Szövegírás | Online marketing tanácsadás
489
page-template-default,page,page-id-489,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-13.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive
 

Online marketing tanácsadás

Az online marketing, tartalommarketing tanácsadás a mai befektetésed a holnapba.  Kell valaki, aki az adatokból hasznos információkat nyer ki. Ha elakadtál a munkád során, vagy nem tudod, hogy kezdjél neki a megvalósításnak, akkor segítünk.

Szövegírás, Google Analytics és Adwords, keresőmarketing tanácsadás

Csak azon tudunk javítani, amit mérni is tudunk. Az a legjobb iyenkor, ha van 5-6 egészen konkrét kérdésed, amit meg tudok válaszolni. Vagy közösen beszélgetve találjuk meg magát a kérdéseket – ilyenkor a válasz is nyilvánvalóbb lesz.

Megbeszéljük, hogy mik az elvárásaid, mi történt eddig, mik a tervek, mit kell mérni, és hogyan?

Honnan jönnek a vevőid? - az Analyticsből kiderülhet, hogy adott csatorna mennyire gazdaságos.

A látogatóid viselkedését is nézzük, mik a népszerű tartalmak, vagy épp hol lépnek ki?

Milyen csatornák, erőforrások jöhetnek még szóba?

Ideális a webfejlesztés előtt 

Mielőtt a weboldalkészítőhöz fordulnál, beszéljük át, hogy mi az oldal célja? Ennek nyomán alakítjuk ki a számodra megfelelő szerkezetet, amiben a SEO és más keresőmarketing eszközök segítségével majd a legjobbra törekszünk, ami már azonnal hatékonyan hirdethető Adwords-ben.

Ne kövesd vakon azt, amit másutt láttál, ne gondolkozz sémákban!

Személyes, egyedi szerkezettel sokkal hatékonyabb lehetsz. Az oldaltérkép a leglényegesebb dolgok egyike az online marketingben. A webfeljesztő nem mindig tudja elmondani, egy keresőmarketinges viszont igen!

Marketing elemzés az eddig történtekből

Analytics, webmaster tools és seo programok adatainak elemzése. Tartalmi elemzések és kommunikációs elemzések. Kik a valódi konkurenseid? Hol vannak a gyenge pontok, mit kommunikálsz és hogyan? Számok, adatok fényében kirajzolódik a honlapod valódi élete. Ha megfejtjük, javíthatunk az eladásokon is.

Tartalommarketing tervek és tippek

Vajon, mi a célszerű rövid és hosszú távon? ROI, vagyis ráfordítás-megtérülés számítással és kreatív ötletekkel kiderül, hogy a content marketing melyik formája a leghasznosabb nálad.

Röviden szólva: minél összetettebb, egyedibb egy termék, vagy egy szolgáltatás, annál több tartalom kell ahhoz, hogy bizalmat építsünk és vevő egyen a látogatóból.

Nézzük meg, milyen csatornák vannak, mivel lehet a Te területeden megszólítani a vevőjelölteket?

A marketing tanácsadás ára

Egy alkalom, ami kb. egy-másfél óra 25.000 Ft+áfa. Lehet élő találkozás, vagy Skype. Hang és képfelvétel készíthető, illetve adok írásos anyagokat, jelentéseket is.