11 egyszerű lépés a sikeres BRAND kialakításához

Tartalomjegyzék

Mit jelent a brand kifejezés? – Céges márkaépítés, egyedi, megkülönböztető érték kialakítása. Egyszerűen a hírneved.

“A márkád az, amit mások mondanak rólad, amikor épp nem vagy a teremben.”

Jeff Bezos az Amazon alapítója

Az egyedi, jól felismerhető és kedvelt márka az egyik legértékesebb eszköz, amelyet egy vállalkozás birtokolhat.

A NielsenIQ felmérése szerint a fogyasztók 59% -a inkább új termékeket vásárol a számukra ismerős márkáktól, mintsem ismeretlenre váltana.
Kisebb hazai vállalkozásként viszont nem versenyezhetsz egy súlycsoportban a szinte korlátlan marketingköltségvetéssel rendelkező világmárkák ellen. Ezért meg kell találni a módját annak, hogy kitűnhess – egy saját szilárd márkaépítési folyamattal.

Kedvenc tanácsom, hogy márkát építs, ne csak céget.

A jó brand az, amely hatalmas növekedést és elkötelezett követőket, vevőket, bérlőket, ügyfeleket hoz hosszú távon is.

Hogyan építhetsz saját brandet?

Egy jó brand sokkal több, mint egy klassz logó vagy egy jól elhelyezett frappáns reklám.

.

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

Négy fő ok a blogírásra

A vállalkozások részéről egész sor érvet hallani, miért nem írnak blogot. Némelyik első hallásra ésszerűnek tűnhet, mások badarságnak. Van, aki nem olvas blogot, így nem látja, mekkora előnye származhatna belőle, más egyszerűen nem tudja elképzelni,

Elolvasom a bejegyzést »

Kampányszöveg minta, bemutatkozó szöveg

A bemutatkozó szöveg téma fontosságára egy Facebook csoportban lezajlott beszélgetés folyam nyomán jöttem rá: egy tag segítséget kért bemutatkozó szövegre, kampány szöveg mintára és  semmitmondó sablonok “lerágott csontok” közhelyek áradata indult el.   Cikkemben azt

Elolvasom a bejegyzést »

A szövegírás alapkérdései

Amikor szöveget írok weboldalakra, vagy DM levelek írásával foglalkozom, hajlamos vagyok néha elkóborolni az online marketing és a keresőoptimalizálás részleteiben. Az alapokhoz azonban érdemes visszanyúlni, hiszen a hatékony szövegírás a nyomtatott hirdetések világában kezdődött. Most

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot