nyomdai marketing szövegíró - nyomtatás, dekoráció, csomagolás

Nyomdai marketing szövegírás és tanácsadás

Tartalomjegyzék

Az egyik legkedvesebb ipari területem a nyomda, szövegíró vagyok, Reklámszövegíróként és marketingesként 14 éves tapasztalattal jól körvonalazódtak azok a területek, melyekben jóval többet tudok adni az átlagosnál. Az egyik ilyen a nyomdaipar, illetve a csomagolástechnikai és dekorációs munkák hiteles és jó kommunikációja.

Szakosodott B2B copywriter, nyomda szövegíró vagyok

Ha nyomdád van, lehet, hogy rám találtál, mert szakosodott nyomdai és csomagolásipari szövegíró viszonylag kevés van. Sokan elvállalnak mindent (egy ideig én is így dolgoztam), de rájöttem arra, hogy az az igazi érték, ha felvállalom a specializációt. Ez az én egyik legfontosabb réspiacom. 

Nyomdaipari reklámszöveg szakíróként  a legszélesebb körű tapasztalattal rendelkezem. 

Dolgoztam régebben nyomdában – Első szakképzettségem dekoratőr, grafikus tervező, vágtam plotterrel, terveztem egyszerűbb anyagokat, csomagolásokat, szitát, később lettem újságíró, magd marketing és SEO szövegíró. Elsősorban B2B témákkal keresnek meg, de kis részben természetesen a B2C célpiacra is dolgozom, hiszen a vászonképek, meghívók, fotótapéták világa is ide tartozik.

Akiknek már dolgoztam

nyomda és csomagolás marketing szövegíró referenciák
Nekik írtam szövegeket, illetve marketing anyagokat. nyomda, csomagolás, reklámeszköz. fólia, dekoráció

Félszavakból is megértjük egymást

Ha azt mondod egy nyomda szövegíró számára, hogy: rotációs, vagy íves ofszet, digitális nyomda, szita, flexo, magasnyomás, mélynyomás, bígelés, irkafűzés, ragasztott kötés, molinók, ponyvák nyomása, fólia nyomás, tamponnyomás, szórólap méretek, papírméretek, tükörméret, vágott méret,  prégelés, dobozkészítés, csomagolóanyag-gyártás, stancolás szerszámmal, vagy digitálisan – ezekről mind írtam már, sőt láttam élőben is, mi hogyan működik.

Ha együtt dolgozunk, akkor nem a nulláról kell indulnunk, megspórolod magadnak azzt az időt, amíg másoknak meg kell értenie, mit, hogyan és kinek csinálsz. Lehet, hogy elsőre más kevesebb vállalási árat mond, azonban a legnagyobb érték az időd, hiszen biztosra szeretnél menni. Ugye megnyugtatóbb számodra, ha nem kell mindent alapjaitól elmagyaráznod? 

Nyomda, dekoráció, csomagolás szakíró

Természetesen minden nyomda egyedi, de a szövegírás előtt így mindjárt el tudjuk kezdeni azt megtalálni és megfogalmazni, hogy TE miben vagy más és jobb a saját területeden.

Több nyomdával dolgoztam már együtt, (még németországi és szlovákiai nyomdával is) mindegyikük maximálisan elégedett volt. Az egyik legutóbbi nyomdai projektet nemrég adtuk át.

Ezenkívül több nyomdaipari cikk, PR cikk szerzője vagyok, amelyeket az elmúlt évtized során jelentettek meg különböző nyomdai szakújságokban, vagy portálokon a megrendelők saját neve alatt természetesen. 

Nyomda marketing kampányok és SEO projektek

Amit vállalok: weboldal szövegek, webshop szövegek, oktatóanyagok, nyomtatással, csomagolással kapcsolatos blogtartalmak, PR cikkek, bemutatkozó anyagok, levelek, brossúrák. 

Speciális nyomda szövegíróként és marketing tanácsadóként valamint reklámügynökségek külsős szakértőjeként weboldalakat, landing oldalakat, bemutatkozó anyagokat írtam és online kampányokat dolgoztam ki.

Miért érdemes beszélnünk?

Háttérem, gyakorlati tapasztalatom és a téma iránti személyes érdeklődésem miatt hozzáadott értéket tudok adni azzal, hogy a nyomdaipari marketing tartalmaidat a keresési trendekhez hangolom. Te sokfélét és magas színvonalon tudsz legyárteni, én pedig kommunikálni mindezt a piacod, a leendő megrendelőid felé. Egy szakosodott nyomda szövegíró többet tudhat kihozni a témádból, mint aki (még) nem az.

Meggyőző, célzott és kellemes stílusban egyedivé teszem a márkád hangját, így megtalálod te is az ideális ügyfeleidet.

Ami még biztos eszedbe jutott, az a KIZÁRÓLAGOSSÁG: vajon dolgozom-e egyidőben több nyomdának, vagy több egymáshoz nagyon közel álló, netán konkurrens cégnek? – A válaszom NEM.

Kizárólagosságot vállalunk a projekt idejére és még utána is legalább 1-2 hónapig. Ha tartósan együtt dolgozunk, addig más, hasonló témájú ügyfelet sem vállalok, ez így természetes. Megbízási megállapodásunk részét képezi a nagyon átfogó titoktartás. Ehhez tartjuk magunkat, hiszen enélkül nem lehetne megbízhatóságról beszélni nemcsak a nyomda szövegírás, de bármilyen más marketing tevékenység, vagy tanácsadás során se.

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

3 működő keresőmarketing varázsszó

Megosztok egy rövid és gyors titkot, amivel kimutathatóan hatékonyabb egy webshop kategória leírása, illetve Google AD hirdetése, keresőmarketing kampánya. Egy rövid formula, ami bárhol működik, ahol terméket, termékkört, pótalkatrészt hirdetünk, például dinamikus kulcsszó beillesztéssel. VARÁZSSZÓ

Elolvasom a bejegyzést »

Releváns szöveg írása

Szövegírás szempontjából kulcskérdés, hogy releváns tartalmat állítsunk elő. Vagyis a témához illő, odavaló, passzoló, a dolgokat körbejáró, az eredeti mondanivalóval szorosan összefüggő egyedi írásunk legyen. A kulcsszavak használata Releváns tartalomban a téma kulcsszavai kb. 2-4%-os

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot