A weboldal tulajdonosa által megfogalmazott cél, ami lehet a vásárláson túl, feliratkozás, továbbküldés, bizonyos számú aloldal megtekintése. Itt jut óriási szerephez a jó szöveg, ami elvezeti a célig a látogatót!

Bemutatkozó oldal szövegírás
Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Legfrissebb bejegyzések
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
Ezeket is érdemes elolvasni
Tudod, miért nem írhat alá soha egy szövegíró?
Marketing szövegíróként egy érdekes észrevételre jutottam. Én vagyok az, aki soha nem írhatja alá a munkáját. Gondolj bele: egy weboldalkészítő, egy grafikus, vagy egy fotós gond nélkül jelezheti, hogy az ő műve jelenik meg, talán
Keyword – minden, amit az emberek a böngésző ablakába begépelnek, ha keresnek. A szövegíráskor a megfelelő kulcsszavak használata kötelező! Kulcsszavakat az oldal meta leírásában is megadunk. A jó kulcsszavak kiválasztása az online marketing szövegírás alappillére.
A sikeres tartalomírás titka 5 egyszerű pontban
A tartalomírás mindig az olvasó embernek szól, sosem a keresőrobotoknak, vagy azért, mert ki kell tölteni valamivel a közösségi média felületeinket. A leglényegesebb, hogy legyen benned empátia, céltudatosság és az írástechnika mellett legyen megfelelő piacismereted.
A SEO-ban mennyit számít a szövegírás?
Egy marketingkampány megbeszélése során tették fel nekem a címbeli kérdést. A válaszom röviden az, hogy meglehetősen nagy részben, de ezt a témát több irányból is körül kell járni. Legfontosabb megérteni azt, hogy a keresőoptimalizálás egy folyamat,