Bevételnövelő szövegírás, storytelling

Tartalomjegyzék

Mit lehetne mesélni a termékemről? Sokan kérdezték már tőlem, hogy mennyit számíthat az, hogy írunk a termékről egy cikket, vagy csak általánosságban beszélünk a cég előnyeiről.
Azt érdemes látni, hogy a szövegírás alkalmas arra, hogy meséljünk, hogy megszólítsuk az olvasót. A web egy nagyon semleges, mondjuk így – arctalan terep és a szövegírás alkalmas arra, hogy egy arcot, egy stílust kialakítsunk és az olvasót bevonhassuk a történetbe. Ez a típusú marketing a storytelling, ami egyre népszerűbb.

Az emberek célja az információszerzés és a tájékozódás, valamint kapcsolataik ápolása. Igen kevesen vannak azok, akik direkt és azonnali vásárlási céllal mennek fel. Ez egy folyamat része, és a tartalom, a szövegírás feladata, hogy a keresésétől az eladásig segítse a megfeleő pillanatokba a vevőt a mikrodöntések során át.
Egy nem túl látványos termék esetében, ahol a “kép nem adja el” – ott egy megfelelő körítés, egy történet hozhatja meg az áttörést.

A használatáról, történetéről, az előnyeiről írt sztorik sora vezet végül oda, hogy a webshopban rányom a kosár gombra. Az Analytics szerint a cikkek ott voltak a vásárlási folyamatban és ez a lényeg. Ha be van állítva az Analyticsben a konverziók követése, és az e-commerce, vagyis a vásárlási érték, akkor a cikk ára is meghatározható. Így látjuk akár közvetlenül is, hogy mennyi bevételhez jutottunk a cikk segítségével. Összevethető, hogy az az összeg, amit tartalommarketing íratására költöttünk és az a bevétel amit hozott, egy bizonyos idő alatt  pozitivitást kell, hogy mutasson.

Ha neked is van olyan terméked, amihez pusztán egy kép nem elég, akkor keress és megbeszéljük a szövegírás és a tartalommarketing mikéntjét. Vevőül beszélünk!

KAPCSOLAT >>>

 

 

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Cikkmarketing

Az a cél, hogy rólunk szóló cikkek olvasott helyeken jelenjenek meg, és lehetőleg tartalmazzanak kulcsszavas linket a weboldalunkra. A cikkmarketing segítségével nagyon értékes, érdeklődő látogatókat kaphatunk. Hogyan kezdjünk cikket írni? A cikkmarketing problémája a legtöbb

Elolvasom a bejegyzést »

Négy fő ok a blogírásra

A vállalkozások részéről egész sor érvet hallani, miért nem írnak blogot. Némelyik első hallásra ésszerűnek tűnhet, mások badarságnak. Van, aki nem olvas blogot, így nem látja, mekkora előnye származhatna belőle, más egyszerűen nem tudja elképzelni,

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot