Szövegírás | Rólam
777
page-template-default,page,page-id-777,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-13.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive
 

Rólam

Nun Monika SEO szövegíró, tartalommarketing és keresőmarketing tanácsadó

Nun Monika

Nun Monika online marketing szakértő és szövegíró vagyok, a Digitalpixel Kft. tulajdonosa. Végzettségemet tekintve újságíró, keresőmarketing tanácsadó.

Szövegíróként szinte egyedülállóan Google Analytics és Adwords szakértői minősítéssel rendelkezem.

Közel 10 éve dolgozom online marketing szövegíróként, illetve előtte offline marketinggel és újságírással foglalkoztam. Szabadúszó újságíróként több magazinnál voltam tudósító, rovatvezető. Marketingben ügyféloldali és ügynökségi tapasztalatom egyaránt van.

Tartalommarketing  az elsők között

Első tartalom alapú SEO kampányomat 2007-ban indítottam, mert érdekelt, hogy mitől működik a szöveg a weben? Innen egyenes út vezetett a mérhető, optimalizálható tartalomíráshoz, reklámszövegíráshoz, a klasszikus sales szövegek mellett az érdeklődési, keresési adatokon alapuló, tűpontosan tematikus marketinganyagok létrehozásáig.

Tartalmi SEO, webszövegírás, hírlevélírás, Adwords optimalizálás és többcsatornás integrált online kampányok szervezésében és megírásában tudok segíteni.

ROI szemléletű, analitikus megközelítésben szervezem, írom az online marketing kampányokat, hogy minél nagyobb megtérülést hozzak ki adott keretből.

Márka hangja és az adatvezérelt szövegírás

Sokszor kérdezik tőlem, hogyan tudok szinte bármiről írni? – úgy, hogy csak olyan témát vállalok el, amibe bele tudok tanulni, ahol fontos a hozzáértés, a beleélőképesség és az odafigyelés. mindig igyekszem külsős szemmel nézni, így tudok “vevőül beszélni”.  Így találom meg a hangot a vásárlókkal és tudom közvetíteni, kialakítani a megrendelő cég, vagy márka hangját.

Köszönettel tartozom eddigi megrendelőimnek

Tőlük tanultam a legtöbbet, mert ahány cég annyi szempont, annyi ember és annyi cél, amihez el kell jutni. Olyan ez számomra, mint egy szabadegyetem, mert kicsit mindenbe bele kell tanulni, hogy hitelesen írni lehessen róla. Kíváncsiságot, beleélést és széles látókört kaptam a hazai vállalkozásoktól az évek folyamán, van akikkel évek óta együtt dolgozom.

Új érdeklődési területeim

A micro momentekre fejlesztett szövegírás, ami a mobilra optimizált weboldalak, illetve Adwords kampányok lelke. A másik nagy kedvencem a storytelling marketing (történetmesélés), amit egy időben már temettek, de most erősebbnek látszik, mint valaha.