seo tanácsadó a több és jobb webhely forgalomért

SEO tanácsadó választás előtt: 19 pontos részletes útmutató

Az üzleti igények és az SEO kapcsolata Az első lépés, mielőtt SEO tanácsadó keresésbe fogsz az, hogy áttekinted az üzleti igényeidet. Az üzleti igények alatt a vállalkozásod céljait és kihívásait értem. A SEO (keresőoptimalizálás) az a folyamat, amely segít a weboldaladnak jobb helyezést elérni a keresőmotorok találati listáján, valamint a több és jobb kattintás által …

A linképítés és SEO haszna

Prémium linképítés összefoglaló útmutató esettanulmánnyal

Linképítés témakörben sok félreértés kering, cikkünkben a valós, gyakorlati részéről lesz szó és a várható eredményekről. Mutatunk konkrét esettanulmányt is. A keresőoptimalizálás (SEO) világa összetett, tele van szakzsargonnal. Akad azonban egy kifejezés, amellyel szinte biztosan találkoztál már, vagy ha nem, mindenképpen ismerned kell, mert ez a keresőoptimalizálás három alappillére közül az egyik. Ez pedig a …

a sikeres jelenléthez versenytárselemzés is kell

Versenytárselemzés: a konkurencia felfedezése és megelőzése

Az online térben való sikeres jelenléthez alapvető fontosságú a versenytárselemzés. A valós konkurencia tevékenységének ismerete és a weboldalelemzés kulcsfontosságú a marketing stratégia kiválasztásához.  Ahhoz, hogy a piacvezetői pozíciót megszerezzük és megtartsuk, meg kell ismernünk a hozzánk leginkább hasonlító piaci szereplőket és meg kell értenünk, hogy milyen módszereket vetnek be, mitől vannak előttünk? Ha többet szeretnél …

marketing copywriter szolgáltatás

Copywriter, copywriting

frissítve: 2023. Mit jelent a copywriter szó magyarul? – Szövegíró. Marketing szövegek, értékesítési és reklám szövegek, hirdetések, szlogenek kiagyalója. Lehet marketingszakember, újságíró, ötletgazda, akinek a szövegírás a szakmája. (Én is copywriter vagyok). A copywriter szakma az AI alapú szövegek korában nagy változáson esik át, legalább akkorán, mint amikor az első ipari forradalomban a takácsok munkáját …

Szöveg átíró gondolatok

Honlap szöveg átfogalmazó tippek 2023., átírás, átszerkesztés

Átfogalmazó, vagy szövegátíró programot keresel? Ha a marketingszövegeid, blogcikkeid nem teljesítenek megfelelően, érdemes megfontolni a weboldaladon található tartalom szövegének átírását vagy újrafogalmazását. A jelek magukért beszélnek, különösen, ha méred, követed a teljesítményt: a forgalom és az eladások csökkennek, még azoknál is, amelyek korábban jól futottak. Átfogó útmutatónk a legújabb, AI alapú honlap szöveg átfogalmazó eszközöket …

Mit jelent és mikor hoz büntetést a duplikált tartalom

Duplikált tartalom miatt 2023-ban érhet-e hátrány a keresőben?

A duplikáció SEO hibának számít a Google szerint – ezzel a állítással sokszor találkozom. De vajon mit jelent a duplikált egy tartalom és mit lehet tenni ellene? Több jó megoldás is van. Ha aggódsz amiatt, hogy bizonyos szövegek, szövegrészek, vagy mondatok gyakorta ismétlődnek a weboldaladon, vagy még inkább a webshopodban, akkor ez a cikk neked …

A céges bemutatkozás titka a bemutatkozó levélben

5 kommunikációs hiba a céges bemutatkozó levélben

Ebben a cikkben a céges bemutatkozó levél, bemutatkozó anyag elkészítéséről és optimalizálásáról lesz szó, amikor egy potenciális ügyfelet, vagy partnert szeretnénk sikeresen megszólítani. Frissítve 2023-ra, Olvasási idő kb 5 perc. Akár most írod meg az első ilyen anyagod, akár a meglévőt szeretnéd frissíteni, fogsz benne találni pár kapaszkodót, szempontokat.  A jó bemutatkozó anyag legfontosabb jellemzője …

Piaci trendek online marketing

Értékesítési szöveg tippek, trükkök, módszerek

Frissítve a 2022-es trendek szerint. Az ütős értékesítési szöveg, vagy direct response szövegírás a szövegíró szakma “szent Grálja”. Itt dől el nagyon is forintosítható módon, hogy a szavaink eladnak-e, vagy csupán írtunk egy jó fogalmazást. Röviden elmondom, hogy milyen szempontok szerint lehet eredményesnek lenni. A legfontosabb módszerem egyszerű Akkor tud hatni az értékesítési szöveg, ha …

A hashtag útmutató social media kampányokhoz

Hashtag jelentése, használata és 3 ingyenes generátor

Ez a cikk egy rövid közösségi média marketing útmutató, melynek segítségével megismerheted, hogyan hozhatsz létre és használhatsz hashtageket az Instagramon, Facebookon, Tiktokon és más helyeken, amelyeket a közönséged néz. A tartalommarketing egyik hatásos kis eszköze arra, hogy növelhesd az eléréseidet.  Mi az a hashtag és mire használják? A hashtag magyarul a hash címkézés egy módja …

Hogyan kell jó árajánlatot kérni - ajánlatkérés szöveg

Az árajánlat kérés szöveg 3 titka: ilyen a jó ajánlatkérés

Az árajánlat kérés szöveg marketing szövegírás szempontjából érdekes dolog: olyan, mit hirtelen átmenni a pult másik oldalára. A legtöbben az árajánlat adás szövegével vannak bajban. Sokszor nem is érezzük át, hogy árajánlatot kérni sem egyszerű.  Most például, amikor ezt a cikket olvassa, gyors és hasznos megoldást szeretne találni. Szeretnék ebben segíteni, de adjon kindulási pontot egyszerűen, pár …