Érkeztetési oldal, ahová a hirdetésből érkező látogató jut. Érdemes külön kialakítani, hogy optimalizáljuk a hirdetés szövegével. Itt jut szerephez a sales szövegírás. A landing page szövegezése szinte külön műfaj. (Vagy művészet?)

Bemutatkozó oldal szövegírás
Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
Ezeket is érdemes elolvasni
WordPress oldalra hatékony tartalom
Hogy érdemes nekikezdeni a hatékony szövegírásnak? WordPress oldal nagyon sokféle van, rengeteg lehetőséget kínál, ám ezt szöveges tartalommal sokan nem tudják jól feltölteni. Gyakori hiba, hogy már elkészül az oldal, feltettük a grafikát, kicsinosítottuk a
A weboldal tulajdonosa által megfogalmazott cél, ami lehet a vásárláson túl, feliratkozás, továbbküldés, bizonyos számú aloldal megtekintése. Itt jut óriási szerephez a jó szöveg, ami elvezeti a célig a látogatót!
A tartalommarketing írás mókuskerék: miről érdemes írni már megint?
A rendszeres tartalommarketing írás nagy kihívás.Elfogyott a témád és már semmi új nem jut az eszedbe? Gondolkozol azon, miről érné meg írni? Nézed a konkurens oldalakat és azt látod, hogy mindenki termelékenyebb, kommunikatívabb nálad. Látszólag
Frissítve: 2021. február. A marketing szövegírás ár gyakorlatilag háromféle módon adható meg: Karakterárban, óradíjban vagy projektdíjban. Bármelyiket is vesszük alapul, ott tartunk, hogy a megrendelő részére végső soron az igazi eredmény a lényeges. A szövegíró