Webshop szövegírás trendek 2022.

WEBSHOP SZÖVEGÍRÁS: a jó szöveg nonstop neked dolgozik!

A webáruház szövegírás az online kiskereskedők számára egyben jelenti a bolti eladót, az ügyfélszolgálati munkatársat és a márkád hangját. Ugye megérné, ha minden terméked, ajánlatod mellett ott állna egy profi értékesítő a nap 24 órájában, aki mérhetően teljesít?

A webshop szövegírás csak vevőközpontú szemlélettel lesz sikeres.

Abban tudunk segíteni, hogy tőled AKARJANAK venni, nem pedig pusztán eladj. Akciózni bárki tud, azonban rendes áron, sőt kosárértéket emelve annál kevesebben!

A meggyőző termékleírásoktól a részletes szállítási információkig a hatékony e-kereskedelmi kommunikáció feladata az, hogy megragadja a figyelmet, bizalmat ébresszen és pontól pontra végigvezesse a vevőt a vásárlás folyamatán.

A jól eltalált webshop szövegírás nagyon megdobhatja az eladásokat!

Egy webshopot túl drága fenntartani és még drágább hirdetni a Google-ban gyenge szövegekkel. Most, hogy az online értékesítések felé mozdul el a piac, neked a sok jó közül kiválónak kell lenni. Ehhez kell tapasztalt e-commerce copywritert megbíznod!

Hogyan adjuk le a szövegeket?

Úgy fogod megkapni, hogy könnyű legyen vele dolgoznod. A szövegírás precíz munka egy webáruház számára, így a termékeket és a kategóriaszövegeket akár táblázatos formában, formázatlanul is adjuk, hogy egyszerűbb legyen feltölteni. Nálunk nincs egyben ömlesztett Word file, amiből nehéz kibogarászni a lényeget. 

Munkamódszerünk a fejlesztőkéhez hasonlít, csak mi nem kódokat írunk, hanem szöveget, ami elad.

Szeretnék információt kérni a webshop szövegírásról!

A szövegírás ára nem leütésszámra megy, hanem mindig az adott projektet árazzuk be. Termékleírások, kategóriaszövegek, bemutatkozó oldalak, ajánlatok, akciók, kísérőlevelek, csalik írása a sikeres értékesítéshez.  Akár ingyenes próbamunkával is.

A webshop marketing mindig mérhető folyamat

Webshop, webáruház működtetők számára vállalunk, garantáltan jobban teljesítő
marketing szövegírást, termékszövegeket, minden olyan írásos anyagot, meély segíti a vevő megszerzését és megtartását.

Bármit is árulsz, a jó képek és a kiváló áruk mellett szükséged lesz meggyőző marketing kommunikációra, írásos anyagokra. Amiről jól írnak, azt jobban lehet eladni! – ez a régi igazság ma is érvényes!

Milyen webshop marketing tartalmak, szövegtípusok léteznek?

A webshop marketing szövegírásban minden az eladásról, vagyis a vevő, látogató kellemes élményéről, bizalmáról szól. nincsenek felesleges körök, üres szólamok, minden szónak helye van.

Ahol igazán tétje van a hatékony reklámszövegnek a az az e-commerce világa

Mi azért szeretünk webshopokkal dolgozni, mert ez – ahogy mondani szokták: “éles bevetés” – forintra lehet mérni, ha egy szöveggel jobb eladásokat hozunk annál, ami volt, vagy eleve jól startol egy tartalom. 

Vannak a termékekhez és vannak az értékesítés folyamatához illeszkedő szövegtípusok.

A termékekről, kategóriákról mindenki tud, azonban a dolog cseppet sem ennyiből áll.
Az értékesítés folyamatához tartozhatnak olyan szöveges tartalmak, melyek elolvasása a konverziós folyamat része. Nézzük sorra:

  1. Céges blogcikkek, oktatóanyagok
  2. Bemutatkozó anyagok, nyitólap, rólunk
  3. Csalianyagook, e-bookok, email marketing anyagok, tesztek, kis felmérések, játékok
  4. Letölthető katalógusok akár
  5. Végül pedig a szállítási és fizetési információk is.
webshop szövegírás tartalomírás, kategóriák, cikkek

Milyen a jó termékleírás?

Magával ragadó, előnyökre összpontosító szöveg – a márka hangja,precízen tervezett szerlezet és terjedelem szerint. A jó termékoldali szöveg, termékleírás legalább három részből áll

1 – Rövid bevezető termékszöveg

Egyes beállításoknál már a termékkép alatt a kategóriában látszik, kb. 1 mondat, 100-150 leütés. Vagy csak pár szó.

Ez a szövegtípus a mobilos keresések, vásárlások számának növekedésével egyre nagyobb szerephez jut. Sok webshop ezt jeleníti meg a termék képe mellett és a látogató ennek nyomán fog dönteni. Sőt, ha Google Ads Shopping hirdetés fut, néha ez is megjelenik a találati sorban. Ennél erősebb üzenetre kevés helyen van mód. Kevés szöveg, de nagy a tét.

2 – Adatlapi nyitószöveg

Ez a terméknév és az ár között szokott elhelyezkedni. Nem túl sok, de létfontosságú! Itt van ugyanis a legnagyobb esély a figyelem megragadására. Kell ez nekem? Lássuk csak, mit tud… Ha nem pusztán a paraméterek számítanak, akkor erre nagy hangsúlyt kell fektetni. Arra adni választ, hogy a termék mitől jó a vevőnek, mit old meg, milyen fő érzelmi tulajdonsága lehet. Ez nagyon eltérő: egy gépalkatrész esetében nyilván paraméterek, de egy cipő, takarítógép, vitamin vagy egy sportszer esetén már nagyobb terünk van.

Ha lehet, érdemes egyedi szövegeket adni, nem pedig “megúszó” technikával bemásolni a gyártó által adott sablont. Gondold el, mennyivel tudsz kilógni a sorból, eltérni az átlagtól ott, ahol webshopok tucatjai árulják esetleg pont ugyanazt.

3 – Hosszú termékleírás jellemzői

Ha van rá mód, a gyártói komponenseken túl érdemes legalább a kiemelt termékekhez készteni ilyet, a kreatív szövegírás nagyban segíti a az értékesítést.

Gondold el, ha már elolvassa, az majdnem olyan, mint amikor a boltban az eladóval beszél róla.

Tagoljuk: itt a legtöbbször nincs terjedelmi korlát, mint a bevezetőnél. ha vannak előnyök, szedjük pontokba, fejtsük ki. Ha a komponensek, alapanyagok, bármi fontos van, az itt elfér és ki tudja, mi a fontos annak épp, aki itt jár?

Miért fontos egyedi leírást adni minden webshop termékhez?

A nagykereskedők, gyártók prospektusok szövege pontos, ám sok oldalon hasonlóan megjelenik, így SEO szempontból sajnos azt kell mondjuk: másolt tartalom. Tudjuk, hogy nem rossz a szándék, de akkor is. Akkor lesz egyedi és érdekes a webáruház, ha a tartalmai is azok. A webshop szövegírás segít kitűnni az átlagból.

Ha Google Shopping kampányt is használsz, akkor a jó és lényegretörő termékszövegekkel további, azonnali előnyöket fogsz élvezni.

Milyen a jó kategória leírás?

Rövid, célratörő és tartalmazza a főbb keresési kifejezéseket, előnyöket, márkaneveket akár. Nyilván ez minden termékkör esetében más és más, de itt nagy terünk lehet a webshop SEO-ra.
Ha Google Ads-ban hirdetünk termékkategóriákat, akkor itt tudjuk minél relevánsabbá, pontosabbá tenni a kampányra szabva a szöveget.

A kategória szövegek legtöbbször a terméklapok felett vannak, de ha van olyan beállítás a webshopban, hogy a termékek alá, vagy mindkét helyre tehető, akkor érdemes kihasználni.

Ha felül van csak hely a kategória szövegnek, akkor ne legyen túl sok – gondoljuk el, a vevő a terméket keresi, nem a hosszú mondatokat. Arra van egy nagyon webshop szövegírás eszköz, a blog.

SEO blog készítés, webáruház szövegírás, cikkek a termékekről

Biztos, hogy nem pusztán csak terméket árulsz. Az emberek megoldásokat vesznek. A “hogyan kell…” ,”miért jó, ha…”, “igaz-e, hogy…” típusú cíkkek mellett a termékösszehasonlítások, oktatóanyagok, online tesztek nagy vonzerőt jelentenek. Megtaláljuk és megírjuk webáruházad, online boltod számára a legjobb SEO cikk témákat.

A jól eltalált SEO szövegírás egy webshopban nagyon megdobhatja az eladásokat!

Sokszor a lényeg magán az ajánlaton van. ha a vevő okot kap arra, hogy vegyen, már úton van a siker felé. Az ajánlat megszövegezésében is segítünk. Sok hatékony eszközünk van arra, hogy lépésekre sarkalljuk és tökéletesen elégedett legyen mindenki – jó vásárt csináltunk! Te is, ő is.
Kápráztasd el, győzd meg vevőt, mesélj, add el a terméket egyedi információkkal, a storytelling az egyik legerősebb eszköz!

Mi kellhet még egy webáruháznak?

Upsell, vagyis felülértékesítő, kosárértéket növelő ajánlatok is a webáruház szövegírás, az online marketing elemei. Ezt semmiképp se hagyjuk ki!

De milyen a jó upsell? – nem túlzottan drága, nem fájdalmas kifizetni, extra előnyöket kínál, összehasonlítható és megadja a megérdemelt jutalom érzetét.

Valamint jól jöhetnek még a bónuszok, kuponok, akciós kísérőtermékek, ingyenfutár – bármi, ami ötletes és ami megéri neked. Mi felépítjük rá a jó marketing szöveget.

A lényeg azon van, hogy megéri neked

Marketing tanácsadóként, szövegíróként, megvalósítottunk már sok témát, sokféle kereskedelmi modellt, webáruházat láttunk közelről. Sok esetben végeztünk kulcsszó- és trendkutatást, hogy a megfelelő tartalmat, ötletet, témát megleljük.

A webshop szövegírást mindig egyedi ajánlat alapján végezzük. A szövegírás árak a beletett időt fogják tükrözni, nem karakerszámot veszünk árazási alapként, hiszen akkor pusztán azzal is jól járnánk, ha regényfolyamokat írnánk. De az nem adna el és a cél az, hogy neked forgalmad legyen.


Nagyobb megrendelés felett elfogadott ajánlat esetén a megbízási szerződés aláírása előtt ingyenes próbamunka kérhető, hogy megtaláljuk a stílusodat, illetve meggyőződj róla, hogy érdemes-e velünk dolgozni.