Kolibri Hummingbird algoritmus – a Google újabb feltételei a keresésban

Tartalomjegyzék

A 15 éves születésnapját ünneplő Google új keresési feltételrendszert helyezett üzembe. Az algoritmus frissítésekről, ezek mennyiségéről már írtam, a Pingvin és a Panda több oldal számára hozott jelentős változásokat.
De vajon miben is más az új kis kolibri, a “hummingbird algorithm”?

Megváltozott a keresés

A világban az internetes keresések 90%-ban a Google felületén történnek, így ami itt történik , az határozza meg, hová, milyen irányban megy a keresés fejlődése. Mint tudjuk, a látogatói élmény a meghatározó, így a keresések nyomán is a kérdésünkre a legjobb választ adó oldalak minőség szerint kerülnek listázásra, hogy a kereső megbirkózhasson az összetettebb keresési lekérdezésekkel.

Az emberek megtanultak egyre jobban és pontosabban keresni, így a válaszok is összetettbbek lettek. Már régesrég túl vagyunk az egy-két kulcsszavas kereséseken, a felhasználó már konkrét kérdéseket ütnek be, illetve témákat keresnek és az azzal összefüggő ötleteket, kapcsolódó tartalmakat is szívesen veszik. A Kolibri az összetett keresésekre próbál jobb válaszokat sorozni a keresőkben.

Vajon mit jelent mindez szövegírás szempontjából?

A tartalom szerepe kiemelkedően megnő, hisz nem pusztán a kulcszavas tartalom, hanem az olvasóknak írt értékes, informatív és összetett tartalomtípusok hozzák talán majd a jobb eredményt. Megnő az eddig csak longtailként használt kulcsszavak jelentősége, és komplett kifejezések, több szavas formulák kerülnek előtérbe, sokkal jobban, mint eddig.

Mit tehetünk, hogyan tovább a kolibri algoritmus után?

A marketing stratégiába jobban bele kell integrálni a SEO folyamatokat, hisz minden tartalmat, ami online közzé teszünk érdemes jobban és precízebben formázni, jobban odafigyelni a szövegezésre.

A kulcsszóválasztás szerepe összetettebb folyamat lesz, és azt hiszem az analitikák gyakoribb és pontosabb használata is kiemelt szerephez jut, ha olyan tartalmat szeretnénk előállítani, ami hatásos lesz.

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Kulcsszó

Keyword – minden, amit az emberek a böngésző ablakába begépelnek, ha keresnek. A szövegíráskor a megfelelő kulcsszavak használata kötelező! Kulcsszavakat az oldal meta leírásában is megadunk. A jó kulcsszavak kiválasztása az online marketing szövegírás alappillére.

Elolvasom a bejegyzést »

Négy fő ok a blogírásra

A vállalkozások részéről egész sor érvet hallani, miért nem írnak blogot. Némelyik első hallásra ésszerűnek tűnhet, mások badarságnak. Van, aki nem olvas blogot, így nem látja, mekkora előnye származhatna belőle, más egyszerűen nem tudja elképzelni,

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot