Szövegírás tippek honlap szövegírás

SEO szövegírás tippek 3 pontban felhasználóbarát módon

Tartalomjegyzék

Ha SEO szövegírásról beszélünk, akkor elsőre mindenkinek a kulcsszavak helyes használata, a szigorú kulcsszóarány jut elsőre az eszébe. Azt hiszem, ez egy kicsit túl egyszerű lenne, ha létezne olyan mágikus varázsige, amit kellő számmal és intenzitással ismételgetve előre varázsolná az oldalt. De ilyen nincs, az meg főképp fontos, hogy ne csak elöl legyen, hanem el is adjon az oldal szövege.

A SEO webszövegírás felhasználóbarát tartalom

El kell érni, hogy megtalálják a szöveget, és ott is maradjanak, olvassák el, sőt reakciót is váltson ki. Ez csak úgy lehetséges, ha a szöveg felhasználóbarát, életszerű, izgalmas, érzelmes akár.

Az értékes kulcsszavak közül tartalmazzon annyit, amennyit csak lehet, és ez relevánsan illeszkedjen is a mondanivalónkhoz. Mivel a Google algoritmusai egyre jobban közelítenek az emberi gondolkodás és viselkedés leképezéséhez, az a jó tartalom a kereső számára, amit az emberek is szeretnek.

 

A SEO szövegírás tippek 3 főbb pontja, amit érdemes figyelemmel kísérni minden esetben, ha tartalmat publikálunk:

Írj részletesen, gazdagon, frissen

Nincs az az algoritmus frissítés, legyen az Pingvin, Panda, vagy bármi egyéb, amelyik arról szólna, hogy ne tegyél fel sok és jó anyagot. ha látják, hogy számodra fontos a weboldal, ha a látogatók szeretik, akkor a keresők is szeretni fogják, vagyis hoznak újabb és újabb érdeklődőket. Írj rendszeresen, adj meg minden információt, járd körül több szempontból is a témát. Ne feledd, a részletes tartalom nem jelent hosszú és unalmas szöveget. A minőségre ügyelj, a mennyiség adni fogja magát, ne görcsöljünk azon, hány szót kell még odatenni, hogy úgymond „optimális legyen.

Tégy mondanivalót, hírértéket a cikkeidbe

Gondolkozz úgy, hogy megtiszteled vele azokat az embereket, akik olvassák. Soha ne csak a kereső kedvéért végezz szövegírást. Gyakran emberek csak azért írnak, hogy tartalmat kerítsenek a drága kulcsszavaik köré. Lehet ezt is jól csinálni, de soha ne érződjön rajta a „seo-szag”. Az olvasó kifinomult, intelligens érzéke azonnal felfedezi, hogy ez nem életszerű, „ember ezt így nem mondaná”, tehát hiába kifogástalan SEO szempontból, mégsem lesz hatásos. Meg kell találni azt a keskeny ösvényt, a középutat, ahol a technikai kivitelezés és az emberi érzelmek, stílusok összetalálkoznak.

marketing ikonok

Légy életszerű, ne zsúfold tele kulcsszavakkal a cikket.

Régebben a kulcsszóhalmozás hozott némi eredményt, azonban ez mára már nem így van. Ha jó stílusban, fordulatosan, érdekesen írsz, akkor tovább olvas, vagyis az oldalon eltöltött idő növekszik. Ez pedig egyre fontosabb besorolási tényező. A SEO szövegírás nevében kulcsszavakkal zsúfolt, gyakran rossz minőségű weboldalak elavultak.

Igen, van optimális kulcsszóarány, éppen ezért kell hosszabban írni. A 2 % rövid szövegben sokkal feltűnőbb, mint mondjuk egy több oldalas anyagban. ne ismételgesd minden mondatban papagájszerűen a kulcsszavad, keress longtaileket, szinonímákat is. Tedd a kulcsszavakat a lényegi helyekre, a látogatód tudni fogja, hogy miről beszélsz.

Ha szeretnél ilyen oldalt, de nem akarod egyedül megírni, akkor segítünk mind tanácsadásban, mind szövegírásban.

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

A szövegírás alapkérdései

Amikor szöveget írok weboldalakra, vagy DM levelek írásával foglalkozom, hajlamos vagyok néha elkóborolni az online marketing és a keresőoptimalizálás részleteiben. Az alapokhoz azonban érdemes visszanyúlni, hiszen a hatékony szövegírás a nyomtatott hirdetések világában kezdődött. Most

Elolvasom a bejegyzést »

Affiliate

Partnerprogram, melyben a résztvevők a program termékét vagy szolgáltatását ajánlják, és az ajánlásból származó jövedelemből jutalékot, vagy egyéb előnyöket kapnak. A kommunikáció módja legtöbbször az eredeti kampányhoz kötött.

Elolvasom a bejegyzést »

DM levél, hírlevél

A hatékony hírlevél még mindig az egyik legerősebb marketing eszközünk. Az elmúlt csaknem 10 évben több ezer hírlevelet írtunk és szerkesztettünk, így a hírlevelezés evolúcióját is végigkövettem. A kezdeti “mindegy hogy mit de írni kell”

Elolvasom a bejegyzést »

Négy fő ok a blogírásra

A vállalkozások részéről egész sor érvet hallani, miért nem írnak blogot. Némelyik első hallásra ésszerűnek tűnhet, mások badarságnak. Van, aki nem olvas blogot, így nem látja, mekkora előnye származhatna belőle, más egyszerűen nem tudja elképzelni,

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot