyi vevőd, leaded, amennyit szeretnél, ha optimalizálnád az értékesítésed, akkor nézzük meg, mit lehet tenni. Látatlanban nem tudok ígérni semmit, de meg lehet találni azt a megoldást, ami az adott helyzeten javít.
MESTERSÉGES INTELLIGENCIA – ADATOK – TAPASZTALAT
A SEO cikkírás csúcsa a sikeres cornerstone tartalom
Meg kell találni azt a témát, azt a kérdést, melynek megválaszolása érdekli őket a legeslegjobban. Azt szoktam mondani, hogy meg kell adni a legjobb választ arra a kérdésre, amit ő még fel sem tett, de nagy valószínűséggel fel fog. Vagyis megadom vele az AHA! élményt, hiszen pont ezt akarta megtudni.
Nem minden tartalom cornerstone, ez stratégiai eszköz, de ha egy webheklyen a lényegi pontokon van ilyen, akkor a SEO szövegírás máris sokat tett azért, hogy az oldal előre jusson.
A jó címsor adja el a tartamat
Mivel a kulcsszó helyett ma már a keresési lekérdezés kifejezést használjuk sokszor, értelemszerű, hogy kérdés is lehet egy jó cím. ha rezonál azzal, amit ő akar megtalálni, akkor jobb esély van arra, hogy értékesnek tartja. Nem csupán a Google, hanem a felhasználó is.
A fő keresési kifejezésed mindig legyen a címsor része
Ha most ezek után beírod a fő kulcsszavad, máris megvan 1-2 jó címed. Hasznos kis trükk, nem? Erre még rá tudsz segíteni azzal, hogy beírod a kérdést és hagyod, hogy a Google önmagától javasolja a kiegészítését. Kapsz így egy csomó releváns ötletet azonnal.
A SEO szövegírás sorvezetője a kulcsszólista, jobban mondva a keresési kifejezések listája, illetve a keresések száma
Mivel, milyen eszközökkel szoktam SEO szövegírás előtt keresési kifejezéseket, kulcsszavakat szűrni? A legjobb keresési kifejezéseket be tudod gyűjteni a SEMrush, az Ahrefs programokkal, illetve részben az ingyenes Google Ads kulcsszóválasztó eszközével is. Ezek középtájon, vagy annál kicsit feljebb helyezkedhetnek el.
SEO szövegíró tipp:

Ezekből mindig rengeteg van, kevés látogatottsággal, de nagyon specifikusan hoz látogatót. Ha olyan terméked, vagy szolgáltatásod van, ahol a kevesebb, de szűrt, minőségi látogatók elérése a cél, akkor a logtail kifejezések a SEO szövegírásod alapjai.
De van más előnye is a mélyebb kulcsszókereséseknek:
A megfelelő stílus, érzelmi ráhangolódás elősegítése! Ahogy olvasom a kulcsszólistát, illetve ezek nyomán a vezető tartalmakat – azok az információk nagyban segítenek abban, hogy megmutassák a közönségünk nyelvhasználatát.
Sok esetben akadnak közöttük igazi rejtett gyöngyszemek is, melyekkel könnyen lehet keresőoptimalizálási sikereket elérni.
Ezt néha „könnyű kulcsszónak is nevezik” – nincs rá sok találat, mégis van rá keresés. Akkor itt a hiány, melyet érdemes betölteni!
Hány kulcsszó kell egy szövegbe?
Persze, hogy mekkora méretű egy kulcsszólista, az nagyban függ az adott téma összetettségétől, de mondjuk 50 – 3000 között bármi lehet. De ki kell ebből választani azt, amelyek a legfontosabbak. Régebben voltak mérőszámok a kulcsszóarányra 2%-3%-ig, de én nem tapasztalom, hogy pusztán azzal, hogy ismételhetjük, eredményesebb is lesz. Néha kimondottan zavaróvá is válhat, ha túlzásba viszik.

A lényeg a keresési szándék megértése
A keresési szándék angolul search intent – nagyon fontos dolog. A SEO szövegírás a kölcsönos előnyökről szól. Te adsz célzott tartalmat, ő pedig figyelmet és talán majd mást is, de ne szaladjunk előre. Ha megérted, hogy ő a kereső ember mit akar, akkor elébe tudsz menni és lám, a legjobb válasz lehetsz.
Vajon mit szeretne a Te közönséged?
Beszéljük meg, hogyan érhetjük el őket a keresőből! Korrekt feltételeket kínálunk: minőségi, egyedi keresőoptimalizálást, melyben a SEO szövegírás fontos elem.
Milyen a jó SEO cikk? – négy fő tipp
Nagyon hasznos tartalom, nem reklámszöveg (kérdésekre ad választ)
Átfogó, érdekes és alapos (több szempontot is körbejár)
Legalább 1000-1500 szó hosszú.(Ez persze függ a témától is, nem aranyszabály, a lényeg az, hogy a közönség képes lesz-e elolvasni.)
A SEO és a marketing szabályai szerint tagolva épül fel.
A SEO szövegírás a látogatóknak szól, de a kereső szempontjait is figyelembe veszi
Elképesztően sok időt képesek emberek egy jó oldalon tölteni, szóval nem igaz az, hogy nem olvasnak, épp ezért van helye a nagyobb lélegzetű tartalmak megjelentetésének is, ami a SEO szövegírás szempontjából jó hír!
Az utolsó, pontról, a szöveg tagolásáról muszáj kicsit bővebben szólni
A tagolás megbontja a szöveget és ettől olvashatóbbá válik. Elmondod vele mi fontos és mi nem annyira. Mi a cím és mi a szövegtest. Összességében a címsor/szövegtest arány minimum 1:5 legyen. Praktikusan ez azt jelenti, hogy legalább 5 soronként történjen valami. Ezt weboldalkészítés során is figyelembe kell venni.
A SEO szövegírás közben a keresőmotorok működését is részben érteni kell
Ha kiemelsz egy címsort, akkor tegyél rá H-tag-et, heading -et. a H tagoknak száma van, 1-6-ig, így tudod elmondani a botoknak, mi fontos és mennyire.
Ha a kulcsszavakat ezekbe a címsorokba ügyesen beleteszed, ezzel növeled a szöveg relevanciáját. nem mellesleg a látogatók is jobban tudják érzékelni.
Amit a H tagokról tudni kell – voltak változások
Régebben volt egy olyan szabály – ma már csak hiedelemnek mondják, hogy annyi H tag használható egy szövegben, amennyi a száma. Ezt cáfolták meg, hiszen egy szövegben, ma már lehet akár több H1 tag-is.
Ennek oka amobilos olvasmányosságban rejlik. A nagy értékű H tag-ek jól olvashatók, jól tagolnak és ez inkább pozitív élmény. Szóval, használjuk bátran. Erről a teljes cikk itt olvasható.
Lista és olvasóközönség építése SEO szövegírás eszközökkel
Elég hamar el fog jönni az a pont, amikor nem lehet mindig csak új és új olvasókra támaszkodni, sokkal jobb, ha lesznek visszatérők. Kellenek visszatérő látogatók! Mint tudjuk, a visszatérőket sokkal könnyebb megszólítani, mint teljesen újakat találni. Az ideális az, ha ez is van és az is van.
Jó, de mikor és hogyan hoz hasznot a SEO szövegírás?
Ha jól csináljuk, akkor egy tartalomnak legalább két életciklusa van
A friss megjelenés után mindig van egy “tüske”, a kiugró látogatószám
A hírlevél kiküldés, social, megosztások, esetleg egy kis kiemelt poszt után aktiv a cikk. Sokan azt hiszik, hogy ennyi, azonnal írni kell újabbat bármi áron, mert “zuhan a látogatottság”
Ez a mókuskerék, amiből nincs kiszállás. Sok időbe, pénzbe és energiába kerül fenntartani a figyelmet. Sokszor hallom amikor megkeresnek: “Mi nem vagyunk médiavállalatok” hogy folyamatosan, heti több alkalommal is szórakoztassunk! – és ebben mélyen igazuk is van.
Kevés cégnek van erre kapacitása és ha okosan csináljuk a SEO tartalomstratégiát, akkor nem is a mennyiség a lényeg. De nézzük tovább, hogyan dolgozik neked egy jó seo cikk:
Amikor a “tüske” csökkenni kezd, vagyis pár nap, pár hét után, akkor szép lassan emelkedni kezd az organikus látogatókból jövő forgalom ugyanazon a cikken, oldalon, ha jól írtuk meg!
Elkezdődik egy lassabb ütemű, ám tartós emelkedés, ahogy a kereső beindexálta és a helyezésében a cikk elkezd dolgozni.
Ha jó a tartalom, akkor ez lehet rövidebb idő, ha nagy a verseny rá, akkor lehet hosszabb. Ekkortól beszélünk arról, hogy a cikk életre kelt a keresőben és organikus találatokat hoz, melyek sokkal nagyobb volumenűek lehetnek, mint amit mi el tudnánk magunktól érni. Mert olyanokat segít az oldalra, akik még nem hallottak rólunk!
A SEO szövegírás hosszabb távon mérhető haszna

Van olyan cikkünk, ami 4 éve top 1-ben van. Van olyan cikkünk is, amit tízezrek olvastak 2 év alatt és több milliós bevételt hozott a webshopnak.
Ehhez az kell, hogy be legyen állítva az Analytics-ben az e-commerce mérése és a célok között legyen vásárlás is. Ha tehát megnézzük a vásárlási útvonalat, sok esetben találkozunk benne a cikkel. Magyarán szólva, nem a cikk fog eladni, hanem a webshop, ám a bizalmat megerősíti, illetve a keresési szándékra jó választ ad, ami vásárláshoz vezet.
Hogyan mérhető le egy SEO cikk haszna?
A Google Analytics segítségével láthatjuk, mint organikus találatot, és az onnan induló konverzióval végződő munkameneteket. Vagy az is lehet, hogy a vásárlási útvonal egyik fontos eleme, hogy eljut a cikkhez, majd tovább halad a konvertálás felé. A seo cikkek szerepét sose becsüljük le.
A webmestereszközök segítségével a keresési lekérdezéseknél látható, hogy az adott oldal hányadik helyen van az adott keresési kifejezésre. Szóval nagyon jól mérhető, forintosítható egy jól megírt SEO szöveg, cikk, blog, vagy akár teljes weboldal.

Webshop SEO szövegírás nélkül nehezen képzelhető el.
A webshop tartalmának kialakításakor elképzelhetetlen hogy ne vegyük figyelembe a keresőoptimalizálás szempontjait is.
Címlapszöveg, fő és alkategóriák, esetleg még terméklapok is, illetve a kő keresési kifejezésekre épített blogbejegyzések, vagy GYIK -szövegek megírása lesz fontos feladat. A webáruház seo esetében komplex, kategóriákra bontott, akár nagyon nagy számú kulcsszólistával dolgozunk.
Persze, ez nem megy egyik napról a másikra, több hetes, vagy akár hónapos munka, miközben a webshop egy része, vagy egésze ezalatt már működik. Inkább folyamatról beszélünk, mintsem egyszeri projektről, hiszen mindig lesz tennivaló.
Főbb tartalomtípusok szövegíró szempontból
Egy jó webshop seo tartamának megírása a termékek, kategóriák megírásán túl a blogot, a híreket, illetve a külső linkek szövegeit is tartalmazhatja.
Vajon mit szeretne a Te közönséged?
Beszéljük meg, hogyan érhetjük el őket a keresőből! Korrekt feltételeket kínálunk: minőségi, egyedi keresőoptimalizálást, melyben a SEO szövegírás fontos elem.
Mennyibe kerül? – SEO szövegírás árak
A SEO szövegírás ára a témától és a beletett energiától függ. Egy ütős cikk, egy cornerstone tartalom megírása időbe kerül – kiválasztani a stratégiát, a keresési kifejezést, utánajárni, realizálni a keresési szándékot – nem megy fél óra alatt.
Ha pedig abból indulok ki, hogy jól képzett SEO szövegíró szakember fog rajta dolgozni, aki nem azért ír, hogy kevesebbet keressen, mint egy gyorséttermi krumplisütő, akkor máris képben vagyunk.
A SEO szövegírás tulajdonképpen tudatos szövegépítés, tartalomfejlesztés, tartalommarketing, nem pusztán “egy cikkcsomag akciós áron”. Óradíjas alapú, vagy projektalapú tartalomfejlesztés árat szoktunk adni. A hitelesség és a minőség fontos. Idei árainkról egy összefoglalót találsz listákkal itt.

Összefoglalás
Most ide a végére kellene egy jó kis kasszarobbantó Call to action-t valami szenzációs igéretet mondani. De inkább a valóságot mondom el, mert az úgy hitelesebb.
A szövegírás a seo munka egyik nagyon fontos elem, de a szöveg önmagában kevés ahhoz, hogy az oldal előre jusson. A technikai részek és a külső linkek ugyanúgy nélkülözhetetlenek. Ennek a háromnak az egysgét és irányát tervezzük meg, amikor SEO stratégiát alkotunk.
Azt hiszem, ha eddig eljutottál az olvasásban, megérted, hogy nem üres ígéretek, hanem tények mentén lehet itt csak dolgozni.
A tartalmi stratégia, keresőoptimalizált szövegírás befektetés a weboldal jövőjébe, a stabil forgalomnövelésbe.
Abban segítünk, hogy a jók között is a legjobb lehess, az első helyek egyikén a keresési listán.
Beszéljünk arról, hogy mi tenne Téged elégedetté
Ha nincs annyi vevőd, leaded, amennyit szeretnél, ha optimalizálnád az értékesítésed, akkor nézzük meg, mit lehet tenni. Látatlanban nem tudok ígérni semmit, de meg lehet találni azt a megoldást, ami az adott helyzeten javít.
MESTERSÉGES INTELLIGENCIA – ADATOK – TAPASZTALAT
Végül egy gyors tanács:
Hogyan optimalizálhatom a meglévő szövegeimet a mobilos keresésekre?
A SEO szövegírás optimalizálása mobilos keresésekre megköveteli a rövid, tömör mondatok és bekezdések használatát, hogy könnyen olvasható legyen kisebb képernyőkön is. Az alcímek és a listák segítik a gyors átláthatóságot. Emellett győződj meg arról, hogy a kulcsszavak továbbra is relevánsak mobilos keresésekhez, és a betöltési sebesség is optimális.
A látogatók jelentős része érkezik ma már mobileszközről, még a B”B szektorban is, ezt ne hagyd figyelmen kívül.