Webshop marketing szövegírás

WEBSHOP SZÖVEGÍRÁS: a jó szöveg nonstop neked dolgozik!

Az online kiskereskedők számára az e-kereskedelmi szövegírás jelenti a bolti eladót, az ügyfélszolgálati munkatársat és a márkád hangját. Ugye megérné, ha minden terméked, ajánlatod mellett ott állna egy profi értékesítő a nap 24 órájában, aki mérhetően teljesít?

A webshop szövegírás csak vevőközpontú szemlélettel lesz sikeres.

Abban tudunk segíteni, hogy tőled AKARJANAK venni, nem pedig pusztán eladj. Akciózni bárki tud, azonban rendes áron, sőt kosárértéket emelve annál kevesebben!

A meggyőző termékleírásoktól a részletes szállítási információkig a hatékony e-kereskedelmi kommunikáció feladata az, hogy megragadja a figyelmet, bizalmat ébresszen és pontól pontra végigvezesse a vevőt a vásárlás folyamatán.

A jól eltalált webshop szövegírás nagyon megdobhatja az eladásokat!

Egy webshopot túl drága fenntartani és üzemeltetni gyenge szövegekkel. Most, hogy az online értékesítések felé mozdul el a piac, neked a sok jó közül kiválónak kell lenni. Ehhez kell tapasztalt e-commerce copywritert megbíznod!

Gyors határidő, precíz munka (akár feltölthető táblázatos fomában is), kedvező árak. 

Szeretnék információt kérni a webshop szövegírásról!

A szövegírás ára nem leütésszámra megy, hanem mindig az adott projektet árazzuk be. Termékleírások, kategóriaszövegek, bemutatkozó oldalak, ajánlatok, akciók, kísérőlevelek, csalik írása a sikeres értékesítéshez.  Akár ingyenes próbamunkával is.

A webshop marketing mindig mérhető folyamat

Webshop, webáruház működtetők számára vállalunk, garantáltan jobban teljesítő
marketing szövegírást, termékszövegeket, minden olyan írásos anyagot, meély segíti a vevő megszerzését és megtartását.

Bármit is árulsz, a jó képek és a kiváló áruk mellett szükséged lesz meggyőző marketing szövegekre, írásos anyagokra. Amiről jól írnak, azt jobban lehet eladni! – ez a régi igazság ma is érvényes!

Milyen webshop marketing tartalmak, szövegek léteznek?

A webshop marketing szövegírásban minden az eladásról, vagyis a vevő, látogató kellemes élményéről, bizalmáról szól. nincsenek felesleges körök, üres szólamok, minden szónak helye van.

Vannak a termékekhez és vannak az értékesítés folyamatához illeszkedő webáruház tartalmak.
A termékekről, kategóriákról mindenki tud, azonban a dolog cseppet sem ennyiből áll.
Az értékesítés folyamatához tartozhatnak olyan szöveges tartalmak, melyek elolvasása a konverziós folyamat része. Nézzük sorra:

  1. Céges blogcikkek, oktatóanyagok
  2. Bemutatkozó anyagok, nyitólap, rólunk
  3. Csalianyagook, e-bookok, email marketing anyagok, tesztek, kis felmérések, játékok
  4. Letölthető katalógusok akár
  5. Végül pedig a szállítási és fizetési információk is.

 

webshop szövegírás tartalomírás, kategóriák, cikkek

Milyen a jó termékleírás?

Magával ragadó, előnyökre összpontosító szöveg – a márka hangja,precízen tervezett szerlezet és terjedelem szerint. A jó termékoldali szöveg, termékleírás legalább három részből áll

1 – Rövid bevezető termékszöveg

Egyes beállításoknál már a termékkép alatt a kategóriában látszik, kb. 1 mondat, 100-150 leütés. Vagy csak pár szó.

2 – Adatlapi nyitószöveg

Ez a terméknév és az ár között szokott elhelyezkedni. Nem túl sok, de létfontosságú! Itt van ugyanis a legnagyobb esély a figyelem megragadására. Kell ez nekem? Lássuk csak, mit tud… Ha nem pusztán a paraméterek számítanak, akkor erre nagy hangsúlyt kell fektetni. Arra adni választ, hogy a termék mitől jó a vevőnek, mit old meg, milyen fő érzelmi tulajdonsága lehet. Ez nagyon eltérő: egy gépalkatrész esetében nyilván paraméterek, de egy cipő, takarítógép, vitamin vagy egy sportszer esetén már nagyobb terünk van.

3 – Hosszú termékleírás jellemzői

Ha van rá mód, a gyártói komponenseken túl érdemes legalább a kiemelt termékekhez készteni ilyet, nagyban segíti a az értékesítést.

Gondold el, ha már elolvassa, az majdnem olyan, mint amikor a boltban az eladóval beszél róla.

Tagoljuk: itt a legtöbbször nincs terjedelmi korlát, mint a bevezetőnél. ha vannak előnyök, szedjük pontokba, fejtsük ki. Ha a komponensek, alapanyagok, bármi fontos van, az itt elfér és ki tudja, mi a fontos annak épp, aki itt jár?

Miért fontos egyedi leírást adni minden webshop termékhez?

A nagykereskedők, gyártók prospektusok szövege pontos, ám sok oldalon
hasonlóan megjelenik, így SEO szempontból sajnos azt kell mondjuk: másolt tartalom. Tudjuk, hogy nem rossz a szándék, de akkor is. Akkor lesz egyedi és érdekes a webáruház, ha a tartalmai is azok.

Ha Google Shopping kampányt is használsz, akkor a jó és lényegretörő termékszövegekkel további, azonnali előnyöket fogsz élvezni.

Milyen a jó kategória leírás?

Rövid, célratörő és tartalmazza a főbb keresési kifejezéseket, előnyöket, márkaneveket akár. Nyilván ez minden termékkör esetében más és más, de itt nagy terünk lehet a webshop SEO-ra.
Ha Google Ads-ban hirdetünk termékkategóriákat, akkor itt tudjuk minél relevánsabbá, pontosabbá tenni a kampányra szabva a szöveget.


A kategória szövegek legtöbbször a terméklapok felett vannak, de ha van olyan beállítás a webshopban, hogy a termékek alá, vagy mindkét helyre tehető, akkor érdemes kihasználni.

Ha felül van csak hely a kategória szövegnek, akkor ne legyen túl sok – gondoljuk el, a vevő a terméket keresi, nem a hosszú mondatokat. Arra ott a blog.

Webshop SEO blog készítése, írása

Biztos, hogy nem pusztán csak terméket árulsz. Az emberek megoldásokat vesznek. A “hogyan kell…” ,”miért jó, ha…”, “igaz-e, hogy…” típusú cíkkek mellett a termékösszehasonlítások, oktatóanyagok, online tesztek nagy vonzerőt jelentenek. Megtaláljuk és megírjuk webáruházad, online boltod számára a legjobb SEO cikk témákat.

A jól eltalált webshop szövegírás nagyon megdobhatja az eladásokat!

Sokszor a lényeg magán az ajánlaton van. ha a vevő okot kap arra, hogy vegyen, már úton van a siker felé. Az ajánlat megszövegezésében is segítünk. Sok hatékony eszközünk van arra, hogy lépésekre sarkalljuk és tökéletesen elégedett legyen mindenki – jó vásárt csináltunk! Te is, ő is.
Kápráztasd el, győzd meg vevőt, add el a terméket egyedi információkkal!

Mi kellhet még egy webáruháznak?

Upsell, vagyis felülértékesítő, kosárértéket növelő ajánlatok megszövegezése. Ezt semmiképp se hagyjuk ki!

De milyen a jó upsell? – nem túlzottan drága, nem fájdalmas kifizetni, extra előnyöket kínál, összehasonlítható és megadja a megérdemelt jutalom érzetét.

Valamint jól jöhetnek még a bónuszok, kuponok, akciós kísérőtermékek, ingyenfutár – bármi, ami ötletes és ami megéri neked. Mi felépítjük rá a jó marketing szöveget.

A lényeg azon van, hogy megéri neked

Marketing tanácsadóként, szövegíróként, megvalósítottunk már sok témát, sokféle kereskedelmi modellt, webáruházat láttunk közelről.

Árajánlat és referenciák kérésre, téma szerint.
Nagyobb megrendelés felett ingyenes próbamunka kérhető, hogy megtaláljuk a stílusodat.