Olyan elem, hivatkozás, amelyre kattintva egy másik dokumentumhoz, oldalhoz, szövegrészhez, videóhoz, stb. jutunk. A link szövege mindenképpen tartalmazzon kulcsszót, ez keresőoptimalizálás miatt fontos.

Bemutatkozó oldal szövegírás
Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Legfrissebb bejegyzések
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email
Ezeket is érdemes elolvasni
Van nektek szórólap minta szövegetek? – Szövegíróként gyakran találkozom az olyan megkereséssel, hogy adjak egy mintaszöveget szórólapra, és a többit majd megoldjuk valahogy.Elgondolkodtam – vajon létezik olyan szuperszöveg, ami kész sablonként bármire ráhúzható? Amit egyszerűen
Miért ódzkodnak a tartalommarketingtől?
Amikor tartalommarketingről tartottam egy workshopot egy ügyfelünknél, többen furcsállva kérdezték: vajon tudnék olyan céget, vagy iparágat mondani, akinek nem javasolnám? Fogas kérdés, azóta is többször eszembe jut, mivel – ezt akkor is mondtam – nem
A kulcsszósűrűség mennyire SEO rangsorolási tényező?
Amikor keresőoptimalizált szövegírás a téma, az idális, vagy annak tartott kulcsszósűrűség kérdése az elsők között merül fel. Sokan úgy tartják, hogy létezik egy ideális arány, egy képlet, ami alapján be lehet lőni, milyen szónak mennyi
A hatékony hírlevél még mindig az egyik legerősebb marketing eszközünk. Az elmúlt csaknem 10 évben több ezer hírlevelet írtunk és szerkesztettünk, így a hírlevelezés evolúcióját is végigkövettem. A kezdeti “mindegy hogy mit de írni kell”