Hírlevélírás

Hírlevél készítés, e-mail marketing kampány tervezés

Vajon lehetséges rendszeresen eladni e-mail marketinggel hírlevél által? – IGEN
A hírlevél marketing stratégiai lépés, ezzel tudsz a meglevő listáddal ismételt eladásokat realizálni. A hírlevél a stabil, belső építkezésed része.

Partnered leszek abban, hogy ez sikerüljön. Célunk, hogy listádból a lehető legtöbb és legjobb minőségű konverziót/leadet/eladásokat generáljuk a számodra.

Hírlevél készítés, e-mail marketing kampány tervezés

A bevételnövelő hírlevél marketing szövegírás, trigger levélsorok írása nem pusztán szövegíró munka, a szövegírás a feladat fele kb. A többi a hírlevél szerkesztés gondos beállítása, tesztelése, illetve a kapott eredmények vizsgálata.

Az email marketingen belül a hírlevelek fajtái:

  • Cégbemutató levél, amellyel kapcsolatot veszel fel
  • Klasszikus formájú sales levél (ma is működik!)
  • Teaser levél – lényege, hogy a weboldalra kattintson belőle (ez a leggyakoribb)
  • Trigger levélsor (beállított aktív levelek, amikor más-más levelet kap, ha valamilyen cselekvést hajt végre, a trigger nyomáspontot jelent ez esetben)
  • Oktató levélkampány (bevezető promó.)
  • Csalikampány, csalilevelek (rossz szó, nem csalunk!) de bevezetünk vele kampányt
  • Hírlevél – heti, havi stb. rendszerességgel kiküldött levél
  • DM levél – papíron (!) igen postai hírlevél is él még, drága, de épp ritkasága miatt hatásos

Soknak tűnik? – azt is el kell mondjam, hogy mindegyik más-más szerkezetet, stílust, írásmódot követel meg még célcsoportok szerint is.  Mivel több, mint 10 éve foglalkozom hírlevél készítéssel tudom, hogy óriási a különbség.Mind a nyolc hírlevél fajtával dolgoztam, dolgozom.

Minden marketing levél, ami kiküldésre kerül – lényege a mérhető eredmény.

Hírlevél készítés közben a kimenő linkeket megcímkézzük, URL paraméterezéssel látjuk el. Ezek után az Analyticsben után tudjuk követni a hírlevél, mint forgalmi forrás adatait, vagyis hogyan viselkedtek, mit vettek, hol léptek ki az oldalból a látogatók. Az online marketing ügynökségünk feladata, hogy megtalálja neked azt a hangot, amivel jól tudsz kommunikálni a látogatóiddal és adja is hozzá a hírlevélküldés szolgáltatást.

TELJESKÖRŰ TITOKTARTÁST VÁLLALUNK

A hírlevelezés során kapcsolatba kerülhetünk személyes adatokkal, e-mail listákkal, nevekkel, stb. Illetve látunk eredményeket, adatokat, forgalmakat is. Ezekre maximális és szerződésben lefektetett adatkezelési titoktartást írunk alá.

Mit fogunk kérdezni, ha megkeresel minket hírlevél írás kapcsán?

Van-e már hírlevél listád és kommunikálsz-e a feliratkozóiddal? Csoportosítva, szegmentálva van-e, vagy csak egyben minden cím? Mikor épült a lista? Milyen hírlevélküldőt használtál eddig? – az sem baj, ha ezekre nem tudsz válaszolni, akkor is el lehet kezdeni a hítlevél marketinget. Spamelést, jogtalan adatkezelést nem vállalunk, ezért nincs eladó listánk sem.

Kiszervezett e-mail marketing

A hírlevél írás a rendszeres online marketing munkánk része, ami pontosan mérhető és definiálható, tehát kiszervezhető. Ez azonban csak úgy megy, ha partnerként tekintesz ránk. Látatlanban nem ígérhetünk semmit, de ha már vannak adatok, a hírlevél marketing javítható, célozható, alakítható.  Hírlevél optimalizálás: mi nagyon szeretünk tesztelni, hogy a jónál is jobbat hozzunk ki egy kampányból.

A céges hírlevél egy speciális és nagyon személyre szabott csatorna, amin marketing kommunikáció folyik,  így összhangban kell lennie az összes többivel. Mi ezért marketing rendszerekben gondolkodunk. Ügyfeleink azért szeretnek minket, mert a kreatív megoldásokat a korszerű digitális marketing eszközökkel együtt és egyszerre kapják meg, átlátható és követhető eredmények dokumentálásával.

Szeretnék bővebb információt kérni a szövegírásról!
A szövegírás ára nem leütésszámra megy, hanem mindig az adott projektet árazzuk be. Korrekt feltételeket kínálunk: minőségi, egyedi szöveget írunk elérhető áron több javítási körrel, garanciával, titoktartással.