Látogatottságnövelés és eladás pofonegyszerűen

Tartalomjegyzék

A honlap tulajdonosoknak két fő problémája szokott lenni, mikor szövegíróhoz fordulnak, vagy kevés a látogatójuk, vagy túl sok, de nem vásárol. A látogatók számának növelésére remek eszköz például az apróhirdetés, viszont arról kevés szó esik, hogy mi van akkor, ha jönnek ugyan csőstül a látogatók, kattintják a hirdetést, mégsem vesznek, mégsincs konverzió. Vajon mi lehet ennek az oka, és hogyan lehet javítani a hatékonyságon?

Az ok gyakran magában az oldalban keresendő, hiszen szarvashiba a honlap főoldalára vinni a látogatót, aztán boldoguljon, ahogy tud. Minden hirdetéshez külön érkeztetési oldal kell, ami felkészülten és célzottan a hirdetés szövegével, kínálatával összhangban van megírva. nem engedi elkalandozni a látogató figyelmét, ajánlatot tesz, kínál, kifogást kezel és elad. Érzelmekre hat és elpárologtatja a kifogásokat.

A vásárlási folyamatot nem szabad szövegírás tekintetében sem elhanyagolni, kellenek a megfelelő érvek és ötletek, hogy azt érezze a látogató, hogy itt neki, itt róla, itt érte beszélnek.

Ennek az oldalnak a megírását bele kell kalkulálni a hirdetési kampányba, hiszen itt fog eldőlni minden, itt alakul át az egyszerű érdeklődő jól tájékoztatott vevővé.
A honlapra nem elég forgalmat hozni, abból hasznot is kell termelni!

Látogatottságnövelés egy olyan egyszerű módszerére gondolok, ami kampányszerűen sok embert hoz és ha jól megírt oldalra visz, akkor robbanásszerű eredményt is hoz – ez pedig nem más, mint a jó öreg apróhirdetés! Minél több helyen jelenik meg, annál nagyobb a valószínűsége, hogy azok szeme elé kerül, akik pont azt keresik, amit kínálunk.

Szinte nincs olyan terület, ahol ne lehetne eredményesen használni, de itt is ügyelni kell arra, hogy egy jól előkészített oldal URL-jét adjuk meg a hirdetés végén, ezt hívjuk landing page –nek, azaz érkeztetési oldalnak. Mindenképpen a hirdetésről szóljon és tartalmazzon egy ellenállhatatlan ajánlatot és pontos elérhetőséget

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Releváns szöveg írása

Szövegírás szempontjából kulcskérdés, hogy releváns tartalmat állítsunk elő. Vagyis a témához illő, odavaló, passzoló, a dolgokat körbejáró, az eredeti mondanivalóval szorosan összefüggő egyedi írásunk legyen. A kulcsszavak használata Releváns tartalomban a téma kulcsszavai kb. 2-4%-os

Elolvasom a bejegyzést »

AdWords

A Google hirdetési alkalmazása. Többnyire csak akkor kell fizetni, ha rákattintanak a hirdetésre, de lehet megjelenésalapú beállítás is. Alkalmazása egyszerűnek tűnik, de nagy körültekintést és gyakorlatot kíván, hogy valóban gazdaságos legyen. Szövegírása sebészi pontosságot kíván.

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan dolgozik a marketingszöveg írója?

A marketingszöveg külsős szakértővel történő megíratása érdekes szolgáltatás: sokan művészetnek, sokan egyszerű iparnak tartják, de olyanok is vannak, akik elképednek azon, hogy ilyesmivel  emberek foglalkoznak. Ebben a cikkben elmondom, milyen szempontok szerint és hogyan lehet

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot