Szövegírás | Kampányszöveg minta, bemutatkozó szöveg
16032
post-template-default,single,single-post,postid-16032,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode_popup_menu_push_text_top,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-13.0,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.4,vc_responsive
 

Kampányszöveg minta, bemutatkozó szöveg

Mostani bejegyzésem egy Facebook csoportban lezajlott beszélgetés folyam nyomán született: egy tag segítséget kért kampány szöveg mintára és  sablonok, közhelyek áradata indult el.  Cikkemben azt járom körbe, hogy hol lehet egy ilyen dologgal nagyon félrecsúszni és mi lehet a jó megoldás.

Ne kattints tovább addig amíg ezt nem olvasod el, mert  ha kapkodsz, sosem fogsz találni úgy bemutatkozó szöveg mintát, kampányszöveg mintát, hogy az neked jó legyen.

A vevő nem robot

A marketing kampány célja az, hogy egyedi legyen és meggyőző, vagyis van egy cél, amit el kell érni. Bármi is legyen, vásárlás, letöltés, kitöltés, használat, kommentelés – egy közös szóval lehet ezt jellemezni, mégpedig a viselkedését akarjuk megváltoztatni annak, akihez eljut az üzenet. Ez pedig nagy odafigyelést igényel, így mindenkinek használható  kampányszöveg minta nem létezhet.

A varázsige mindenkinek más

Úgy is mondhatjuk, célcsoportra kell szabni a marketing üzenetet, csak ez így meglehetősen hivatalosan hangzik. De a szövegíró tudja, hogy más okból veszi meg a cipőt mondjuk egy családanya és egy tinilány, más kell örökké úton levő üzletembernek és megint más egy túrázónak.

Akkor nincs kampány minta szöveg készen?

Vannak olyan sémák, amik mentén végigmenve aránylag jó végeredménnyel lehet kampányszöveget írni. Ilyen páldául a jól ismert AIDA modell. (Figyelem – Érdeklődés – Vágy – Felhívás cselekvésre) De ez csak egy 50 éve jól működő séma, van más, adott piacokra szabott megoldás is.

Első lépésként azt kell tudni, hogy legtöbb esetben maga a címsor a lényeg, ami lehet

  • bulváros, botrányvadász
  • problémát feszegető
  • mesés ígéret a célcsoportnak
  • kulcsszó, ahogy keresik az emberek

Egy dolog nem lehet a jó cím – sablonos. Nem árulok el nagy titkot azzal, hogy ennek a cikknek a  címe a felsorolás 4. pontja, vagyis egyre több ilyen keresést és Adwords megjelenítést találtam.

Ha lenne egy séma, mindenki azt használná és pár hónap alatt lenullázódna a hatása

Ez azt jelenti, hogy nem lehet valamilyen varázsige, kiguglizható-e megoldás?  – Tartok tőle, hogy azt. De a megoldáshoz egyre közelebb vagy már.

Azt akarod, hogy felfigyeljenek rád

Ezzel máris kibomlik  az a probléma, hogy te is szeretnél több vevőt, több figyelmet, de nem tudod hogyan kellene ezt elérned. Hogy nincs ötlet, mit írj a hirdetésbe, csőt, talán a hirdetés, mint eszköz is a véletlen elhatározás műve…

Namármost, ha kampány szöveget keres valaki készen, hogy csak feltöltse a weboldalára, kiírja a szórólapjára, akkor az a szöveg már ”használt” és épp az egyedisége fog elveszni. lehet, hogy ami jó volt egyszer valahol, az másnál, máshogy katasztrofális bukás.

A szöveg minta készen pont olyan, mint a viccbéli utcai borotválkozó automata.

  • Hogy működhet egy ilyen gép, amikor minden arc más és más?  
  • Igen uram, de csak első alkalommal, utána már nem.

Te beletennéd a fejed?

Ha nincs ötlet, erőből is lehet tolni

A semmiből nem lesz valami, az ötletet nem lehet megspórolni. Illetve lehet, de ahhoz nagyon sok költés kell, lásd némely bugyuta reklámfilmet a tévében, ahol látszik, hogy ötlet semmi, csak mondja, ismétli erőből addig, amíg hatni nem kezd a piacon. Egy átlagos hazai vállalkozónak erre nincs kerete. Nem is kell.

Bemutatkozó szöveg – Ötlet, ami bevételt hoz

Ha nincs óriási szórható költéskeret, akkor viszont lelemény, szív és odafigyelés az ára a figyelemnek. Ennek eszköze a kampány marketing szövege, amihez nincs hatásos minta készen. A szövegírás kézműves termék, szériában hatástalan.  

Marketing szövegírás kampány segítünk megírni

Ha eljutottál idáig az olvasásban az jó jel, akkor a problémádra tudunk megoldást. Mondd el, hogy milyen eredményt szeretnél és kiknek akarsz eladni, kikkel akarsz kommunikálni.

Garantálom, hogy nem sablonos válaszokat fogok adni és ha megtaláljuk számodra azt a hangnemet amit szeretnek a vevőid, akkor felfigyelnek rád, bízni fognak benned és ezzel fog hatásosan működni a marketinged.

Keress most!