Látogatottságnövelés és eladás pofonegyszerűen

A honlap tulajdonosoknak két fő problémája szokott lenni, mikor online marketing tanácsadóhoz fordulnak: vagy kevés a látogatójuk, vagy túl sok, de nem vásárol. A látogatók számának növelésére remek eszköz például az apróhirdetés, viszont arról kevés szó esik, hogy mi van akkor, ha jönnek ugyan csőstül a látogatók, kattintják a hirdetést, mégsem vesznek, mégsincs konverzió. Vajon mi lehet ennek az oka, és hogyan lehet javítani a hatékonyságon?

Az ok gyakran magában az oldalban keresendő, hiszen szarvashiba a honlap főoldalára vinni a látogatót, aztán boldoguljon, ahogy tud. Minden hirdetéshez külön érkeztetési oldal kell, ami felkészülten és célzottan a hirdetés szövegével, kínálatával összhangban van megírva. nem engedi elkalandozni a látogató figyelmét, ajánlatot tesz, kínál, kifogást kezel és elad. Érzelmekre hat és elpárologtatja a kifogásokat.

A vásárlási folyamatot nem szabad szövegírás tekintetében sem elhanyagolni, kellenek a megfelelő érvek és ötletek, hogy azt érezze a látogató, hogy itt neki, itt róla, itt érte beszélnek.

Ennek az oldalnak a megírását bele kell kalkulálni a hirdetési kampányba, hiszen itt fog eldőlni minden, itt alakul át az egyszerű érdeklődő jól tájékoztatott vevővé.

Látogatottságnövelés tippek

Ami kampányszerűen sok embert hoz és ha jól megírt oldalra visz, az robbanásszerű eredményt is hoz – ez pedig nem más, mint a jó öreg apróhirdetés! Minél több helyen jelenik meg, annál nagyobb a valószínűsége, hogy azok szeme elé kerül, akik pont azt keresik, amit kínálunk.

Szinte nincs olyan terület, ahol ne lehetne eredményesen használni, de itt is ügyelni kell arra, hogy egy jól előkészített oldal URL-jét adjuk meg a hirdetés végén, ezt hívjuk landing page –nek, azaz érkeztetési oldalnak. Mindenképpen a hirdetésről szóljon és tartalmazzon egy ellenállhatatlan ajánlatot és pontos elérhetőséget

A forgalomból hasznot kell termelni