Személyre szabott webszövegírás kampányszöveg

Kampányszöveg minta, bemutatkozó szöveg

Tartalomjegyzék

A bemutatkozó szöveg téma fontosságára egy Facebook csoportban lezajlott beszélgetés folyam nyomán jöttem rá: egy tag segítséget kért bemutatkozó szövegre, kampány szöveg mintára és  semmitmondó sablonok “lerágott csontok” közhelyek áradata indult el.  

Cikkemben azt járom körbe, hogy hol lehet egy céges bemutatkozással, egy induló marketing kampánnyal nagyon félrecsúszni és mi lehet a jó megoldás.

Ne kattints tovább addig amíg ezt nem olvasod el, mert  ha kapkodsz, SOHA fogsz találni úgy bemutatkozó szöveg mintát, kampányszöveg mintát, hogy az neked jó legyen.

A vevő nem robot

Az online marketing kampány célja az, hogy egyedi legyen és meggyőző, vagyis van egy cél, amit el kell érni. Bármi is legyen, vásárlás, letöltés, kitöltés, használat, kommentelés – egy közös szóval lehet ezt jellemezni, mégpedig a viselkedését akarjuk megváltoztatni annak, akihez eljut az üzenet.

Ez pedig nagy odafigyelést igényel, így mindenkinek használható  kampányszöveg minta nem létezhet. Létezik viszont célcsoportra, helyzetre, alkalomra összeállított szöveg.

Akik jól csinálják, azoknak több bemutatkozó szövegük is van és a helyzetnek megfelelően váltogatják. Arra viszont mindig ügyelj, hogy a bemutatkozó szövegben azt emeld ki, hogy NEKI miért jó, ha megismer téged.

A varázsige mindenkinek más

Úgy is mondhatjuk, célcsoportra kell szabni a marketing üzenetet, csak ez így meglehetősen hivatalosan hangzik. De a szövegíró tudja, hogy más okból veszi meg a cipőt mondjuk egy családanya és egy tinilány, más kell örökké úton levő üzletembernek és megint más egy túrázónak. De ezek csak példák, ha a saját dolgaidról van szó, akkor érdemes külsős szemmel ránézni.

Akkor van kampány minta szöveg készen, vagy nincs?

Vannak olyan sémák, amik mentén végigmenve aránylag jó végeredménnyel lehet kampányszöveget írni. Ilyen páldául a jól ismert AIDA modell. (Figyelem – Érdeklődés – Vágy – Felhívás cselekvésre) De ez csak egy 50 éve jól működő séma, van más, adott piacokra szabott megoldás is.

Első lépésként azt kell tudni, hogy legtöbb esetben maga a címsor a lényeg, ami lehet

  • bulváros, botrányvadász
  • problémát feszegető
  • mesés ígéret a célcsoportnak
  • megoldást kínáló
  • közvetlen, ahogy keresik az emberek

A jó cím soha nem lehet sablonos. De gondold végig, őszintén, szerinted létezhet egy konkrét, szó szerint leírható varászige, a mi megoldja minden bemutatkozó problémáját?

Ha lenne egy séma, mindenki azt használná és pár hónap alatt lenullázódna a hatása

Szóval, ha lenne egy készen használható, csak copy-paste módon beilleszthető szöveg, az már rég elkopott volna.  Ez azt jelenti, hogy nem lehet valamilyen varázsige, kiguglizható-e megoldás?  – Tartok tőle, hogy azt. De a megoldáshoz egyre közelebb vagy már.

Azt akarod, hogy felfigyeljenek rád

Ezzel máris kibomlik  az a probléma, hogy te is szeretnél több vevőt, több figyelmet, de nem tudod hogyan kellene ezt elérned. Hogy nincs ötlet, mit írj a hirdetésbe, csőt, talán a hirdetés, mint eszköz is a véletlen elhatározás műve…

Bemutatkozó szöveg weboldalra

Ha kampány szöveget keres valaki készen, hogy csak feltöltse a weboldalára, kiírja a szórólapjára, akkor az a szöveg már ”használt” és épp az egyedisége fog elveszni. lehet, hogy ami jó volt egyszer valahol, az másnál, máshogy katasztrofális bukás.

A szövegminta készen pont olyan, mint a viccbéli utcai borotválkozó automata.

Képzelje uram, feltalálták az univerzális borotválkozó automatát! Hogy működhet egy ilyen gép, amikor minden arc más és más?  Igen uram, de ez csak első alkalommal probléma, utána már nem. – Te beletennéd a fejed? 🙂

Ha nincs ötlet, arra, hogy mit írj a honlapodra, vagy a prospektusba…

A semmiből nem lesz valami, az ötletet nem lehet megspórolni. Illetve lehet, de ahhoz nagyon sok költés kell, lásd némely bugyuta reklámfilmet a tévében, ahol látszik, hogy ötlet semmi, csak mondja, ismétli erőből addig, amíg hatni nem kezd a piacon. Egy átlagos hazai vállalkozónak erre nincs kerete. Nem is kell.

Bemutatkozó szöveg – Ötlet, ami bevételt hoz

Ha nincs óriási szórható költéskeret, akkor viszont lelemény, szív és odafigyelés az ára a figyelemnek. Többet ésszel, mit erővel, ahogy a mondás tartja. Ennek eszköze a kampány marketing szövege, amihez nincs hatásos minta készen. A szövegírás kézműves termék, szériában hatástalan. 

Marketing szövegírás kampány árak: segítünk megírni a bemutatkozó szöveged

Mondd el, hogy milyen eredményt szeretnél és kiknek akarsz eladni, kikkel akarsz kommunikálni.

 

Garantálom, hogy nem sablonos válaszokat fogsz kapni és ha megtaláljuk számodra azt a hangnemet amit szeretnek a vevőid, akkor felfigyelnek rád, bízni fognak benned és ezzel fog hatásosan működni a marketinged.

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Az álláshirdetés szövegírás titka

Jobmarketing képzés a gyakorlatban Marketing ügynökségként értéket kell teremtenünk  a cégek számára. Jelenleg a legnagyobb értékek egyike a jó munkavállaló, ahogy mondani szokták, a megfelelő ember a megfelelő feladatra. A termékek és a szolgáltatások hirdetésén

Elolvasom a bejegyzést »

Cikkmarketing

Az a cél, hogy rólunk szóló cikkek olvasott helyeken jelenjenek meg, és lehetőleg tartalmazzanak kulcsszavas linket a weboldalunkra. A cikkmarketing segítségével nagyon értékes, érdeklődő látogatókat kaphatunk. Hogyan kezdjünk cikket írni? A cikkmarketing problémája a legtöbb

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot