A szövegírás árak többféle módon adhatók meg: karakterárban, szavak árában, óradíjban vagy projektdíjban. A kezdők az első kettőt, a tapasztalt szakemberek a második kettőt preferálják. Ha ezt a cikket olvasod, annak két oka lehet:
Szakembert keresel, aki olyan tartalmat tud készíteni neked, ami elad
SEO szövegírót, szakembert, aki a keresőkben előre hoz jó tartalmakkal
Vagy magad is ezzel foglalkozol és a szövegíró árak témában épp piackutatást végzel
Ha a részletekre most nem akarsz figyelmet fordítani, akkor kattints a tartalomjegyzékben az ártáblázat linkjére, vagy görgess le nyugodtan az oldal aljára, ott lesz a komplett és frissített árlista.
Ha már ezt a bekezdést olvasod, az azt is jelenti, hogy érdekel a téma, nem pusztán a számokat keresed. Ebben a cikkben elmondom, hogy több, mint 15 éves tapasztalattal ezen a piacon mit látok és az AI használatával milyen új irány bontakoziik ki.
Karakteráras szövegírás, vagy szavak száma szerinti árazás a jobb?-
Sokan először a szövegírás árak után érdeklődnek, de addig nem tudunk mit mondani, amíg nem ismerjük a projektet. A lényeg az, hogy a szövegírás nem dobozos termék, hanem mindig személyre szabott, tehát karakterárasan szerintem nem lehet pontosan árazni.
Csak annyit írunk, amenyni szakmailag kell, nem vagyunk érdekeltek a hosszú, üres, fecsegésben. A leütéses, vagy szavak szerinti árazás főként a kezdők ismertetőjele. Olyan szövegíró, aki pár hete még teljesen más szakmában dolgozott és anyagi okokból kipróbálja magát, csak a mennyiséget tudja mércének mondani.
A senior szintű szövegírás ár esetében a leütések száma nem jelent többet, mint az adott írás terjedelmének mutatása.
A minőségi marketing szöveg előállítása lényegesen többet jelent, hiszen beletartozik szerintem a kreatív gondolkozás, az összefüggések meglátása, sőt idegen nyelvű forrásanyag megértése, feldolgozása is
A ChatGPT és egyéb AI szoftverek a szövegíró árakra is hatást gyakoroltak
A mesterséges intelligencia használatát inkább egy hatalmas szűrónek tekintjük a minőségi, reklámszövegírás és a géppel is elvégezhető monoton tucatszövegek között. Sokan vélik úgy, hogy maguk is meg fognak birkózni a szövegírással, ha kipróbálják a ChatGPT-t. A legtöbb esetben azonban nem azt fogják kapni, amit várnak.
Miért érdemes marketing és SEO szövegírót felkérned?
Tapasztalat szerint azonban a legnagyobb hibát nem az íráskészség hiánya jelenti, hanem az, hogy belülről látod a céged, túl régóta vagy benne. egy külsős, friss szemmel, vevőközpontúan néz rá.
Használunnk-e AI programot? – Ezt mostanában gyakran megkérdezik. igen, nagyban megkönnyíti a munkánkat, ám ez nem jelenti azt, hogy teljes mértékben a gépre hagyatkoznánk. Az élőmunka nem spórolható meg, így ettől olcsóbb nem lesz a szöveg, ám valamivel gyorsabban készül el.
Cikkírás árak, egy PR cikk ára
A szövegírás ár a ráfordított idővel és tudásszinttel arányos. Okos vagy, jó szakember, jó cégnél – akkor szerintem a számodra elérhető legjobb szövegírót kell megtalálnod, hogy ezt elmondja a nagyvilágnak. Olyat, aki a maga szakmájában épp olyan jó, mint te a tiedben.
Ha túl kevésre jön ki az óradíja, sokkal alacsonyabb, mint a tied, akkor kezdj el gyanakodni. A szövegíró az esetek többségében alkotó, szellemi munkát végez, nem gyorséttermi kisegítő.
Egy kisebb cikk megírása, megszerkesztése is 1-2 órát igényel. Egy nagyobb lélegzetű, normális cornerstone SEO cikk elkészítése (10.000-15.000 leütés terjedelmű, utánajárós, kutatást igényló szöveg) cikk kb. 4-5-6 órás, vagy akár egy teljes napi rendes, kreatív munka. 10+ év szerkesztőségi és reklámszövegírói gyakorlat mondatja mindezt.
A szövegíró árak hogyan mérhetők időben?A marketing szövegírás ára mindig a belefektetett időről és tudásról szól, illetve a téma nehézségével arányos. Mi mindig fix időkerettel és árral dolgozunk, amit nem lépünk túl. Ha előre látszik, hogy több a feladat a kalkuláltnál, akkor azt mindig külön egyeztetjük.
Mennyi a céges blogírás ára?
Ha szövegíró egyben kiszervezett céges blogger is, akkor az rendszeres megbízás esetén több és jobb tartalmat fog jelenteni a megbízójának. Nyilván beletanul, kiismeri a piacot, a célközönséget és ez a szövegek javuló minőségén ez meg fog látszani.
Folyamatos munka mellett az ilyen típusú marketing szövegírás keretösszegben történik, ekkor mindkét félnek nagyobb mozgástere van. Tapasztalatunk szerint a blogírás ára bőségesen megtérül. Van olyan cikkünk, amely pár hónap alatt vezető organikus forgalmat hozott a webshopnak és több milliós árbevétel generálásában vesz részt mind a mai napig!
Egy blog heti 1-2 cikke, vagy havi pár cikk ára könnyen és gyorsan kalkulálható.
Nem lehet a kettőt egy árban mérni. A blogírás ára tehát attól függ mi az elvárásod, mennyi munkát kell beletenni: lehet egy egyedi vállalatirányítási alkalmazás, vagy IT, prémium ingatlan, esetleg speciális ipari témád – nyilván ez több időt és hozzáértést igényel.
Az egyszerűbben definiálható szövegek az életmód, mindennapi lakossági szolgáltatások.
Azonban az elvárásaid a legfontosabbak: mert egyszerű témáról is lehet nagyon magas színvonalon írni, illetve bonyolultnak tűnő dolgokat felületesen érinteni.
Minden a célpiacod igényétól, tudásszintjétől és elvárásaitól függ. A lényeg az, hogy a blogcikkek forgalmat hozzanak, illetve betöltsék a szerepüket az értékesítési folyamatodban.
SZÖVEGÍRÁS ÁRAK 2024.
Amit ebben a táblázatban találsz, az NEM MINŐSÜL AJÁNLATTÉTELNEK. Csak egyéni, írásban adott árajánlatadás után dolgozunk.
Egy témában csak egy ügyfelet fogadunk, így ha arra már van megbízásunk, lehet, hogy el kell utasítanunk a felkérést. Áraink alanyi adómentes, vagyis áfa nélküli számlával a következők:
Marketing szövegírás árlista
Szövegírás ára, óradíj magyar nyelven
24000 /óra
Szövegíró óradíj angol nyelven
80 €/óra
Klasszikus, hosszú landing szöveg, reklámszöveg írása
79.000
1-2 képernyős rövid landing írása
30.000
Marketing kampány stratégiai útvonal megtervezése
145.000
Landing oldal + rövid e-book, csali
240.000
Klasszikus landing oldal kompletten szöveg+ weboldalkészítéssel
250.000
Landing oldal + rövid e-book, csali+levelek kampány
egyedi
Landing oldal A/B teszteléssel
+30%
E book készítés árak (e-book, whitepaper, témától, terjedelemtől függően)
80.000+áfa-tól
rész
Bemutatkozó anyagok árai
Bemutatkozó levél 1 db
nem vállaljuk
Bemutatkozó levelek 3-4 célcsoportra hangolva
85.000
Bemutatkozó prezentáció (ppt 20 diával, jegyzet alapján) magyar, vagy angol nyelven
150.000
Bermutatkozó oldal “rólunk rész” megírása
35.000
Személyes újságírói interjú alapján PR cikk írás
85.000
Weboldal szövegírás árak
Weboldal szövegírás URL-ek szerint egyszerű téma
25.000-től
Weboldal szövegírás URL-ek szerint közepes, utánajárós
35.000-től
Weboldal szövegírás URL-ek szerint nehéz téma (IT, ipar, Jog)
45.000-től
Weboldal komplett szövegezése kedvezőbb
projektáron
URL jelentése: az Uniform Resource Locator, egy webcím, amely egyértelműen meghatározza egy adott internetes tartalom helyét, vagyis, ami egyszerre megnyílik egy böngésző ablakában.
Komplett marketing csomag árat a feladat és a költségkeret ismeretében egyedi összeállításban készítünk.
A weboldal, webshop tartalmi stratégiáját, a SEO munka tervezését és komplett kivitelezését is vállaljuk. Ebben nem pusztán a szövegírás ára van benne, hanem teljes folyamatok egy kézben tartása.
Sok mindent elmondunk pontosan, látod, milyen értékek mentén haladunk. Ez az oldal nem pusztán a szövegírás árak bemutatásáról szól, hanem a keresőoptimalizálásról is.Most rajtad a sor, beszéljük meg, hogyan tudjuk növelni a bevételed, milyen eredményeket szeretnél elérni?
KAPCSOLAT
Üzleti szövegírás, marketingszöveg, SEO szövegírás, blogírás árak és lehetőségek profikkal.