Bevételnövelő szövegírás, storytelling

Tartalomjegyzék

Mit lehetne mesélni a termékemről? Sokan kérdezték már tőlem, hogy mennyit számíthat az, hogy írunk a termékről egy cikket, vagy csak általánosságban beszélünk a cég előnyeiről.
Azt érdemes látni, hogy a szövegírás alkalmas arra, hogy meséljünk, hogy megszólítsuk az olvasót. A web egy nagyon semleges, mondjuk így – arctalan terep és a szövegírás alkalmas arra, hogy egy arcot, egy stílust kialakítsunk és az olvasót bevonhassuk a történetbe. Ez a típusú marketing a storytelling, ami egyre népszerűbb.

Az emberek célja az információszerzés és a tájékozódás, valamint kapcsolataik ápolása. Igen kevesen vannak azok, akik direkt és azonnali vásárlási céllal mennek fel. Ez egy folyamat része, és a tartalom, a szövegírás feladata, hogy a keresésétől az eladásig segítse a megfeleő pillanatokba a vevőt a mikrodöntések során át.
Egy nem túl látványos termék esetében, ahol a “kép nem adja el” – ott egy megfelelő körítés, egy történet hozhatja meg az áttörést.

A használatáról, történetéről, az előnyeiről írt sztorik sora vezet végül oda, hogy a webshopban rányom a kosár gombra. Az Analytics szerint a cikkek ott voltak a vásárlási folyamatban és ez a lényeg. Ha be van állítva az Analyticsben a konverziók követése, és az e-commerce, vagyis a vásárlási érték, akkor a cikk ára is meghatározható. Így látjuk akár közvetlenül is, hogy mennyi bevételhez jutottunk a cikk segítségével. Összevethető, hogy az az összeg, amit tartalommarketing íratására költöttünk és az a bevétel amit hozott, egy bizonyos idő alatt  pozitivitást kell, hogy mutasson.

Ha neked is van olyan terméked, amihez pusztán egy kép nem elég, akkor keress és megbeszéljük a szövegírás és a tartalommarketing mikéntjét. Vevőül beszélünk!

KAPCSOLAT >>>

 

 

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Az álláshirdetés szövegírás titka

Jobmarketing képzés a gyakorlatban Marketing ügynökségként értéket kell teremtenünk  a cégek számára. Jelenleg a legnagyobb értékek egyike a jó munkavállaló, ahogy mondani szokták, a megfelelő ember a megfelelő feladatra. A termékek és a szolgáltatások hirdetésén

Elolvasom a bejegyzést »

Konverzió

A weboldal tulajdonosa által megfogalmazott cél, ami lehet a vásárláson túl, feliratkozás, továbbküldés, bizonyos számú aloldal megtekintése. Itt jut óriási szerephez a jó szöveg, ami elvezeti a célig a látogatót!

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot