reklámszöveg és hirdetési szöveg írás

A jó tartalmat mindig embereknek írjuk

Tartalomjegyzék

A jó tartalmat mindig embereknek írjuk, sosem a keresőrobotoknak, vagy azért, mert  ki kell tölteni valamivel a közösségi média felületeinket. A leglényegesebb, hogy legyen benned empátia, céltudatosság és az írástechnika mellett legyen megfelelő piacismereted. 

Elmondom, öt pontban, hogy mitől lesz sikeres a tartalom:

  1. A közönséged csak a számára értéket nyújtó tartalmat fogja fogyasztani, csak így érhetsz el hatást.
  1. A tényleges tartalomfogyasztás építi, növeli a márkád ismertségét.
  1. A márkatudatosság kimondatlanul is a kínált termékek, vagy szolgáltatások fontolóra vételét hozza magával.
  1. A tudatalatti vonzódás nyitottságot, így már egy szűrt és  magas színvonalú értékesítési lehetőségeket teremt. Mondhatjuk úgy, hogy megszerettetjük vele magunkat és azt, amit kínálunk. 
  1. A magas színvonalú értékesítési lehetőségek sorozata nagymértékben fogja átalakítani a bevételed. 

A feltámadó kereslet elért eredmény lesz, nem taktikai húzás és nem a véletlen műve!

Sajnos a legtöbb vállalkozás pusztán a maga szempontjai szerint hoz(at) létre tartalmakat. Azt tekinti célnak, hogy hogy támogasa a social csatornáit, vagy a SEO szempontból fontosnak kikiáltott szövegmennyiséget produkálja.

Ha pusztán taktikára építed a tartalommarketing kampányod, azt nem biztos, hogy ténylegesen olvassák, megértik, és nem vált ki hatást. Ezzel nem mélyül el a márkatudatosság így unalmassá és “izzadságszagúvá” válik.  De akkor mi a megoldás?

Elsősorban olyan tartalmat, szöveget kell adni amellyel FIGYELMET veszünk, nem pedig „lead” -et vagy eladást vadászunk. 

Az emberek többet olvasnak, mint valaha és érdeklődnek is. Kérdéseikre, olyan ismerősen csengő szavakkal kell válaszolnod amik az ő  fejükben motoszkálnak. A kereső, olvasó ember SZÁNDÉKÁT kell megértenünk, így tudunk hatni rá.

A tartalommarketing az esetek többségében nem direkt eladás lesz, hanem oktató, szórakoztató,  “HÍRÉRTÉKŰ” anyag . Ez a varázsszó működik, a tartalom egy csapásra vevőközpontúvá válik. 

Arról szóljon és olyan stílusban, ami valójában érdekli a  TE közönséged, (vevőid), nem pedig arról, amit te kigondolsz, hogy ő szeretne… Az emberek sokszor pusztán a törődést veszik meg – azt, hogy érzik, fontosak valahol. Hogy meg tudod oldani a problémájukat…

Nagyobb elkötelezettséget, csak a jól megválogatott, kitalált, alakított tartalom hoz el, illetve a pozitív élmények, tapasztalatok sora alakít ki.

Az értékesítésedet minden esetben a megalapozottságra kell építened, nem a véletlen hangulatokra. Ekkor jöhet el az a vágyott  pillanat, amikor már nem te adsz el, hanem tőled vesznek.

Fülelni kell a piacot, hiszen beszél! – következetes munkával, nagyfokú empátiával és folyamatos  optimalizálással a siker is eljön.

Ez jelenti azt, hogy vevőül beszélni!

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Négy fő ok a blogírásra

A vállalkozások részéről egész sor érvet hallani, miért nem írnak blogot. Némelyik első hallásra ésszerűnek tűnhet, mások badarságnak. Van, aki nem olvas blogot, így nem látja, mekkora előnye származhatna belőle, más egyszerűen nem tudja elképzelni,

Elolvasom a bejegyzést »

Link

Olyan elem, hivatkozás, amelyre kattintva egy másik dokumentumhoz, oldalhoz, szövegrészhez, videóhoz, stb. jutunk. A link szövege mindenképpen tartalmazzon kulcsszót, ez keresőoptimalizálás miatt fontos.

Elolvasom a bejegyzést »

Kulcsszó

Keyword – minden, amit az emberek a böngésző ablakába begépelnek, ha keresnek. A szövegíráskor a megfelelő kulcsszavak használata kötelező! Kulcsszavakat az oldal meta leírásában is megadunk. A jó kulcsszavak kiválasztása az online marketing szövegírás alappillére.

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot