keresőmarketing tanácsadás és audit, szövegírás előtt

3 működő keresőmarketing varázsszó

Keresőmarketing hirdetést írni cseppet sem nehéz, ha ezt a rövid titkot megismered. Legyen szó Google Ads hirdetésekről, vagy más PPC felületekről, akkor lesz hatásos, ha a látogató szemszögéből közelíted meg a dolgot. Megosztok egy rövid és gyors titkot, amivel kimutathatóan hatékonyabb egy webshop kategória leírása, illetve Google AD hirdetése, keresőmarketing kampánya. Egy rövid formula, ami …

Seo szövegírás a jobb weboldalakért marketing szövegíróval

A karakteráras SEO szövegírásról, blogról

Az online marketingben mindig vannak hullámok, van olyan eszköz, amit felkapnak és van, ami  “elavul, ami halott”. A SEO szövegírás, vagyis a keresőoptimalizált cikkírás egyike ezeknek. Hol mindenható csodafegyver, hogy mosolyogva lenézik. El fogok mondani eről egy megtörtént esetet, de addig is nézzük a fő kérdést: Létezik olyan, hogy aktuális marketing divat?  Nekem erre egy …

Ezért működik a pontokba szedett marketing felsorolás a szövegekben

A cikkek webszövegek tagolására, olvashatóbbá tételére remek eszköz, ha használsz felsorolásokat. A pontokba, listába szedett gondolatok vezetik az olvasó figyelmét és kiemelhető vele a lényeg. Felsorolást eddig is sokan alkalmaztak, ám ha szövegíróként jól csinálod, a tartalom életre kel vele.  Nézzük a pontokba szedett szövegírás, a marketing felsorolás főbb előnyeit: megbontással tagolni tudsz értelmesebb és …

A tartalommarketing írás sokszor szövegszerkesztés

Blog téma ötletek: miről érdemes írni már megint?

A megfelelő blog téma ötletek megtalálása az írás nagy kihívása. Elfogyott a témád és már semmi új nem jut az eszedbe? Gondolkozol azon, miről érné meg írni? Nézed a konkurens oldalakat és azt látod, hogy mindenki termelékenyebb, kommunikatívabb nálad. Látszólag pezseg az élet, de neked leült a kezdeti lelkesedésed és elhúzott melletted még az a …

Az álláshirdetés szövegírás titka

Jobmarketing képzés a gyakorlatban Marketing ügynökségként értéket kell teremtenünk  a cégek számára. Jelenleg a legnagyobb értékek egyike a jó munkavállaló, ahogy mondani szokták, a megfelelő ember a megfelelő feladatra. A termékek és a szolgáltatások hirdetésén túl tehát egy nagyon inspiráló és különleges területen tartottunk nemrégiben egy tréninget a Mozsár kávézóban. A szervező az Üzleti Pszichológia …

ha problémád van, online marketing terén

Mit kezdjünk az akcióvadász ügyféllel?

Szövegíróként az akciós ajánlatok írása, jó megfogalmazása egy mesés és különös világ.  A sales szövegek a figyelem és a vágy felkeltése a vevői viselkedés befolyásolása, a kassza (vagyis a megszerzés) felé való csábítás változatos eszköztárat kíván. Sokan hiszik , hogy csak akcióval lehet hatni Az akciózás olyan, mint a drog, ahogy egy régebbi tanárom mondta, …

A marketing egyik legkényelmetlenebb kérdése

A piackutatásban és a marketing felmérésekben van egy kérdés, amitől viszketni kezdek. Ebben a cikkben a személyes véleményemet mondom el arról, miért nem tenném fel ezt soha senkinek. Az az érzésem, hogy valahogy belekerült a szakmai köztudatba, és azóta kiirthatatlan részét képezi a kérdőíveknek.  Kiváncsi vagy rá most már hogy melyik kérdésről van szó: Ajánlaná …

Honlap helyesírás segítség

A szövegírás egyik legfontosabb kritériuma az, hogy ami felkerül a weboldalra, az a helyesírási szabályoknak megfelelő legyen. Sajnos nagyon sok oldalon hemzsegnek a hibák, magyartalan fordulatok, ami nem vet jó fényt a cégre. Marketing szempontból sem előnyös, ha a cég online kommunikációja nem figyel a részletekre. A helyes szóhasználat, az üzleti kommunikációban az odafigyelés ujjlenyomata: …

DM levél, hírlevél statisztikák egy szövegíró szempontjából

Friss adatok: ennyien olvasnak ma egy átlagos hírlevelet Érdekes és friss felmérés eredményeihez jutottunk hozzá az e-mail marketinggel kapcsolatban. A felmérés készítőjének Krem Attilának külön köszönet! Egy Webgalambot használók részére kiküldött kérdőív segítségével nem csak arra vonatkozóan kaphatunk adatokat, hogy a kis- és középvállalkozások mennyire tudatosan használják a hírlevél marketing erejét, de az is kiderül, …

Látogatottságnövelés és eladás pofonegyszerűen

A honlap tulajdonosoknak két fő problémája szokott lenni, mikor online marketing tanácsadóhoz fordulnak: vagy kevés a látogatójuk, vagy túl sok, de nem vásárol. A látogatók számának növelésére remek eszköz például az apróhirdetés, viszont arról kevés szó esik, hogy mi van akkor, ha jönnek ugyan csőstül a látogatók, kattintják a hirdetést, mégsem vesznek, mégsincs konverzió. Vajon …