reklamszovegiras-nun-monika-copywriter

Tudod, miért nem írhat alá soha egy szövegíró?

Tartalomjegyzék

Marketing szövegíróként egy érdekes észrevételre jutottam. Én vagyok az, aki soha nem írhatja alá a munkáját.

Gondolj bele: egy weboldalkészítő, egy grafikus, vagy egy fotós gond nélkül jelezheti, hogy az ő műve jelenik meg, talán még a logója is felkerül. Egy író, költő, szerző szintén adhatja a nevét, de egy üzleti szövegíró soha. Tudod, miért van ez?

Mert amit leírok, azt te mondod, az a céged, a márkád hangja, soha nem az enyém.

Furán is festene, ha egy marketing szöveg, vagy egy értékesítési szöveg alatt ott lenne, hogy írta: X.Y. Minden, amit megrendelsz egy szövegírótól, azt TE FOGOD MONDANI. Azt veled fogják azonosítani. Ha így jobban tetszik, a céged hangját, üzleti kommunikációját veszed meg. És itt jutottunk el ahhoz, hogy miért nem rólam, de mégcsak nem is rólad, hanem a vevőidről és ügyfeleidről van szó.

Minden szöveg marketing

Minden, ami írásban megjelenik rólad, a weboldalon, vagy az anyagidban, annk célja van, tehát marketing szöveg, ha annk nézed, ha nem. Ez a hang a céged hangja, a márkád hangja. Ha jó a stílus, ha azokhoz és úgy szól, akiket meg akarsz találni vele, akkor O.K. Hatást érsz el vele, megváltoztatod a viselkedésüket: vesznek tőled, vagy szakértő leszel a szemükben, követnek, beszélnek rólad.

Még az is jó, ha itt-ott kritizálnak, vitatkoznak. A lehető legrosszabb az, ha mély csönd van, mert abból soha nincs bevétel. Bevétel a skála 2 végén van, a közepén, az átlagban, az “aránylag jó”-ban az éhkopp.

Aránylag jól mindenki tud írni szerintem.

Az igazi feladat az, hogy emlékezetesen, érthetően és céltudatosan állítsunk elő olyan (írott) tartalmat, ami segíti a céged fejlődését, növeli a bevételt és/vagy a reputációdat. Ezek a jó brandelt tartalmak, az ütős céges tartalommarketing. Ezt pedig rajtad kívül senki máshoz nem köthető értékké válik.

Mint szövegíró csak azokat a tartalmakhoz adhatom a nevem, ami rólam szól. Aláírni pedig egy titoktartási szerződést szoktam csak.

Amikor megkérdezte tőlem egy kezdő kolléga, hogy mi az egyik legfontosabb dolog, azt mondtam neki, hogy tegye el az egóját jó mélyre és nyissa ki a szemét, a fülét hogy meghallja, amit a piac mond. Vagy még inkább azt, amit nem mond, de azért hallani szeretne.

A márkád hangján írok, vevőül beszélek, a saját legjobb formádat alkotom meg neked írásban.

Akkor vagyok jó, ha a vevőid téged szeretnek és ebből a bevételed is növekszik. A többi pedig csak mese.

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Honlap helyesírás segítség

A szövegírás egyik legfontosabb kritériuma az, hogy ami felkerül a weboldalra, az a helyesírási szabályoknak megfelelő legyen. Sajnos nagyon sok oldalon hemzsegnek a hibák, magyartalan fordulatok, ami nem vet jó fényt a cégre. Marketing szempontból

Elolvasom a bejegyzést »

Miért jött el és vette meg?

Online marketing szövegírás szempontból is érdekes a történet az elmúlt héten egy kézműves sajtokat árusító cég vezetőjével szövegírásról, hirdetésről beszélgettem, aki azt mondta, hogy ezeket a különleges sajtokat, házias készítményeket piacokon, vásárokon lehet élőben, kóstoltatással

Elolvasom a bejegyzést »

Releváns szöveg írása

Szövegírás szempontjából kulcskérdés, hogy releváns tartalmat állítsunk elő. Vagyis a témához illő, odavaló, passzoló, a dolgokat körbejáró, az eredeti mondanivalóval szorosan összefüggő egyedi írásunk legyen. A kulcsszavak használata Releváns tartalomban a téma kulcsszavai kb. 2-4%-os

Elolvasom a bejegyzést »

Működő keresőmarketing varázsszó

Megosztok egy rövid és gyors titkot, amivel kimutathatóan hatékonyabb egy webshop kategória leírása, illetve Google AD hirdetése, keresőmarketing kampánya. Egy rövid formula, ami bárhol működik, ahol terméket, termékkört, pótalkatrészt hirdetünk, például dinamikus kulcsszó beillesztéssel. VARÁZSSZÓ

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot