Hogyan hat a növekvő mobilhasználat a DM levél írásra? – A sikeres karácsonyi levél titka

Tartalomjegyzék

A DM levél írása felett sokan kongatják a vészharangokat, ám a tapasztalat azt mutatja, hogy jól és tudatosan felépített tartalommal még mindig a hírlevél lehet az egyik fő forgalmi, és bevételt is hozó forrásunk.

Karácsonyi szövegírás ötletként nézzük az egyik leggyakoribb marketinges fogást.

A DM levelek szövegírása során fontos feltétel, hogy kövessük a felhasználók szokásait. Találjuk ki, mit akarunk mondani, és utána építsük fel ezt olyan szerkezetűre, ami könnyen eljut a felhasználókhoz. Kerüljük a sablonszövegeket, eredeti és friss legyen minden. Mi is kell ehhez?

Reszponzív DM levél sablon – legyen „hüvelykujjbarát” a levelünk.
A talponmaradás ma más technikákat követel leveleinktől. Annyit érdemes mindenképpen megemlíteni, hogy reszponzív sablont használjunk, ami alkalmazkodik a felhasználó eszközéhez. Itt a szöveg blokk rövidebb: nagy képeket, és jól kezelhető, nagy gombokat érdemes használni, valamint az egysávos rendezés is előnyösebb. Kerüljük a sok, egymás mellett, alatt elhelyezkedő kis linkeket. Használjunk világos, nem túl összetett, és aprólékos képeket.

Mobilbarát szövegírás jellemzői
A jó címsor fogja eladni az egészet, mint ahogy azt eddig is tette, de talán még az eddigieknél is jobban megnő az érdekes címek, tagolások szerepe. Sajnos, aki mobilon néz minket, az nem 100%-os figyelemmel van, közben gyakran mást is csinál, pl. utazik, így muszáj erőteljesebben és nagyobb, jobb kifejezőbb címekkel dolgoznunk.

Tagoljuk a szöveget, és fogjuk magunkat rövidre, célratörően fogalmazzunk. Érdemes a lényegi mondanivalót a szöveg elejére tenni.

Soha ne magunkból induljunk ki!
Egyre többen nézik mobilról, vagy tabletről menet közben a leveleiket, viszont aki írja, az esetek többségében asztali gépen, vagy laptopon dolgozik. Tehát, írás közben ne csak arra figyeljünk, hogy ott a képernyőn jól mutat-e, hanem küldjünk ki egy próbát, amit mobilról nézünk meg. Ne feledjük, hogy a közönség nagy része (témától függően 20-80%!) mobilról kukkant bele a levelesládájába. (Ez az oldal nem reszponzív, a látogatók többsége, a téma miatt is még nem mobileszközről nézi, de hamarosan itt is váltani kell.)

A célegyenesben kell nagyon észnél lenni
Ahová érkezik a hírlevélből a látogató, a céloldal, az is jelenjen meg jól mobilon, legyen releváns folytatása a levélnek. Kapja meg, amit ígérünk, sőt, kapjon többet! Legyen világos és egyértelmű a cél, ha terméket adunk, legyen kevés termék egy helyen. Soha ne a főoldalra vigyük, ahonnan elbóklászhat.

Karácsony előtt felpörög a DM marketing is
Ilyenkor a kereskedők nem kockáztatnak, nem kísérleteznek, ám nem árt azzal tisztában lenni, hogy ha gyakrabban küldünk célzottabb üzeneteket, célzottabb aloldalakra, akkor jobb eséllyel tudjuk eladni a termékeinket, hiszen ilyen kor sokkal nyitottabban áll hozzá a közönség a kreatív karácsonyi akciókhoz.

DM levél szövegírásnál gondoljuk el, hogy épp menet közben nézi és tanácstalanul a mobilját, segítsünk az ajándékválasztásban!
UI: Vajon tudta-e, hogy pusztán egy jó címsorral azonnal meg lehet azonnal duplázni a levél megnyitásokat? Mi megtettük több témában is – ha hatékonyabb kampányra lenne szüksége keressen minket!

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Az álláshirdetés szövegírás titka

Jobmarketing képzés a gyakorlatban Marketing ügynökségként értéket kell teremtenünk  a cégek számára. Jelenleg a legnagyobb értékek egyike a jó munkavállaló, ahogy mondani szokták, a megfelelő ember a megfelelő feladatra. A termékek és a szolgáltatások hirdetésén

Elolvasom a bejegyzést »

Kulcsszó

Keyword – minden, amit az emberek a böngésző ablakába begépelnek, ha keresnek. A szövegíráskor a megfelelő kulcsszavak használata kötelező! Kulcsszavakat az oldal meta leírásában is megadunk. A jó kulcsszavak kiválasztása az online marketing szövegírás alappillére.

Elolvasom a bejegyzést »

A szövegírás alapkérdései

Amikor szöveget írok weboldalakra, vagy DM levelek írásával foglalkozom, hajlamos vagyok néha elkóborolni az online marketing és a keresőoptimalizálás részleteiben. Az alapokhoz azonban érdemes visszanyúlni, hiszen a hatékony szövegírás a nyomtatott hirdetések világában kezdődött. Most

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot