Négy fő ok a blogírásra

Tartalomjegyzék

A vállalkozások részéről egész sor érvet hallani, miért nem írnak blogot. Némelyik első hallásra ésszerűnek tűnhet, mások badarságnak.
Van, aki nem olvas blogot, így nem látja, mekkora előnye származhatna belőle, más egyszerűen nem tudja elképzelni, miről írhatna minden héten, vagy rendszeresen, megint más úgy gondolja, hogy neki nincs szövegírói tehetsége.

Összeválogattam a 4 legfontosabb érvet amellett, hogy miért éri meg szövegírással, blogírással foglalkozni annak, aki komolyan gondolja az üzletét:

A szövegírás az egyik legfontosabb információ átadás

Pedig tény, hogy mindenkinek, aki az üzleti életben mozog, szüksége van arra, hogy eladjon, hiszen ebből él. Ha valaki szeretne többet eladni, ahhoz ismertté kell válnia a blog pedig kiváló lehetőség a reklámra. De miért pont a blog szövegírást válaszd, ha reklámot szeretnél?

1. A szövegíró szabad – a blogod csak a tiéd!
Ez már önmagában is meggyőző érv lehet. A saját blogodon nem csak a tartalom az, amit te határozhatsz meg: a grafikától kezdve a megjelenésen át az utolsó kis képig te dönthetsz mindenről. Ez sokkal nagyobb szabadságot ad, mint a hagyományos hirdetési formák, hiszen a médiumok általában valamilyen kiadói elvhez vagy üzletpolitikához tartják magukat, így az előre meghatározott formai elemeken egyetlen hirdetés kedvéért sem változtatnak.
De vigyázz, hogy ne kanyarodj el túlságosan az eredeti támádtól!

2. A blog típusú tartalom a SEO szövegírás egyik alapja

A Google szereti a friss tartalmat. A blogra feltöltött friss információ a keresőmotoroknak éppen olyan, mint a tengerbe vetett friss hús a cápának: egyszerűen lecsapnak rá! Nem nehéz belátni, hogy egy folyamatosan frissülő, következetes tartalmakat szolgáló bloggal – aminek szövegében gondosan elhelyezett kulcsszavak is találhatóak – sokkal jobb Google helyezést érhetsz el, mint egy statikus tartalmú weboldallal.

3. Szövegírással bizalmat és elkötelezettséget építhetsz

A hasznos és informatív tartalom okot ad a potenciális vásárlóidnak, hogy meglátogassák az oldaladat. Az emberek szeretnek tájékozódni, mielőtt vásárolnak, és ha ehhez tőled kapják meg a szükséges információt, akkor nő az esélyed, hogy tőled is vásárolnak.

Az izgalmas vagy érdekes tartalmakat az emberek megosztják egymással – Twitter, e-mail, Facebook… Ezek mind a te malmodra hajtják a vizet, hiszen újabb látogatókat és újabb potenciális vásárlókat hoznak, ráadásul ezek a megosztások segítenek abba, hogy az emberek a saját területed szakértőjeként tekintsenek rád.

4. Az üzlet alapja az érdeklődés fenntartása

Ha az olvasóid rájönnek, hogy megbízható és hiteles forrás vagy, akkor vissza-vissza fognak térni a blogodra. Ahogy a hírneved épül, úgy épül az irántad érzett bizalom, és végül ezzel együtt a vásárlási hajlandóság is. Ha van valami, ami ebben a zuhanó gazdasági rendszerben még működik, hát akkor ez az.

A blogolás nem kell, hogy feleméssze az idődet, de ha azt akarod, hogy valódi eredményt hozzon, érdemes átgondoltan csinálni. Ma már az sem számít luxusnak, ha a blogod vezetését külsős szövegíróra bízod, aki nem csak a friss tartalmak szállítja, de azokat a trükköket is ismeri, amikkel jobb Google-helyezést érhetsz el.

És még egy utolső nass: a blogolás magasfoka a vendégposzt, melyben mások, hiteles felületén mondhatod el gondolataidat új közönségnek. Ha innen még linket is adnak a Te oldaladra, az különösen jó dolog, messze túlmutat a szövegíráson.

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Domain név

Tartománynévnek lehet fordítani. Két részből áll, pl cégnév.valami. (.hu, .com, .net, .org, .info, satöbbi.) Szövegileg az egyik legfontosabb része a weboldalnak, hiszen lehet maga a brand, vagy cégnév, illetve lehet kulcsszavas, azaz a legfontosabb tevékenységnév.

Elolvasom a bejegyzést »

A tartalommarketing hét titka

Bizonyos értelemben, úgy tűnik, hogy UFO vagyok, ha tartalom marketingról beszélek szimpla újságírás, vagy webszövegírás helyett. Pedig állítólag mindig a nagyobb olvasottság, az érdekesség lenne a cél – nem lehet minden sorral direktben eladni. Újságíró

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot