Brand

Tartalomjegyzék

Márka. Tudatosan felépített kommunikációval és megjelenéssel, kialakított termék. A brandépítés – azaz valami különleges és egyedi többlet, ami a termékhez kapcsolódik – egyik legfontosabb része a jól eltalált szlogen és a többi szöveges információ.

Tartalommarketing és szövegírás e-book az ütős rólunk oldal

Bemutatkozó oldal szövegírás

Magadról, a cégedről írni a legnehezebb, ezzel szinte mindenki így van. Elmondom 12 oldalban hogyan érdemes úgy láttatnod magad, hogy a leendő vevőd, ügyfeled szemében hitelessé válj. Segítek abban, hogy kihagyhatatlan lehetőségként tekintsen rád.
Hasznosnak találtad a cikket? Oszd meg:
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: email

Ezeket is érdemes elolvasni

AdWords

A Google hirdetési alkalmazása. Többnyire csak akkor kell fizetni, ha rákattintanak a hirdetésre, de lehet megjelenésalapú beállítás is. Alkalmazása egyszerűnek tűnik, de nagy körültekintést és gyakorlatot kíván, hogy valóban gazdaságos legyen. Szövegírása sebészi pontosságot kíván.

Elolvasom a bejegyzést »

A tartalommarketing hét titka

Bizonyos értelemben, úgy tűnik, hogy UFO vagyok, ha tartalom marketingról beszélek szimpla újságírás, vagy webszövegírás helyett. Pedig állítólag mindig a nagyobb olvasottság, az érdekesség lenne a cél – nem lehet minden sorral direktben eladni. Újságíró

Elolvasom a bejegyzést »

Affiliate

Partnerprogram, melyben a résztvevők a program termékét vagy szolgáltatását ajánlják, és az ajánlásból származó jövedelemből jutalékot, vagy egyéb előnyöket kapnak. A kommunikáció módja legtöbbször az eredeti kampányhoz kötött.

Elolvasom a bejegyzést »

Hogyan érdemes összerakni egy ütős „Rólunk" oldalt? - e-book letöltése

Töltsd ki az alábbi űrlapot és máris küldöm neked az e-book-ot