Honlap helyesírás segítség

Tartalomjegyzék

A szövegírás egyik legfontosabb kritériuma az, hogy ami felkerül a weboldalra, az a helyesírási szabályoknak megfelelő legyen. Sajnos nagyon sok oldalon hemzsegnek a hibák, magyartalan fordulatok, ami nem vet jó fényt a cégre. Marketing szempontból sem előnyös, ha a cég online kommunikációja nem figyel a részletekre. A helyes szóhasználat, az üzleti kommunikációban az odafigyelés ujjlenyomata: apróságnak tűnik, mégis benne van az igényes hozzáállás.

Mik a leggyakoribb hibák a honlap szövegében?

Szakadjunk el a Word helyesírás-ellenőrzőjétől végre! Igen, sok elütést, kettős leütést, elírást ki tudunk vele szűrni, ám a tökéletességhez (na jó, majdnem tökéletességhez) más is kell. Leggyakoribb hibák abból adódnak, hogy mi az, amit egybe, mi az amit külön, és mi az, amit kötőjellel kell írni. (A másik nagy, sötét folt a vesszők helye egy mondatban. Erre vissza fogunk térni egy másik írásban külön.)

Van egy egyszerű, ingyenes és nagyon hasznos segítségünk.

Bevallom, mi nagyon sok szöveget gondozunk, írunk, szerkesztünk, de időnként még nálunk is van bizonytalanság, utána kell néznünk dolgoknak. Van nyelvész segítségünk, akit bármikor kereshetünk, ám nem lehet folyton telefonálni. A legjobb a gyors, online segítség, ha felmerül egy probléma. Szövegíráskor a helyesírási szótárak is kéznél vannak, de már úgy vagyunk vele, hogy jobb egy kattintással megtalálni, hiteles forrásból a legfrissebbet, mint lapozgatni.

Szeretném megosztani ezt a segítséget

Ha ismered, akkor jó, ha pedig még nem, akkor használd a Magyar Tudományos Akadémia Nyelvtudományi Intézetének online helyesírás segítségét, amit itt tudsz elérni:

Ha pedig úgy gondolod, hogy a nyelvtani helyesség csak egy szempont a sok közül abban, hogy sikeres legyél, többet és hatékonyabb legyen az online marketing kommunikációd, akkor egy rövid megbeszélésünk alkalmával ki fog kristályosodni számodra, hogy kiket és hogyan tudunk elérni – a már helyesírás szempontból kifogástalan szövegeiddel.

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

A szövegírás alapkérdései

Amikor szöveget írok weboldalakra, vagy DM levelek írásával foglalkozom, hajlamos vagyok néha elkóborolni az online marketing és a keresőoptimalizálás részleteiben. Az alapokhoz azonban érdemes visszanyúlni, hiszen a hatékony szövegírás a nyomtatott hirdetések világában kezdődött. Most

Elolvasom a bejegyzést »

Szórólap minta szöveg készen

Van nektek szórólap minta szövegetek? – Szövegíróként gyakran találkozom az olyan megkereséssel, hogy adjak egy mintaszöveget szórólapra, és a többit majd megoldjuk valahogy.Elgondolkodtam – vajon létezik olyan szuperszöveg, ami kész sablonként bármire ráhúzható? Amit egyszerűen

Elolvasom a bejegyzést »

WordPress oldalra hatékony tartalom

Hogy érdemes nekikezdeni a hatékony szövegírásnak? Wordpress oldal nagyon sokféle van, rengeteg lehetőséget kínál, ám ezt szöveges tartalommal sokan nem tudják jól feltölteni. Gyakori hiba, hogy már elkészül az oldal, feltettük a grafikát, kicsinosítottuk a

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot