A marketing egyik legkényelmetlenebb kérdése

A piackutatásban és a marketing felmérésekben van egy kérdés, amitől viszketni kezdek. Ebben a cikkben a személyes véleményemet mondom el arról, miért nem tenném fel ezt soha senkinek. Az az érzésem, hogy valahogy belekerült a szakmai köztudatba, és azóta kiirthatatlan részét képezi a kérdőíveknek.  Kiváncsi vagy rá most már hogy melyik kérdésről van szó: Ajánlaná …

Honlap helyesírás segítség

A szövegírás egyik legfontosabb kritériuma az, hogy ami felkerül a weboldalra, az a helyesírási szabályoknak megfelelő legyen. Sajnos nagyon sok oldalon hemzsegnek a hibák, magyartalan fordulatok, ami nem vet jó fényt a cégre. Marketing szempontból sem előnyös, ha a cég online kommunikációja nem figyel a részletekre. A helyes szóhasználat, az üzleti kommunikációban az odafigyelés ujjlenyomata: …

DM levél, hírlevél statisztikák egy szövegíró szempontjából

Friss adatok: ennyien olvasnak ma egy átlagos hírlevelet Érdekes és friss felmérés eredményeihez jutottunk hozzá az e-mail marketinggel kapcsolatban. A felmérés készítőjének Krem Attilának külön köszönet! Egy Webgalambot használók részére kiküldött kérdőív segítségével nem csak arra vonatkozóan kaphatunk adatokat, hogy a kis- és középvállalkozások mennyire tudatosan használják a hírlevél marketing erejét, de az is kiderül, …

Látogatottságnövelés és eladás pofonegyszerűen

A honlap tulajdonosoknak két fő problémája szokott lenni, mikor online marketing tanácsadóhoz fordulnak: vagy kevés a látogatójuk, vagy túl sok, de nem vásárol. A látogatók számának növelésére remek eszköz például az apróhirdetés, viszont arról kevés szó esik, hogy mi van akkor, ha jönnek ugyan csőstül a látogatók, kattintják a hirdetést, mégsem vesznek, mégsincs konverzió. Vajon …

Facebook szövegírás – 11 reakcióvadász ötlet

A Facebook kétségtelenül hatékony marketingeszköz , ám a bejegyzések sikere azonban túlmutat a platform használatán; nagyban függ a poszt szövegétől. Minden közönségnek megvan a maga egyedi hangja, és a legsikeresebb márkák azok, amelyek képesek párbeszédet folytatni, történetet mesélni és erős kapcsolatot kiépíteni követőikkel. A mai zajos hirdetési környezetben ez fontosabb, mint valaha. Amikor a Facebook-szövegírásról …

Egészség témájú szövegek – első a bizalom!

Az egészség az a téma, amiben mindenki érdekelt, éppen ettől válik nehéz és összetett feladattá írni róla. Nagyon sok iparág számára aktuális, az utóbbi hetekben sok megkeresést kaptam rá. Nem csak orvosok, természetgyógyászok, táplálékkiegészítő forgalmazók, hanem biztosítás-befektetés témájú oldalak, magazinok, sőt éttermek is fontosnak tartják. Az embereknek viszont már sok helyről sok ismeretük van: egyensúlyoznom …

Link

Kép: saját AI generálás A link olyan elem, hivatkozás, amelyre kattintva egy másik dokumentumhoz, oldalhoz, szövegrészhez, videóhoz, stb. jutunk. A link szövege mindenképpen tartalmazzon kulcsszót, ez keresőoptimalizálás miatt fontos. A megfelelő linképítés a hatékony SEO stratégia kulcsfontosságú eleme minden olyan weboldal számára, amely javítani szeretné láthatóságát és rangsorolását a Google-hoz hasonló keresőkben. A keresőoptimalizálás alapvető …

Kulcsszó típusok 2023. Keresési szándék szerint

Az online marketing egyik legfontosabb kifejezése a kulcsszó. Nem csak SEO, vagy a keresőoptimalizálási munka során kap szerepet, hanem a Google Ads keresési kampányoknál is. Cikkünkben bemutatjuk röviden, ami a legjobban érdekel: vajon mi és hogyan hozza majd a konverziókat és a vevőket? A kulcsszó jelentése Bármilyen szó, szókapcsolat, keresési kifejezés, amit beírnak – vagy …

Konverzió jelentése marketing szempontból

A konverzió fogalma A konverzió a digitális marketing egyik alapvető fogalma, amely arra a pillanatra utal, amikor a weboldal látogatója elvégzi a kívánt műveletet. Ez a művelet a weboldal vagy a kampány céljaitól függően változik. Ez lehet például vásárlás, hírlevélre való feliratkozás, egy fehér könyv letöltése vagy bármilyen más, az üzlet számára értékes művelet. Mi …

Ilyen a jó SEO címsor: a H tagok használata

A H tagok használata lényeges, mivel ezek az elemek nem csak a weboldal tartalmát teszik áttekinthetőbbé, hanem közvetlenül hozzájárulnak a keresési találatokban elért pozícióhoz is. Útmutató cikkünkben ezt messzük végig. A H tagok szerepe és előnyei A H tagok (H1-H6) HTML elemek, amelyek keresőoptimalizálás során weboldal tartalmát hierarchikus rendbe szervezik, így segítik a látogatókat és …