10 Facebook marketing tipp tűzoltás helyett

Tartalomjegyzék

A facebook marketing nem könnyű, nem lehet félvállról venni, mert elég csak egyszer hibázni: a az ügyfelek szkeptikussá válnak, és nem kapsz második esélyt, ha az első jó benyomás lehetőségét elpuskázod.
Nem kétséges, hogy mindenki faragni akarja a költségeket. Gyakran fordulnak hozzám olyan kéréssel, hogy csináljak valamit gyorsan, amitől több látogató lesz.

Nos, csodát tenni nem áll módomban, de vannak még járható utak, melyek előbb-utóbb eredményt fognak hozni. Néha teljesen hétköznapi dolgokra kell rávilágítani, és csak akkor döbbennek rá arra hogy mennyire nyilvánvaló dologról is van szó, mikor egy kívülálló szájából hallják. Ezért mondom azt, hogy a személyes kapcsolat a szövegírás szakmában elengedhetetlen, de a személyes odafigyelésen túl a legújabb szakmai ismeretek is sokat jelentenek.

A facebook marketing tulajdonképpen semmi más, csak kapcsolatépítés és kapcsolatápolás felső fokon. Ezt a kapcsolattartást sokan nyűgnek élik meg, vagy ha kicsit több lehetőségük van, szívesen passzolják át egy erre szakosodottt ügynökségnek.
Az ügynökségeknél sokszor az ír egy cég nevében. akit éppen beosztanak rá, ettől a hideg professzionalitáson túl a személyes varázs is elveszhet. Én nem vagyok ügynökség, éppen ezért a kicsiség gyakran az előnyömmé válik.
Az alábbi tízparancsolataot Richard. A. Meyer-től vettem, aki az Egyesült Államok egyik leghíresebb Social Media tanácsadója, marketing szövegíró.

1. Taktikázás helyett a stratégiánk legyen

2. Ne csak tűzoltásra használjuk a Facebookot

3. A túlzott öndicsért káros (és büdös is a szólás szerint)

4. Halljuk meg a közönség hangját

5. A márka hangja nem lehet egy arctalan ügynökségé

6. Ne nyomuljunk a termékünkkel

7. Ne akarjunk azonnali eredményeket

8. A Facebook kommentelést ne púpként rakjuk asszisztensünk vállára

9. Konkrét eljárásokat dolgozzunk ki az ügyfelek kérdéseire, problémáira.

10. Pillanatig se higgyük, hogy könnyű lesz, és egyedül mindig boldogulni fogunk.

Minden vevőnket, minden rajongónkat valódi értékként kell kezelnünk, úgy kell érezniük, hogy személyesen törődünk velük, hiszen a személyes közegükben, az ismerőseik között jelennek meg az üzeneteink. Ezért is kitüntetett figyelemmel kell kezelnünk őket, akik megtiszteltek bizalmukkal, és kíváncsiak ránk. ( Még akkor is, ha csak egy reménybeli nyereményért tették.)
Ne okozzunk senkinek csalódást, különösen akkor, ha a későbbiekben számítani is szeretnénk vásárlóerejükre. Facebook szövegírás ajánlatkérés

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot