A jó tartalmat mindig embereknek írjuk

A jó tartalmat mindig embereknek írjuk, sosem a keresőrobotoknak, vagy azért, mert  ki kell tölteni valamivel a közösségi média felületeinket. A leglényegesebb, hogy legyen benned empátia, céltudatosság és az írástechnika mellett legyen megfelelő piacismereted. 

Elmondom, öt pontban, hogy mitől lesz sikeres a tartalom:

 

  1. A közönséged csak a számára értéket nyújtó tartalmat fogja fogyasztani, csak így érhetsz el hatást.

 

  1. A tényleges tartalomfogyasztás építi, növeli a márkád ismertségét.

 

  1. A márkatudatosság kimondatlanul is a kínált termékek, vagy szolgáltatások fontolóra vételét hozza magával.

 

  1. A tudatalatti vonzódás nyitottságot, így már egy szűrt és  magas színvonalú értékesítési lehetőségeket teremt. Mondhatjuk úgy, hogy megszerettetjük vele magunkat és azt, amit kínálunk. 

 

  1. A magas színvonalú értékesítési lehetőségek sorozata nagymértékben fogja átalakítani a bevételed. 

tartalommarketing, a titkos doboz a sikerhez

A feltámadó kereslet elért eredmény lesz, nem taktikai húzás és nem a véletlen műve!

Sajnos a legtöbb vállalkozás pusztán a maga szempontjai szerint hoz(at) létre tartalmakat. Azt tekinti célnak, hogy hogy támogasa a social csatornáit, vagy a SEO szempontból fontosnak kikiáltott szövegmennyiséget produkálja.

Ha pusztán taktikára építed a tartalommarketing kampányod, azt nem biztos, hogy ténylegesen olvassák, megértik, és nem vált ki hatást. Ezzel nem mélyül el a márkatudatosság így unalmassá és “izzadságszagúvá” válik.  De akkor mi a megoldás?

Elsősorban olyan tartalmat, szöveget kell adni amellyel FIGYELMET veszünk, nem pedig „lead” -et vagy eladást vadászunk. 

 

Az emberek többet olvasnak, mint valaha és érdeklődnek is. Kérdéseikre, olyan ismerősen csengő szavakkal kell válaszolnod amik az ő  fejükben motoszkálnak. A kereső, olvasó ember SZÁNDÉKÁT kell megértenünk, így tudunk hatni rá.

A tartalommarketing az esetek többségében nem direkt eladás lesz, hanem oktató, szórakoztató,  “HÍRÉRTÉKŰ” anyag . Ez a varázsszó működik, a tartalom egy csapásra vevőközpontúvá válik. 

Arról szóljon és olyan stílusban, ami valójában érdekli a  TE közönséged, (vevőid), nem pedig arról, amit te kigondolsz, hogy ő szeretne… Az emberek sokszor pusztán a törődést veszik meg – azt, hogy érzik, fontosak valahol. Hogy meg tudod oldani a problémájukat…

Nagyobb elkötelezettséget, csak a jól megválogatott, kitalált, alakított tartalom hoz el, illetve a pozitív élmények, tapasztalatok sora alakít ki.

Az értékesítésedet minden esetben a megalapozottságra kell építened, nem a véletlen hangulatokra. Ekkor jöhet el az a vágyott  pillanat, amikor már nem te adsz el, hanem tőled vesznek.

Fülelni kell a piacot, hiszen beszél! – következetes munkával, nagyfokú empátiával és folyamatos  optimalizálással a siker is eljön.

 

Ez jelenti azt, hogy vevőül beszélni!