Mit jelent és mikor hoz büntetést a duplikált tartalom

Duplikált tartalom miatt érhet-e hátrány a keresőben?

A duplikáció SEO hibának számít a Google szerint – ezzel a állítással sokszor találkozom. De vajon mit jelent a duplikált egy tartalom és mit lehet tenni ellene? Több jó megoldás is van. Ha aggódsz amiatt, hogy bizonyos szövegek, szövegrészek, vagy mondatok gyakorta ismétlődnek a weboldaladon, vagy még inkább a webshopodban, akkor ez a cikk neked …

A céges bemutatkozás titka a bemutatkozó levélben

5 kommunikációs hiba a céges bemutatkozó levélben

Ha új ügyfeleket vagy partnereket szeretnél, fontos, hogy jó bemutatkozó levelet írj. Ezzel kezded a kapcsolatot, és pozitívan szeretnéd befolyásolni, hogy a címzett mit gondol rólad. Ebben a cikkben gyakorlati példákkal mutatom meg, hogyan lehet figyelemfelkeltő és hatásos, ám nem nyomulós üzleti bemutatkozó emailt írni. A jó bemutatkozó levél világos, érthető és jól tagolt. Ne …

Piaci trendek online marketing

Értékesítési szöveg tippek, trükkök, módszerek

Frissítve a 2022-es trendek szerint. Az ütős értékesítési szöveg, vagy direct response szövegírás a szövegíró szakma “szent Grálja”. Itt dől el nagyon is forintosítható módon, hogy a szavaink eladnak-e, vagy csupán írtunk egy jó fogalmazást. Röviden elmondom, hogy milyen szempontok szerint lehet eredményesnek lenni. A legfontosabb módszerem egyszerű Akkor tud hatni az értékesítési szöveg, ha …

A hashtag útmutató social media kampányokhoz

Hashtag jelentése, használata és 3 ingyenes generátor

Ez a cikk egy rövid közösségi média marketing útmutató, melynek segítségével megismerheted, hogyan hozhatsz létre és használhatsz hashtageket az Instagramon, Facebookon, Tiktokon és más helyeken, amelyeket a közönséged néz. A tartalommarketing egyik hatásos kis eszköze arra, hogy növelhesd az eléréseidet.  Mi az a hashtag és mire használják? A hashtag magyarul a hash címkézés egy módja …

Hogyan kell jó árajánlatot kérni - ajánlatkérés szöveg

Az árajánlat kérés szöveg 3 titka: ilyen a jó ajánlatkérés

Az árajánlat kérés szöveg marketing szövegírás szempontjából érdekes dolog: olyan, mit hirtelen átmenni a pult másik oldalára. A legtöbben az árajánlat adás szövegével vannak bajban. Sokszor nem is érezzük át, hogy árajánlatot kérni sem egyszerű.  Most például, amikor ezt a cikket olvassa, gyors és hasznos megoldást szeretne találni. Szeretnék ebben segíteni, de adjon kindulási pontot egyszerűen, pár …

szövegírás kép 1 nagyfülű kutyával ül egy nő és éppen vásárol

3 dolog, amit sokan félreértenek szövegírás kapcsán

Bár a szövegírás nem biztos, hogy elég mainstream téma ahhoz, hogy az átlagember az utcán tudja, mi fán terem, de nincs benne semmi titokzatosság. De ha egy webshopos vállalkozóval, cégtulajdonossal vagy marketingessel beszélek, ők általában gyorsan megértik, mi az a szövegírás, vagy talán már dolgoztak is szövegíróval. Ennek ellenére az elmúlt évtizedben, amióta ebben a …

ötlet bloghoz, vagy bárhova: a szövegfelhő készítésről

Szófelhő készítése ingyen, 6 jó online generátor magyarul

Szófelhő készítése sosem volt még ennyire egyszerű. Ebben a cikkben megmutatom, hogy én milyen szófelhő készítő programokat használok marketing munkám során. Sokszor van rá szükség, hiszen nem pusztán jól néz ki, hanem izgalmas és kreatív képeket lehet vele csinálni. A cikk végén pár felhasználási ötleteket is találsz az előállított képeidhez. A legjobb szófelhőket ma már …

a kulcsszóarány ma már nem akkora tétje a sikernek

A kulcsszósűrűség mennyire SEO rangsorolási tényező?

Amikor keresőoptimalizált szövegírás a téma, az idális, vagy annak tartott kulcsszósűrűség kérdése az elsők között merül fel. Sokan úgy tartják, hogy létezik egy ideális arány, egy képlet, ami alapján be lehet lőni, milyen szónak mennyi alkalommal „kell” szerepelnie. Ezek azok a szavak, melyek azt mutatják meg, hogy milyen típusú lekérdezésekre akar az adott oldal megjelenni …

SEO szolgáltatás marketing okosan

SEO szolgáltatás: ilyen az okos keresőoptimalizálás 2024 -ben

Az online marketing SEO szolgáltatás nélkül nehezen képzelhető el. A sokféle ügyfélszerző csatorna közül pont a keresőből jövő látogatók azok, melyek – ha okosan építed fel a SEO stratégia lépéseit – a leggazdaságosabb és legrelevánsabb vevői szegmenst alkothatják. Ebben a cikkben a részletekről lesz szó: De vajon mit takar nálunk, egy alapvetően tartalmat előállító cégnél …

reklámtábla és rollup offline marketing zés

Ötletek és 3 szempont reklámtábla és rollup szövegezéséhez

Ebben a cikkben röviden elmondom, mi alapján lehet jól reklámtáblára, rollup-ra, molinóra, nyomtatott reklámhordozóra szöveget írni. Hogyan álljunk neki és mik a leggyakoribb hibák a szövegezésben. Ebben a cikkben röviden elmondom, mi alapján lehet jól reklámtáblára, rollup-ra, molinóra, nyomtatott reklámhordozóra szöveget írni. Hogyan álljunk neki és mik a leggyakoribb hibák a szövegezésben. Hatékony marketing létezett …