Blog

Cikkmarketing

Az a cél, hogy rólunk szóló cikkek olvasott helyeken jelenjenek meg, és lehetőleg tartalmazzanak kulcsszavas linket a weboldalunkra. A cikkmarketing segítségével nagyon értékes, érdeklődő látogatókat

Tovább olvasom »

Link

Olyan elem, hivatkozás, amelyre kattintva egy másik dokumentumhoz, oldalhoz, szövegrészhez, videóhoz, stb. jutunk. A link szövege mindenképpen tartalmazzon kulcsszót, ez keresőoptimalizálás miatt fontos.

Tovább olvasom »

Landing page

Érkeztetési oldal, ahová a hirdetésből érkező látogató jut. Érdemes külön kialakítani, hogy optimalizáljuk a hirdetés szövegével. Itt jut szerephez a sales szövegírás. A landing page

Tovább olvasom »

Kulcsszó

Keyword – minden, amit az emberek a böngésző ablakába begépelnek, ha keresnek. A szövegíráskor a megfelelő kulcsszavak használata kötelező! Kulcsszavakat az oldal meta leírásában is

Tovább olvasom »

Konverzió

A weboldal tulajdonosa által megfogalmazott cél, ami lehet a vásárláson túl, feliratkozás, továbbküldés, bizonyos számú aloldal megtekintése. Itt jut óriási szerephez a jó szöveg, ami

Tovább olvasom »

DM levél, hírlevél

A hatékony hírlevél még mindig az egyik legerősebb marketing eszközünk. Az elmúlt csaknem 10 évben több ezer hírlevelet írtunk és szerkesztettünk, így a hírlevelezés evolúcióját

Tovább olvasom »

Copywriter

Szövegíró. Marketing szövegek, értékesítési és reklám szövegek, hirdetések, szlogenek kiagyalója. Lehet marketingszakember, újságíró, ötletgazda, akinek a szövegírás a szakmája. (Én is copywriter vagyok)

Tovább olvasom »

Content

Tartalom. Szöveg, képi elemek, videók, letölthető fájlok. A jó tartalom vonzóvá és hatékonnyá tesz. Tartalom létrehozása a webszövegírás is.

Tovább olvasom »
Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot