A kép az AI változások illusztrálása a mindennapi munkában

AI változások, amelyek felforgatták a szakmát

Az elmúlt egy év nagy AI változásokat hozott, hogy csak ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor elkezdtük használni az internetet. Vagy talán nagyobbat, de nem lehet ezt még ennyire kis távlatból látni. A SEO és a tartalommarketing szakmában mindezt a lehető leghamarabb érzékeltem. Eleinte érdekes “játéknak” tűnt ChatGPT, nem munkaeszköznek Mára egy egész szakma elől kirántotta …

Nemzetközi linkek nélkül lemaradsz a SEO játszmában

Az erős online jelenlét elengedhetetlen azoknak, amelyek a határokon túlra is ki akarják terjeszteni az elérésüket. Ennek egyik hatékony módja a nemzetközi linképítés. A különböző célországok webhelyeiről származó  hivatkozások kiépítésével fokozhatja keresőoptimalizálási (SEO) erőfeszítéseit, és globális közönséget érhet el. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, hogy miért fontos a nemzetközi linképítés SEO szempontból, és megvitatjuk a stratégiákat, …

seo tanácsadó a több és jobb webhely forgalomért

SEO tanácsadó választás előtt: 19 pontos részletes útmutató

Az üzleti igények és az SEO kapcsolata Az első lépés, mielőtt SEO tanácsadó keresésbe fogsz az, hogy áttekinted az üzleti igényeidet. Az üzleti igények alatt a vállalkozásod céljait és kihívásait értem. A SEO (keresőoptimalizálás) az a folyamat, amely segít a weboldaladnak jobb helyezést elérni a keresőmotorok találati listáján, valamint a több és jobb kattintás által …

A linképítés és SEO haszna

Prémium linképítés összefoglaló útmutató esettanulmánnyal

Linképítés témakörben sok félreértés kering, cikkünkben a valós, gyakorlati részéről lesz szó és a várható eredményekről. Mutatunk konkrét esettanulmányt is. A keresőoptimalizálás (SEO) világa összetett, tele van szakzsargonnal. Akad azonban egy kifejezés, amellyel szinte biztosan találkoztál már, vagy ha nem, mindenképpen ismerned kell, mert ez a keresőoptimalizálás három alappillére közül az egyik. Ez pedig a …

a sikeres jelenléthez versenytárselemzés is kell

Versenytárselemzés: a konkurencia felfedezése és megelőzése

Az online térben való sikeres jelenléthez alapvető fontosságú a versenytárselemzés. A valós konkurencia tevékenységének ismerete és a weboldalelemzés kulcsfontosságú a marketing stratégia kiválasztásához.  Ahhoz, hogy a piacvezetői pozíciót megszerezzük és megtartsuk, meg kell ismernünk a hozzánk leginkább hasonlító piaci szereplőket és meg kell értenünk, hogy milyen módszereket vetnek be, mitől vannak előttünk? Ha többet szeretnél …

marketing copywriter szolgáltatás

Copywriter, copywriting

frissítve: 2024. Mit jelent a copywriter szó magyarul? – Szövegíró. Marketing szövegek, értékesítési és reklám szövegek, hirdetések, szlogenek kiagyalója. Lehet marketingszakember, újságíró, ötletgazda, akinek a szövegírás a szakmája. (Én is copywriter vagyok). A copywriter szakma az AI alapú szövegek korában nagy változáson esik át, legalább akkorán, mint amikor az első ipari forradalomban a takácsok munkáját …

Szöveg átíró gondolatok

Honlap szöveg átfogalmazó tippek 2024., átírás, átszerkesztés

Átfogalmazó, vagy szövegátíró programot keresel? Ha a marketingszövegeid, blogcikkeid nem teljesítenek megfelelően, érdemes megfontolni a weboldaladon található tartalom szövegének átírását vagy újrafogalmazását. A jelek magukért beszélnek, különösen, ha méred, követed a teljesítményt: a forgalom és az eladások csökkennek, még azoknál is, amelyek korábban jól futottak. Átfogó útmutatónk a legújabb, AI alapú honlap szöveg átfogalmazó eszközöket …

Mit jelent és mikor hoz büntetést a duplikált tartalom

Duplikált tartalom miatt 2024-ben érhet-e hátrány a keresőben?

A duplikáció SEO hibának számít a Google szerint – ezzel a állítással sokszor találkozom. De vajon mit jelent a duplikált egy tartalom és mit lehet tenni ellene? Több jó megoldás is van. Ha aggódsz amiatt, hogy bizonyos szövegek, szövegrészek, vagy mondatok gyakorta ismétlődnek a weboldaladon, vagy még inkább a webshopodban, akkor ez a cikk neked …

A céges bemutatkozás titka a bemutatkozó levélben

5 kommunikációs hiba a céges bemutatkozó levélben

Ebben a cikkben a céges bemutatkozó levél, bemutatkozó anyag elkészítéséről és optimalizálásáról lesz szó, amikor egy potenciális ügyfelet, vagy partnert szeretnénk sikeresen megszólítani. Frissítve 2023-ra, Olvasási idő kb 5 perc. Akár most írod meg az első ilyen anyagod, akár a meglévőt szeretnéd frissíteni, fogsz benne találni pár kapaszkodót, szempontokat.  A jó bemutatkozó anyag legfontosabb jellemzője …

Piaci trendek online marketing

Értékesítési szöveg tippek, trükkök, módszerek

Frissítve a 2022-es trendek szerint. Az ütős értékesítési szöveg, vagy direct response szövegírás a szövegíró szakma “szent Grálja”. Itt dől el nagyon is forintosítható módon, hogy a szavaink eladnak-e, vagy csupán írtunk egy jó fogalmazást. Röviden elmondom, hogy milyen szempontok szerint lehet eredményesnek lenni. A legfontosabb módszerem egyszerű Akkor tud hatni az értékesítési szöveg, ha …