Google Adwords kampánykezelés

Miért előnyös ha marketing szövegíróval kezded a kampányt?

A Google AdWords kampánykezelés, hirdetések futtatása nem más, mint vevők, érdeklődők szerzése Google keresőből. A hirdetések révén felkerülhetsz a Google találati lista első helyére is, akár már a hirdetések elindításának napján. A Google Ads hirdetések megjelenéséért nem, csakis a kattintásokért kell fizetni.

A lényeg azonban nem a puszta elérésen van, hanem azon, hogy mennyibe kerül neked egy konverzió? Most mondok egy meglepőt – a kattintások ára másodlagos. Mitől függ, mennyibe kerül hirdetni?

A Google Ads hirdetések ára a céloldali élménytől is függ

A kattintások költsége eltérő, mert a rendszer aukció alapon működik. Minden egyes hirdetés megjelenésénél egy aukció megy végbe. A versenytársak által ajánlott kattintási áron kívül sokat számít a minőségi mutató melyet a hirdetések és a weblap relevanciája alapján számít ki a rendszer. A relevanciához megfelelő kulcsszavas reklámszövegírás is társul.

A marketing szövegírástól a kampány megtérülése függ

Mit csinál az, aki hirdetéseket kezel? – A Google Adwords kampánykezelés során rendszeres optimalizálással növekszik a minőségi mutató így egyre olcsóbbak lehetnek a kattintások. Folyamatosan kizárjuk azokat a célzásokat melyek nem hoznak eredmény, így azonos költségből több ügyfelet tudunk szerezni.

A célzás azonban a munka egyik fele. A másik az, hogy azokból a látogatókból, akiket a kampány kezeléssel célzunk, konvertáló látogató, netán vevő, vagy lead lehessen. Ehhez pedig okot kell adni neki a céloldalon, meg kell győzni, kedvet csinálni ahhoz, hogy rávegyük arra, ami a cél.

Google Ads kampánykezeléssel a jobb eredményekért

A megfelelően beállított, és folyamatosan optimalizált fiók, sokkal költséghatékonyabban működik, a pontosabban beállított célcsoport kisebb költségek mellett, több vásárlást és megrendelést eredményez. Ezért fontos, hogy egy profi online marketing ügynökség -et bízz meg a kampány kezeléssel, így a kifizetett munkadíj többszörösen megtérül és az Ön értékes ideje is felszabadul

Nem a kattintás ára a lényeg, hanem az, hogy mennyi kattintásból lesz vevőd. A vevőnek ki kell termelnie az összes olyan kattintás árát is, ami nem konvertált. A cikk a kép után folytatódik:

adwords cikkírás céloldal optimalizálás

Konverzió optimalizálás

Mi a konverzió? A konverzió jelentése az, ha egy weboldal látogató elvégez egy általad előre meghatározott műveletet. Erről a súgóban pontosabban olvashatsz. lehet bármi, ami fontos: vásárlás, kapcsolati űrlap kitöltése, ingyenes demóanyag letöltés, hírlevél feliratkozás, videó megnézés… sokféle.

De nézzük mondjuk a vásárlást: ha pl. 4%-os a konverzió, akkor 100 kattintásból négyen vesznek. Egy vevő megszerzése ebben az esetben 25 kattintás árába kerül. A konverzió optimalizálás egyik része az, hogy lehetőleg minél nagyobb legyen a százalékos arány. Ez megfelelő kampánybeállítással javítható.

Ez idáig tiszta matematika. Most jön hozzáa marketing optimalizálás:

nagyon nem mindegy, hogy az a vevő mennyiért vett. Ha a konverzió értéke alacsony, vagyis a legolcsóbb terméket vette meg, akkor nem biztos, hogy megérte.

Ha egy meghatározott összeg felett költött, vagy rendelt, akkor sokkal jobban megérte őt hirdetés útján megtalálni. A Google Adwords kampánykezelés tehát nem pusztán mechanikus művelet.

Vagyis a kampány konverzió optimalizáláshoz, a konverzió értékének lehetséges növelése is hozzá tartozhat. Ez pedig a céloldalon fog eldőlni.

Mennyibe kerül a Google kampánykezelés?

A költségek egyik része az, amit a Google-nek fizetünk a kattintások után. Azt természetesenmindenki maga szabja meg, hogy havonta mennyit szán hirdetésekre, de teszünk rá javaslatot. A költségek másik része pedig az Google Ads kampány kezelés díja, amely a szakértői munka.

Google hirdetéskezelés első lépések

Ha még nem hirdettél, mi mindent létre tudunk hozni, ami a sikeres induláshoz és méréshez kell.

Ha már hirdetsz, de nem vagy elégedett: a hirdetési fiókodat átnézzük. Minden esetben kezdéskor átvizsgáljuk weblapod és javaslatot teszünk a szükséges változtatásokra, hogy maximalizálni tudjuk az eredményeket. A mi munkánk akkor sikeres, ha ügyfeleink elégedettek

Szeretnél a kampánykezelésről információt?

Minden egyes cég más és tudnunk kell a céljaidat, vagy akár egy ingyenes és rövid tanácsadás során közösen megbeszélhetjük..

Mi várható? Nem jósolunk, de van olyan ügyfél, akinek havi szinten 20-50%-kal tudtunk javítani. Neked mennyi lenne ideális? Beszéljük meg!

Mivel adunk többet, mint egy átlagos PPC hirdetéskezelő?

Ha az oldalunk többi tartalmát is nézed, láthatod, hogy a Google Adwords kampánykezelés – hiszen sokan még így hívják az Ads-ot – mellett komplex szolgáltatást adunnk. Ebben a marketing tanácsadástól a SEO-n át szinte bármely online marketing eszköz szerepelhet, ami vevőket, érdeklődőket hoz neked.

Nem fogjuk leígérni neked a csillagos eget is, mi adatok alapján dolgozunk. Reális, mérhető eredményekben és megalapozott fejlődésben hiszünk. Olyan ügyfelekkel tudunk tartósan és jól együtt dolgozni, akik hasonlóképpen gondolkoznak.