Webshop szövegírás 2024.

WEBSHOP SZÖVEGÍRÁS: a jó szöveg nonstop neked dolgozik!

A webáruház szövegírás az online kiskereskedők számára egyben jelenti a bolti eladót, az ügyfélszolgálati munkatársat és a márkád hangját. Ugye megérné, ha minden terméked, ajánlatod mellett ott állna egy profi értékesítő a nap 24 órájában, aki mérhetően teljesít?

A webshop szövegírás csak vevőközpontú szemlélettel lesz sikeres.

Abban tudunk segíteni, hogy tőled AKARJANAK venni, nem pedig pusztán eladj. Akciózni bárki tud, azonban rendes áron, sőt kosárértéket emelve annál kevesebben!

A meggyőző termékleírásoktól a részletes szállítási információkig a hatékony e-kereskedelmi kommunikáció feladata az, hogy megragadja a figyelmet, bizalmat ébresszen és pontól pontra végigvezesse a vevőt a vásárlás folyamatán.

A jól eltalált webshop szövegírás nagyon megdobhatja az eladásokat!

Egy webshopot túl drága fenntartani és még drágább hirdetni a Google-ban gyenge szövegekkel. Most, hogy az online értékesítések felé mozdul el a piac, neked a sok jó közül kiválónak kell lenni. Ehhez kell tapasztalt e-commerce copywritert megbíznod!

Hogyan adjuk le a szövegeket?

Úgy fogod megkapni, hogy könnyű legyen vele dolgoznod. A szövegírás precíz munka egy webáruház számára, így a termékeket és a kategóriaszövegeket akár táblázatos formában, formázatlanul is adjuk, hogy egyszerűbb legyen feltölteni. Nálunk nincs egyben ömlesztett Word file, amiből nehéz kibogarászni a lényeget. 

Munkamódszerünk a fejlesztőkéhez hasonlít, csak mi nem kódokat írunk, hanem szöveget, ami elad.

Szeretnék információt kérni a webshop szövegírásról!

A szövegírás ára nem leütésszámra megy, hanem mindig az adott projektet árazzuk be. Termékleírások, kategóriaszövegek, bemutatkozó oldalak, ajánlatok, akciók, kísérőlevelek, csalik írása a sikeres értékesítéshez. 

Beszéljünk arról, hogy mi tenne Téged elégedetté

Ha nincs annyi vevőd, leaded, amennyit szeretnél, ha optimalizálnád az értékesítésed, akkor nézzük meg, mit lehet tenni. Látatlanban nem tudok ígérni semmit, de meg lehet találni azt a megoldást, ami az adott helyzeten javít.

MESTERSÉGES INTELLIGENCIA – ADATOK – TAPASZTALAT

Kattints ide!

A webshop marketing mindig mérhető folyamat

Webshop, webáruház működtetők számára vállalunk, garantáltan jobban teljesítő
marketing szövegírást, termékszövegeket, minden olyan írásos anyagot, meély segíti a vevő megszerzését és megtartását.

Webáruház bérlés során a jó képek és a kiváló áruk mellett szükséged lesz meggyőző marketing kommunikációra, írásos anyagokra. Shoprenter oldalakat már sokszor töltöttünk meg kiváló tartalommal.

Milyen webshop marketing tartalmak, szövegtípusok léteznek?

A webshop marketing szövegírásban minden az eladásról, vagyis a vevő, látogató kellemes élményéről, bizalmáról szól. 

Ahol igazán tétje van a hatékony reklámszövegnek a az az e-commerce világa

Mi azért szeretünk webshopokkal dolgozni, mert ez – ahogy mondani szokták: „éles bevetés” – forintra lehet mérni, ha egy szöveggel jobb eladásokat hozunk annál, ami volt, vagy eleve jól startol egy tartalom. 

Vannak a termékekhez és vannak az értékesítés folyamatához illeszkedő szövegtípusok.

A termékekről, kategóriákról mindenki tud, azonban a dolog cseppet sem ennyiből áll.
Az értékesítés folyamatához tartozhatnak olyan szöveges tartalmak, melyek elolvasása a konverziós folyamat része. Nézzük sorra:

  1. Céges blogcikkek, oktatóanyagok
  2. Bemutatkozó anyagok, nyitólap, rólunk
  3. Csalianyagook, e-bookok, email marketing anyagok, tesztek, kis felmérések, játékok
  4. Letölthető katalógusok akár
  5. Végül pedig a szállítási és fizetési információk is.
webshop szövegírás tartalomírás, kategóriák, cikkek

Milyen a jó termékleírás?

Magával ragadó, előnyökre összpontosító szöveg – a márka hangja,precízen tervezett szerlezet és terjedelem szerint. A jó termékoldali szöveg, termékleírás legalább három részből áll

1 – Rövid bevezető termékszöveg

Egyes beállításoknál már a termékkép alatt a kategóriában látszik, kb. 1 mondat, 100-150 leütés. Vagy csak pár szó.

Ez a szövegtípus a mobilos keresések, vásárlások számának növekedésével egyre nagyobb szerephez jut. Sok webshop ezt jeleníti meg a termék képe mellett és a látogató ennek nyomán fog dönteni. Sőt, ha Google Ads Shopping hirdetés fut, néha ez is megjelenik a találati sorban. Ennél erősebb üzenetre kevés helyen van mód. Kevés szöveg, de nagy a tét.

2 – Adatlapi nyitószöveg

Ez a terméknév és az ár között szokott elhelyezkedni. Nem túl sok, de létfontosságú! Itt van ugyanis a legnagyobb esély a figyelem megragadására. Kell ez nekem? Lássuk csak, mit tud… Ha nem pusztán a paraméterek számítanak, akkor erre nagy hangsúlyt kell fektetni. Arra adni választ, hogy a termék mitől jó a vevőnek, mit old meg, milyen fő érzelmi tulajdonsága lehet. Ez nagyon eltérő: egy gépalkatrész esetében nyilván paraméterek, de egy cipő, takarítógép, vitamin vagy egy sportszer esetén már nagyobb terünk van.

Ha lehet, érdemes egyedi szövegeket adni, nem pedig „megúszó” technikával bemásolni a gyártó által adott sablont. Gondold el, mennyivel tudsz kilógni a sorból, eltérni az átlagtól ott, ahol webshopok tucatjai árulják esetleg pont ugyanazt.

3 – Hosszú termékleírás jellemzői

Ha van rá mód, a gyártói komponenseken túl érdemes legalább a kiemelt termékekhez készteni ilyet, a kreatív szövegírás nagyban segíti a az értékesítést.

Gondold el, ha már elolvassa, az majdnem olyan, mint amikor a boltban az eladóval beszél róla.

Tagoljuk: itt a legtöbbször nincs terjedelmi korlát, mint a bevezetőnél. ha vannak előnyök, szedjük pontokba, fejtsük ki. Ha a komponensek, alapanyagok, bármi fontos van, az itt elfér és ki tudja, mi a fontos annak épp, aki itt jár?

Miért fontos egyedi leírást adni minden webshop termékhez?

A nagykereskedők, gyártók prospektusok szövege pontos, ám sok oldalon hasonlóan megjelenik, így SEO szempontból sajnos azt kell mondjuk: másolt tartalom. Tudjuk, hogy nem rossz a szándék, de akkor is. Akkor lesz egyedi és érdekes a webáruház, ha a tartalmai is azok. A webshop szövegírás segít kitűnni az átlagból.

Ha Google Shopping kampányt is használsz, akkor a jó és lényegretörő termékszövegekkel további, azonnali előnyöket fogsz élvezni.

Milyen a jó kategória leírás?

Rövid, célratörő és tartalmazza a főbb keresési kifejezéseket, előnyöket, márkaneveket akár. Nyilván ez minden termékkör esetében más és más, de itt nagy terünk lehet a webshop SEO-ra.
Ha Google Ads-ban hirdetünk termékkategóriákat, akkor itt tudjuk minél relevánsabbá, pontosabbá tenni a kampányra szabva a szöveget.

A kategória szövegek legtöbbször a terméklapok felett vannak, de ha van olyan beállítás a webshopban, hogy a termékek alá, vagy mindkét helyre tehető, akkor érdemes kihasználni.

Ha felül van csak hely a kategória szövegnek, akkor ne legyen túl sok – gondoljuk el, a vevő a terméket keresi, nem a hosszú mondatokat. Arra van egy nagyon webshop szövegírás eszköz, a blog.

SEO blog készítés, webáruház szövegírás, cikkek a termékekről

Biztos, hogy nem pusztán csak terméket árulsz. Az emberek megoldásokat vesznek. A „hogyan kell…” ,”miért jó, ha…”, „igaz-e, hogy…” típusú cíkkek mellett a termékösszehasonlítások, oktatóanyagok, online tesztek nagy vonzerőt jelentenek. Megtaláljuk és megírjuk webáruházad, online boltod számára a legjobb SEO cikk témákat.

A jól eltalált SEO szövegírás egy webshopban nagyon megdobhatja az eladásokat!

Sokszor a lényeg magán az ajánlaton van. ha a vevő okot kap arra, hogy vegyen, már úton van a siker felé. Az ajánlat megszövegezésében is segítünk. Sok hatékony eszközünk van arra, hogy lépésekre sarkalljuk és tökéletesen elégedett legyen mindenki – jó vásárt csináltunk! Te is, ő is.
Kápráztasd el, győzd meg vevőt, mesélj, add el a terméket egyedi információkkal, a storytelling az egyik legerősebb eszköz!

Mi kellhet még egy webáruháznak?

Upsell, vagyis felülértékesítő, kosárértéket növelő ajánlatok is a webáruház szövegírás, az online marketing elemei. Ezt semmiképp se hagyjuk ki!

De milyen a jó upsell? – nem túlzottan drága, nem fájdalmas kifizetni, extra előnyöket kínál, összehasonlítható és megadja a megérdemelt jutalom érzetét.

Valamint jól jöhetnek még a bónuszok, kuponok, akciós kísérőtermékek, ingyenfutár – bármi, ami ötletes és ami megéri neked. Mi felépítjük rá a jó marketing szöveget.

A lényeg azon van, hogy megéri neked

Marketing tanácsadóként, szövegíróként, megvalósítottunk már sok témát, sokféle kereskedelmi modellt, webáruházat láttunk közelről. Sok esetben végeztünk kulcsszó- és trendkutatást, hogy a megfelelő tartalmat, ötletet, témát megleljük.

A webshop szövegírást mindig egyedi ajánlat alapján végezzük. A szövegírás árak a beletett időt fogják tükrözni, nem karakerszámot veszünk árazási alapként, hiszen akkor pusztán azzal is jól járnánk, ha regényfolyamokat írnánk. De az nem adna el és a cél az, hogy neked forgalmad legyen.

Nagyobb megrendelés felett elfogadott ajánlat esetén a megbízási szerződés aláírása előtt ingyenes próbamunka kérhető, hogy megtaláljuk a stílusodat, illetve meggyőződj róla, hogy érdemes-e velünk dolgozni. 

Beszéljünk arról, hogy mi tenne Téged elégedetté

Ha nincs annyi vevőd, leaded, amennyit szeretnél, ha optimalizálnád az értékesítésed, akkor nézzük meg, mit lehet tenni. Látatlanban nem tudok ígérni semmit, de meg lehet találni azt a megoldást, ami az adott helyzeten javít.

MESTERSÉGES INTELLIGENCIA – ADATOK – TAPASZTALAT

Kattints ide!