Keyword – minden, amit az emberek a böngésző ablakába begépelnek, ha keresnek. A szövegíráskor a megfelelő kulcsszavak használata kötelező! Kulcsszavakat az oldal meta leírásában is megadunk. A jó kulcsszavak kiválasztása az online marketing szövegírás alappillére.

Bemutatkozó oldal szövegírás
Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
Ezeket is érdemes elolvasni
SEO változás: a Google növelte a címsorokat
Jelentős változás várható, igaz, egyelőre csak teszteli a kereső, hogy a találati oldalra részletesebb, több tartalom kerül ki. Ezt úgy érik el, hogy az eddigi max. 50-60 leütés hosszú címsorok (title) helyett ezentúl kb. 70
Vajon az oldaladat csak Te szereted, a Te büszkeséged, vagy mások is így gondolják, és ez bevételt is hoz neked? Ha azt hiszed online könnyebb eladni, mint egy valódi üzletben, akkor érdemes elgondolkodni azon, hogy
Az árajánlat kérés szöveg 3 titka: ilyen a jó ajánlatkérés
Az árajánlat kérés szöveg marketing szövegírás szempontjából érdekes dolog: olyan, mit hirtelen átmenni a pult másik oldalára. A legtöbben az árajánlat adás szövegével vannak bajban. Sokszor nem is érezzük át, hogy árajánlatot kérni sem egyzerű.
SEO szövegírás a Bazi Nagy SEO Oktatáson
A keresőoptimalizált szöveg jól átgondolt tartalmi és szerkezeti felépítést kíván. Erről viszonylag szerény a magyarul is hozzáférhető irodalom. Szeretném a gyakorlatban is igazolódott ismeretekkel bővebben is kifejteni ezt a területet, és érthetően elmondani azt, hogy