Tea bevezető levél

Category
Hírlevél
Tags
B2C marketing, egészség, gyógytermék, kommunikáció, termékbevezetés, természetgyógyászat
About This Project

Itt egy olyan termékről kellett írni ami még nem volt jelen a piacon. Marketing szövegíróként az volt a feladat, hogy egy adott adatbázisra kiküldve, megnézzük, mekkora érdeklődést lehet egy új termékiránnyal kiváltani. A célközönség 35-55 közötti volt.

Szövegíróként a storytelling eszközét és a nagyon erős érzelmi bevonást alkalmaztuk. A termék, mint olyan,  még meg sem jelent, a neve el sem hangzik. Az eszközünk az érzelmi azonosítás mellett az aggodalom feleltése volt, hogy valami rossz késleltetésében, netán elkerülésében vezessük a megoldáshoz az olvasót. Szerkezetében szorosan felépített anyag, külön érdekessége a végén a szöveg “visszacsapása” az eredeti sztorira való gyors és erőteljes utalás.

A levél az egyik legsikeresebb írásunk, már akkor várakozáson felül teljesített, amikor csak egy tesztcsoportra ment ki.

Ez csak egy szöveg az egyik legrégebbi hazai online marketing szövegíró cég több ezer referenciája közül. Cégeket, termékneveket, számokat szándékosan nem írunk, mivel a titoktartás része munkánknak.  Mindig egyedileg árazunk, és a legjobb eredményre törekszünk. Keress, ha te is szeretnél valóban hatékony online marketinget!