Hírlevélírás, hírlevél készítés

Hírlevél készítés, hírlevélírás, e-mail marketing kampány tervezés

A hírlevélírás előtt a legfontosabb kérdés, hogy vajon lehetséges-e hatékonyan és rendszeresen eladni e-mail marketinggel ? – IGEN
A hírlevél marketing stratégiai lépés, ezzel tudsz a meglevő listáddal ismételt eladásokat realizálni. A hírlevél a stabil, belső építkezésed része.

Partnered leszek abban, hogy ez sikerüljön. Célunk, hogy listádból a lehető legtöbb és legjobb minőségű konverziót/leadet/eladásokat generáljuk a számodra.

Hírlevél készítés, e-mail marketing kampány tervezés

A bevételnövelő hírlevél marketing szövegírás, trigger levélsorok írása nem pusztán szövegíró munka, a szövegírás a feladat fele kb. A többi a hírlevél szerkesztés gondos beállítása, tesztelése, illetve a kapott eredmények vizsgálata.

A hírlevél feliratkozás szöveg titka

A hírlevél feliratkozás szöveg titka az egyszerűség és  az, hogy okot adj neki a bizalomra. Adj neki egy kis azonnali előnyt, noszogatást. Ha a legegyszerűbb hírlevél feliratkoztató kis oldalt vesszük alapul, ahhoz semmi más nem kell, mint egy jó cím, egy azt megerősítő rövid alcím, és mondjuk 3 előny, felsorolásban, vagy egy közvetlen lehetőség, mondjuk ajándék, vagy kupon. Ennél több csak zavaró. Ennyi el is fér még egy popup ablakban is.

Az email marketingen belül a hírlevelek fajtái:

  • Cégbemutató levél, amellyel kapcsolatot veszel fel
  • Klasszikus formájú sales levél (ma is működik!)
  • Teaser levél – lényege, hogy a weboldalra kattintson belőle (ez a leggyakoribb)
  • Trigger levélsor (beállított aktív levelek, amikor más-más levelet kap, ha valamilyen cselekvést hajt végre, a trigger nyomáspontot jelent ez esetben)
  • Oktató levélkampány (bevezető promó.)
  • Csalikampány, csalilevelek (rossz szó, nem csalunk!) de bevezetünk vele kampányt
  • Hírlevél – heti, havi stb. rendszerességgel kiküldött levél
  • DM levél – papíron (!) igen postai hírlevél is él még, drága, de épp ritkasága miatt hatásos

Soknak tűnik? – azt is el kell mondjam, hogy mindegyik más-más szerkezetet, stílust, írásmódot követel meg még célcsoportok szerint is.  Mivel több, mint 10 éve foglalkozom hírlevél készítéssel tudom, hogy óriási a különbség. Mind a nyolc hírlevél fajtával dolgoztam, dolgozom.

hírlevélírás hírlevél készítés marketing szövegírókkal

Minden marketing levél, ami kiküldésre kerül – lényege a mérhető eredmény.

Hírlevél készítés közben a kimenő linkeket megcímkézzük, URL paraméterezéssel látjuk el. Ezek után az Analyticsben után tudjuk követni a hírlevél, mint forgalmi forrás adatait, vagyis hogyan viselkedtek, mit vettek, hol léptek ki az oldalból a látogatók. Az online marketing ügynökségünk feladata, hogy megtalálja neked azt a hangot, amivel jól tudsz kommunikálni a látogatóiddal és adja is hozzá a hírlevélírás és hírlevélküldés szolgáltatást is.

Hírlevél készítés teljeskörű titoktartással 

A hírlevelezés során kapcsolatba kerülhetünk személyes adatokkal, e-mail listákkal, nevekkel, stb. Illetve látunk eredményeket, adatokat, forgalmakat is. Ezekre maximális és szerződésben lefektetett adatkezelési titoktartást írunk alá.

Mit fogunk kérdezni, ha megkeresel minket hírlevél írás kapcsán?

  • Van-e már hírlevél listád és kommunikálsz-e a feliratkozóiddal? 
  • Van-e terved a hírlevél feliratkozatási szöveg írásához, vannak-e speciális előnyeid? Csoportosítva, szegmentálva van-e, vagy csak egyben minden cím? 
  • Mikor épült a lista? 
  • Milyen hírlevélküldőt használtál eddig?

Az sem baj, ha ezekre nem tudsz nyomban válaszolni, akkor is el lehet kezdeni a hírlevél marketinget. Spamelést, jogtalan adatkezelést nem vállalunk, ezért nincs eladó listánk sem.

Kiszervezett e-mail marketing

A hírlevél írás a rendszeres online marketing munkánk része, ami pontosan mérhető és definiálható, tehát kiszervezhető. Ez azonban csak úgy megy, ha partnerként tekintesz ránk. Látatlanban nem ígérhetünk semmit, de ha már vannak adatok, a hírlevél marketing javítható, célozható, alakítható.  Hírlevél optimalizálás: mi nagyon szeretünk tesztelni, hogy a jónál is jobbat hozzunk ki egy kampányból.

A céges hírlevél egy speciális és nagyon személyre szabott csatorna, amin marketing kommunikáció folyik,  így összhangban kell lennie az összes többivel. Pusztán hírlevélírás helyett ezért marketing rendszerekben gondolkodunk. Ügyfeleink azért szeretnek minket, mert a kreatív megoldásokat a korszerű digitális marketing eszközökkel együtt és egyszerre kapják meg, átlátható és követhető eredmények dokumentálásával.

Szeretnék bővebb információt kérni a hírlevélírásról

Az email marketing, a céges hírlevél készítés, küldés bizalmi szolgáltatásunk, így árat, eszközöket, technikai részleteket csakis egyénileg beszélhetünk meg. A tanácsadás  ingyenes!