marketing copywriter szolgáltatás

Copywriter, copywriting

frissítve: 2023. Mit jelent a copywriter szó magyarul? – Szövegíró. Marketing szövegek, értékesítési és reklám szövegek, hirdetések, szlogenek kiagyalója. Lehet marketingszakember, újságíró, ötletgazda, akinek a szövegírás a szakmája. (Én is copywriter vagyok). Copywriting, copywriter szó jelentése A történet régre nyúlik vissza, az angol copy, másolni szóból ered, mivel azokat a reklámcédulákat, szórólapokat nyomtatták, másolták, amit …

Szöveg átíró gondolatok

Honlap szöveg átfogalmazó tippek 2023., átírás, átszerkesztés

Szöveg átfogalmazó programot keresel? – Bosszantó, hogy mindent megírtak már előtted, amit te is el akarnál mondani. SEO szempontból érdemes azonban eredeti tartalmakat használni, így csupán ötletnek használható az, amelyik tetszene. A honlap szöveg átírása, újraírása akkor is szóba jöhet, ha a  marketing szöveged nem úgy teljesít, ahogy elvárnád. Régen valahogy jobb volt a teljesítmény, …

Mit jelent és mikor hoz büntetést a duplikált tartalom

Duplikált tartalom miatt 2023-ban érhet-e hátrány a keresőben?

A duplikáció SEO hibának számít a Google szerint – ezzel a állítással sokszor találkozom. De vajon mit jelent a duplikált egy tartalom és mit lehet tenni ellene? Több jó megoldás is van. Ha aggódsz amiatt, hogy bizonyos szövegek, szövegrészek, vagy mondatok gyakorta ismétlődnek a weboldaladon, vagy még inkább a webshopodban, akkor ez a cikk neked …

A céges bemutatkozás titka a bemutatkozó levélben

5 kommunikációs hiba a céges bemutatkozó levélben

A jó bemutatkozó anyag legfontosabb jellemzője a tiszta, értelmes megfogalmazás, a tagolt, szerkezet. Ezzel érhető el figyelem felkeltése és az, hogy céljaink szerint valamiféle cselekvésre vegyük rá azt, aki olvassa. Lehet az céges bemutatkozás, vagy egyéni, mindenképpen el akrunk érni vele valamit. A legnagyobb gond az, hogy sokan túlgondolják és túlzsúfolják, holott a kevesebb sokszor …

Piaci trendek online marketing

Értékesítési szöveg tippek, trükkök, módszerek

Frissítve a 2022-es trendek szerint. Az ütős értékesítési szöveg, vagy direct response szövegírás a szövegíró szakma “szent Grálja”. Itt dől el nagyon is forintosítható módon, hogy a szavaink eladnak-e, vagy csupán írtunk egy jó fogalmazást. Röviden elmondom, hogy milyen szempontok szerint lehet eredményesnek lenni. A legfontosabb módszerem egyszerű Akkor tud hatni az értékesítési szöveg, ha …

A hashtag útmutató social media kampányokhoz

Hashtag jelentése, használata és 3 ingyenes generátor

Ez a cikk egy rövid közösségi média marketing útmutató, melynek segítségével megismerheted, hogyan hozhatsz létre és használhatsz hashtageket az Instagramon, Facebookon, Tiktokon és más helyeken, amelyeket a közönséged néz. A tartalommarketing egyik hatásos kis eszköze arra, hogy növelhesd az eléréseidet.  Mi az a hashtag és mire használják? A hashtag magyarul a hash címkézés egy módja …

Hogyan kell jó árajánlatot kérni - ajánlatkérés szöveg

Az árajánlat kérés szöveg 3 titka: ilyen a jó ajánlatkérés

Az árajánlat kérés szöveg marketing szövegírás szempontjából érdekes dolog: olyan, mit hirtelen átmenni a pult másik oldalára. A legtöbben az árajánlat adás szövegével vannak bajban. Sokszor nem is érezzük át, hogy árajánlatot kérni sem egyszerű.  Most például, amikor ezt a cikket olvassa, gyors és hasznos megoldást szeretne találni. Szeretnék ebben segíteni, de adjon kindulási pontot egyszerűen, pár …

szövegírás kép 1 nagyfülűkutyával

3 dolog, amit sokan félreértenek szövegírás kapcsán

Bár a szövegírás nem biztos, hogy elég mainstream téma ahhoz, hogy az átlagember az utcán tudja, mi fán terem, de nincs benne semmi titokzatosság. De ha egy webshopos vállalkozóval, cégtulajdonossal vagy marketingessel beszélek, ők általában gyorsan megértik, mi az a szövegírás, vagy talán már dolgoztak is szövegíróval. Ennek ellenére az elmúlt évtizedben, amióta ebben a …

ötlet bloghoz, vagy bárhova: a szövegfelhő készítésről

Szófelhő készítése ingyen, 5 jó online generátor magyarul

Szófelhő készítése sosem volt még ennyire egyszerű. Ebben a cikkben megmutatom, hogy én milyen szófelhő készítő programokat használok marketing munkám során. Sokszor van rá szükség, hiszen nem pusztán jól néz ki, hanem izgalmas és kreatív képeket lehet vele csinálni. A cikk végén pár felhasználási ötleteket is találsz az előállított képeidhez. Számomra egy szófelhő generátor legyen …

a kulcsszóarány ma már nem akkora tétje a sikernek

A kulcsszósűrűség mennyire SEO rangsorolási tényező?

Amikor keresőoptimalizált szövegírás a téma, az idális, vagy annak tartott kulcsszósűrűség kérdése az elsők között merül fel. Sokan úgy tartják, hogy létezik egy ideális arány, egy képlet, ami alapján be lehet lőni, milyen szónak mennyi alkalommal „kell” szerepelnie. Ezek azok a szavak, melyek azt mutatják meg, hogy milyen típusú lekérdezésekre akar az adott oldal megjelenni …