Ipari szövegírás: zajcsökkentés

Category
Bemutatkozó szöveg
Tags
B2B marketing, építőipar, ipari marketing, kommunikáció, szövegírás, szövegíró
About This Project

Ez a marketing szöveg egy úgynevezett “katalógus weboldal” része, vagyis nem az adott helyen bekövetkező konverző volt a cél, sokkalta inkább a link bemutatása potenciális partnereknek. Nem volt szempont a kulcsszósűrűség sem, de igyekeztünk beletenni azt, amit lehetett. A kérés nem a pontos ismertetése volt a rendszernek, inkább egy esztétikus, gazdagon illusztrált, szép weboldalt rendeltek tőlünk, ami mobilon is remekül áttekinthető.

A címsorok beszédesek, a webes olvasási szokásokat követik, vezetik végig az ajánlatkérésig az olvasót. Marketing szempontból ez inkább hagyományos forma, de a cégvezetés a konzervatív stílust kérte tőlünk. Ez ipari szövegírásnál gyakori, ám így is meg kell találni benne az érdekeset, azt, amit a célcsoportot megfogja.

***

Ipari marketing szöveg az egyik legrégebbi hazai online marketing szövegíró cég több ezer referenciája közül. Cégeket, termékneveket, számokat szándékosan nem írunk, mivel a titoktartás része munkánknak.  Keress, ha gyártóként, termelőként te is szeretnél valóban hatékony online marketinget, jobb céges kommunikációt!