A Google hirdetési alkalmazása. Többnyire csak akkor kell fizetni, ha rákattintanak a hirdetésre, de lehet megjelenésalapú beállítás is. Alkalmazása egyszerűnek tűnik, de nagy körültekintést és gyakorlatot kíván, hogy valóban gazdaságos legyen.
Szövegírása sebészi pontosságot kíván. Csak megfelelő landing oldallal együtt hatásos!

Bemutatkozó oldal szövegírás
Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Legfrissebb bejegyzések
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
Ezeket is érdemes elolvasni
Weboldal redesign 5 pontban: a tartalom sikeres költöztetése
A weboldal redesign, illetve egy honlap tartalmának költöztetése egy új felületre nem is olyan egyszerű, mint amilyennek először tűnik. Ha egy meglévő, évek óta jól működő oldalt frissítünk fel, akkor az elsődleges szempontok között van
10 Facebook marketing tipp tűzoltás helyett
A facebook marketing nem könnyű, nem lehet félvállról venni, mert elég csak egyszer hibázni: a az ügyfelek szkeptikussá válnak, és nem kapsz második esélyt, ha az első jó benyomás lehetőségét elpuskázod. Nem kétséges, hogy mindenki
Az árajánlat kérés szöveg 3 titka: ilyen a jó ajánlatkérés
Az árajánlat kérés szöveg marketing szövegírás szempontjából érdekes dolog: olyan, mit hirtelen átmenni a pult másik oldalára. A legtöbben az árajánlat adás szövegével vannak bajban. Sokszor nem is érezzük át, hogy árajánlatot kérni sem egyszerű. Most például,
Egyedi szövegírás – mit jelent ez valójában?
Egy szövegről sok minden eszébe jut az embernek, de az egyedi a jelző aligha – kivéve, ha valaki keresőoptimalizált szövegírásra adja a fejét. Weboldalunk szövegét nem lehet jó ötletek lementett és összemásolt darabkáiból összerakni. Az